Gå til innhold

Hvor farlig er turen Frank Løke skal legge ut på nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

…og uten ekstra oksygen? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor begi seg ut på en slik tur når det er farlig og du faktisk har to døtre, foreldre og øvrig familie hjemme.

Hva er sjansen for at det kan gå galt? Men uansett, skjønner det er spennende med klatring. Men hvorfor uten ekstra oksygen?

Anonymkode: d6a89...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel ,han er jo ikke akkurat den skarpeste kniven, og når det kommer sammen med en voldsom trang til oppmerksomhet så kan det gå sånn.

Anonymkode: 3bef6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vel ,han er jo ikke akkurat den skarpeste kniven, og når det kommer sammen med en voldsom trang til oppmerksomhet så kan det gå sånn.

Anonymkode: 3bef6...a29

Tidenes største egoist? Stakkars døtre… sjansen for at dette faktisk ikke går er absolutt til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er farlig, men han er så gjennomtrent at jeg tror det går bra. Han har uttalt at han skal gjennomføre om det så koster han livet, hvilket det er sannsynlig at det kan gjøre, men jeg tviler på at han gjør det hvis det viser seg å bli tilfelle. 

Anonymkode: 0dc7b...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur og god fornøyelse! Når mellomnavnet ditt er "Dumdristig", så vær så god. 

Anonymkode: 8782f...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den er farlig, men han er så gjennomtrent at jeg tror det går bra. Han har uttalt at han skal gjennomføre om det så koster han livet, hvilket det er sannsynlig at det kan gjøre, men jeg tviler på at han gjør det hvis det viser seg å bli tilfelle. 

Anonymkode: 0dc7b...5d7

Gjennomtrent hjelper lite hvis han kommer i en situasjon hvor han akutt trenger påfyll av oksygen altså

Anonymkode: d6a89...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for oppmerksomhet . Han var på 71 for å rette opp inntrykket folk har fått av han. Så blir han med på vinnerskalle og viser at han er faktisk så patetisk som han har visst tidligere at han er 🙈
Flau hele fyren

Anonymkode: 6b374...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et par hundre stykker som har gjort det før han da, bare ingen nordmenn?

Det er mulig å klare, men det er større sjanse for at det går til helvete.

Problemet med så tynn luft som det er siste 500 meterne opp er at man ikke vet hvordan kroppen reagerer på en så ekstrem oksygenmangel.

Du kan besvime eller dø såklart, men du kan også reagere på mange andre måter. Fysisk og psykisk kan kroppen "stenge ned", så du ikke tenker klart. Du kjenner ikke dine egne begrensninger, tar gale beslutninger osv. Så det er et story usikkerhetsmoment der.

Er vel det han synes er spennende, klarer han presse gjennom og overleve liksom...

Mannen er jo på mange måter rablende gal, full av bokstavdiagnoser og energi. Han må få utløp på en måte.

Han er ikke helt ufølsom og empatiløs, men han kjenner nok seg selv godt nok til å vite at om han føler seg fanget i A4-livets bur blir han ikke noe godt menneske å leve rundt. Det er egoistiske avgjørelser, men likevel det som gjør han til det beste mennesket han kan være.

Jeg tipper han klarer det.

Anonymkode: 87188...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere hadde trengt en Frank Løke i livet deres. Han vil klare det, og takk for at vi har mennesker som han som kan inspirere. 

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lever bare 1 gang. Bra han lever det livet han vil.

Anonymkode: d9450...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Man lever bare 1 gang. Bra han lever det livet han vil.

Anonymkode: d9450...760

Ikke sant? Blås i de to døtrene som sitter hjemme og er livredde for pappa. For pappa må få leve SIN drøm. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Ikke sant? Blås i de to døtrene som sitter hjemme og er livredde for pappa. For pappa må få leve SIN drøm. 

Anonymkode: 17be5...ea0

17-åringen hans støtter da dette.

Hun kjenner nok pappaen sin og vet at han ikke kan leve livet sitt for henne. Han kan være der for henne når han også får lov til å leve ut sine egne ting. Går det til helvete mister hun han, men det er det verdt for at han skal ha et godt liv.

 

Anonymkode: 87188...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Ikke sant? Blås i de to døtrene som sitter hjemme og er livredde for pappa. For pappa må få leve SIN drøm. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Sitter du og snakker på vegne av andres barn?

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Sitter du og snakker på vegne av andres barn?

Anonymkode: 7d059...26e

Jeg har lest intervju med eldste som fortalte hvor redd hun var, men siden det var så viktig for faren så støttet hun han. 
 

Hva ellers skal en 17 åring si til pressen. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har lest intervju med eldste som fortalte hvor redd hun var, men siden det var så viktig for faren så støttet hun han. 
 

Hva ellers skal en 17 åring si til pressen. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Nå er det utallige barn som har foreldre som driver ekstremsport. Som lever liv med høy risikofaktor. Tror nok barna deres klarer seg helt bra, og frykt har aldri vært farlig. 

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nå er det utallige barn som har foreldre som driver ekstremsport. Som lever liv med høy risikofaktor. Tror nok barna deres klarer seg helt bra, og frykt har aldri vært farlig. 

Anonymkode: 7d059...26e

Men det er forskjell på ekstremsport og ekstremsport. Dette er kun en macho-stunt hvor det er en overhengende fare for at han dør. Han gjør det kun for å vise at han er tøff. Han får null respekt av meg, noe han selvsagt blåser i. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Den er farlig, men han er så gjennomtrent at jeg tror det går bra. Han har uttalt at han skal gjennomføre om det så koster han livet, hvilket det er sannsynlig at det kan gjøre, men jeg tviler på at han gjør det hvis det viser seg å bli tilfelle. 

