Gå til innhold

KIWI KRINTIANSUND.N. Blir så irritert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Forige tirsdag kom tilbudsavis, first prise kjøttdeig snabb, 400 gr storfe, 39.90.

Kjempetilbud. 

Allerede ONSDAG var det tomt tomt tomt, både på Rensvika, Løkkemyra, og i sentrum.....

Så tilbudet varet tom 14 april..... tilbudet kom 2 april og skal altså vare i 2 uker. 

Ett sånt tilbud er så bra at de burde sette max 2 eller 3 eller noe sånt sånn at alle kan få. 

Pga sykdom kunne jeg ikke dra på kiwi forrige tirsdag, måtte vente til onsdag å de t var TOMT. 

Synes dette er sinnsykt dårlig av kiwi.

Handler mer og mer på rema og extra......

 

Anonymkode: 5bd88...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får de ikke levering hele tiden da?

Snakk med de som jobber der, spør.

Extra er nesten verre, for der fordeler coop-kjeden til alle butikkene, etter hvor stor omsetning de har. De får gjerne ikke påfyll engang av tilbudsvarene, de får en tildelt kvote.

Så min erfaring er bedre med Kiwi, de kan gå tomme de også, men de får påfyll.

Anonymkode: 16b82...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert innom HVER dag. Like tomt.

Har ikke spurt betjeningen. Jeg tenkte at hvis de har på bakrommet hadde de vel lagt det ut??? 

Anonymkode: 5bd88...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi sentralt som lager tilbudene. Ikke sikkert butikken har fått inn varene en gang.

Anonymkode: 40da6...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vert innom HVER dag. Like tomt.

Har ikke spurt betjeningen. Jeg tenkte at hvis de har på bakrommet hadde de vel lagt det ut??? 

Anonymkode: 5bd88...b04

De har nok ikke varen på lager, men de kan ha en forklaring på hvorfor de ikke har den som gjør deg mindre irritert. Det er ikke alltid butikkene har kontroll på det som skjer, det kan være det er levert for lite fra leverandør, at en lastebil er forsinket, eller hva som helst annet.

For ikke lenge siden skulle jeg ha en vare, var innom tre steder uten å finne den. Spurte til slutt betjeningen også viste det seg at leverandøren var tom pga noen problemer der. 

Butikkene vet at de ikke tjener i det lange løp på å "lyve" til kundene. Da blir de som deg irritert og slutter handle der. Så er de tomme er det gjerne en grunn til det, og det er ikke for å lure deg til butikken og håpe du tar hele storhandelen. De vet at vi forbrukere må strykes litt med hårene om de skal beholde oss ;)

 

Anonymkode: 16b82...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiwi er helt håpløst, det er omtrent alltid tomt.

Anonymkode: 948d1...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting

1. ilandsproblem

2. Spør de som jobber der 

Anonymkode: 91b22...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

To ting

1. ilandsproblem

2. Spør de som jobber der 

Anonymkode: 91b22...6de

Alt her inne er i-landsproblemer. Hvorfor er ikke du ute å redder verden?

Anonymkode: 948d1...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

De har nok ikke varen på lager, men de kan ha en forklaring på hvorfor de ikke har den som gjør deg mindre irritert. Det er ikke alltid butikkene har kontroll på det som skjer, det kan være det er levert for lite fra leverandør, at en lastebil er forsinket, eller hva som helst annet.

For ikke lenge siden skulle jeg ha en vare, var innom tre steder uten å finne den. Spurte til slutt betjeningen også viste det seg at leverandøren var tom pga noen problemer der. 

Butikkene vet at de ikke tjener i det lange løp på å "lyve" til kundene. Da blir de som deg irritert og slutter handle der. Så er de tomme er det gjerne en grunn til det, og det er ikke for å lure deg til butikken og håpe du tar hele storhandelen. De vet at vi forbrukere må strykes litt med hårene om de skal beholde oss ;)

 

Anonymkode: 16b82...190

Vi bestiller inn varer 1-2 uker før kampanjen starter. En tilbudsavis er ikke så stor, at de ansatte ikke vet/husker hvorfor de ikke har varene. Ærlighet først når kundene spør, og vi gjør det vi kan for å ha nok varer inne til kampanjestart .

Det har vært mye problem hos både ekstra og Kiwi de siste ukene. Lite eller ikke noe varer de reklamerer med

Anonymkode: 20778...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...