Gå til innhold

Drop in på passkontoret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi må kjøre 16 mil for å få bestille pass, og jeg har time i slutten av april. Men i morgen kjører jeg forbi passkontoret i et annet ærend. Er det noen som vet om det er mulig å få ordnet pass mellom to andre avtaler, altså ved rett og slett å møte opp 🙈jeg vurderer å prøve, men føler meg litt flau over å være så frempå 🙄

Anonymkode: a70a5...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi må kjøre 16 mil for å få bestille pass, og jeg har time i slutten av april. Men i morgen kjører jeg forbi passkontoret i et annet ærend. Er det noen som vet om det er mulig å få ordnet pass mellom to andre avtaler, altså ved rett og slett å møte opp 🙈jeg vurderer å prøve, men føler meg litt flau over å være så frempå 🙄

Anonymkode: a70a5...dfb

Du behøver IKKE å være flau over å være frempå i alle fall.

Antar at de ordner det hvis det passer, liten sjanse i Oslo, større sjans på lite sted. 

Anonymkode: 5b556...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ingenting å spørre, og ikke driter du seg ut heller.  I alle fall ikke så lenge du er normalt høflig og tar et nei for et nei om det kommer.  Det er jo bare å si som det er - at du har en time i slutten av måneden, men du hadde en ærend i området i dag, og tenkte at du i alle fall kunne spørre om de har tid.  Helt kurant det!

Anonymkode: 58fb9...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På passkonoret her fikk jeg ikke engang komme fren til en av båsene for å snakke med noen, uten å legitimere at jeg hadde time. Så her tror jeg ikke det hadde vært så enkelt, men det er kanskje ikke sånn alle steder.

Anonymkode: f7709...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

På passkonoret her fikk jeg ikke engang komme fren til en av båsene for å snakke med noen, uten å legitimere at jeg hadde time. Så her tror jeg ikke det hadde vært så enkelt, men det er kanskje ikke sånn alle steder.

Anonymkode: f7709...0fd

Sånn er det her og. Ingen dropin, bare ved time. Får ikke komme videre om du ikke kan legge inn nummeret ditt som timen er booka på

Anonymkode: 80778...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bittelite kontor med en skranke og en boks, så jeg får garantert snakke med den med ansvar. Jeg tar sjansen, det er jo bare et spørsmål. 
 

hi

Anonymkode: a70a5...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er et bittelite kontor med en skranke og en boks, så jeg får garantert snakke med den med ansvar. Jeg tar sjansen, det er jo bare et spørsmål. 
 

hi

Anonymkode: a70a5...dfb

Da er det jo bare å prøve, men hvis det ikke er ledig time, så er det vel ikke så mye vits.

Anonymkode: f7709...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette er et bittelite kontor med en skranke og en boks, så jeg får garantert snakke med den med ansvar. Jeg tar sjansen, det er jo bare et spørsmål. 
 

hi

Anonymkode: a70a5...dfb

De behøver sikkert at rett person er der, dvs med de riktige fullmakter. Bare å ta sjansen. Lykke til :) 

Anonymkode: 5b556...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...