Anonymkode: 0dc7b...5d7

Gjennomtrente er heller ikke immune mot å dø.

Anonymkode: 3bef6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Gjennomtrente er heller ikke immune mot å dø.

Anonymkode: 3bef6...a29

Nei, det sa jeg heller ikke. Men oddsen for at jeg stryker med lenge før han er 100% Han kjenner kroppen sin, han vet hva han kan og ikke, han kommer ikke til å dø i forsøket 

Anonymkode: 0dc7b...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men det er forskjell på ekstremsport og ekstremsport. Dette er kun en macho-stunt hvor det er en overhengende fare for at han dør. Han gjør det kun for å vise at han er tøff. Han får null respekt av meg, noe han selvsagt blåser i. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Han er macho og han er tøff. Jeg skjønner ikke engasjementet her. Så opptatt av hva han gjør når dere ikke liker ham og ikke må følge med på det engang. 

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Han er macho og han er tøff. Jeg skjønner ikke engasjementet her. Så opptatt av hva han gjør når dere ikke liker ham og ikke må følge med på det engang. 

Anonymkode: 7d059...26e

Er det så tøft å skryte av at man skal gjennomføre om man så dør i forsøket altså..jaja, ikke noe jeg kaller tøff og macho i hvert fall.

Anonymkode: 3bef6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Han er macho og han er tøff. Jeg skjønner ikke engasjementet her. Så opptatt av hva han gjør når dere ikke liker ham og ikke må følge med på det engang. 

Anonymkode: 7d059...26e

Er det så tøft å skryte av at man skal gjennomføre om man så dør i forsøket altså..jaja, ikke noe jeg kaller tøff og macho i hvert fall.

Anonymkode: 3bef6...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Han er macho og han er tøff. Jeg skjønner ikke engasjementet her. Så opptatt av hva han gjør når dere ikke liker ham og ikke må følge med på det engang. 

Anonymkode: 7d059...26e

Å lese noen avisartikler er ikke helt det samme som å følge han. Jeg har sett han på Skal vi danse og 71 grader nord og syns han er patetisk og pinlig. Han minner meg om de trassige 16 åringene på vgs som forsøker å fremstå kule, men som man skjønner egentlig er full av angst og komplekser. 
 

Jeg håper han klarer det, for barna hans sin del, men da er det ikke lenge før han må toppe det også. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Å lese noen avisartikler er ikke helt det samme som å følge han. Jeg har sett han på Skal vi danse og 71 grader nord og syns han er patetisk og pinlig. Han minner meg om de trassige 16 åringene på vgs som forsøker å fremstå kule, men som man skjønner egentlig er full av angst og komplekser. 
 

Jeg håper han klarer det, for barna hans sin del, men da er det ikke lenge før han må toppe det også. 

Anonymkode: 17be5...ea0

Det er tydeligvis noe som treffer deg så mye ved ham at du må skrive her. Da går det dypt. Vet ikke hvor mange irriterende og dumme mennesker jeg blir eksponert for hver dag så fort jeg går inn på en nettavis, et forum eller andre some. Har aldri skrevet et ord om dem noe sted. Derimot har jeg skrevet om interessante mennesker med spennende tanker og teorier. Frank Løke er et friskt vindpust ihvertfall av alle de vanlige og intetsigende menneskene som dessverre er i stort flertall rundt oss. Jeg sier som Öde Nerdrum, de fleste er idioter.

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Det er tydeligvis noe som treffer deg så mye ved ham at du må skrive her. Da går det dypt. Vet ikke hvor mange irriterende og dumme mennesker jeg blir eksponert for hver dag så fort jeg går inn på en nettavis, et forum eller andre some. Har aldri skrevet et ord om dem noe sted. Derimot har jeg skrevet om interessante mennesker med spennende tanker og teorier. Frank Løke er et friskt vindpust ihvertfall av alle de vanlige og intetsigende menneskene som dessverre er i stort flertall rundt oss. Jeg sier som Öde Nerdrum, de fleste er idioter.

Anonymkode: 7d059...26e

Næsj, det jeg skriver om her inne betyr som regel forsvinnende lite. Jeg tenker aldri på Frank Løke, men når det ble opprettet en tråd om han så bidrar jeg med mitt syn. 
 

Går det dypt innpå deg at han får kritikk, altså? Siden du tror at andre har dype følelser for å delta i tråden, så gjelder det kanskje deg selv? Hvorfor provoserer det deg at noen finner fyren latterlig?

Anonymkode: 17be5...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Næsj, det jeg skriver om her inne betyr som regel forsvinnende lite. Jeg tenker aldri på Frank Løke, men når det ble opprettet en tråd om han så bidrar jeg med mitt syn. 
 

Går det dypt innpå deg at han får kritikk, altså? Siden du tror at andre har dype følelser for å delta i tråden, så gjelder det kanskje deg selv? Hvorfor provoserer det deg at noen finner fyren latterlig?

Anonymkode: 17be5...ea0

Jeg holder så lett munn og fingre fra tastaturet hvis jeg får sånne tenåringsfakter som å måtte uttrykke intoleranse og stygge karakteristikker av andre. Når jeg har noe positivt å komme med, så skriver jeg gjerne det, som her om Frank Løke. 

Anonymkode: 7d059...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...