Gå til innhold

Jeg er visst så dårlig på å sammerbeide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I følge eksmannen min. Men det er jeg som hver søndag tar initiativ- når passer det at jeg kjører de bort til deg, og søndagen etterpå- når passer det at jeg henter de.

Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg stiller krav økonomisk i forhold til bidragsstøtte. Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg har låst hans tilgang til mine papirer på altinn. Godt å ha gode venner som printer inn sannheten i hode mitt, men likevel skal en person være sterk for å klare å stå i det 😥 Dagens hjertesukk fra meg. 

Anonymkode: 49c0d...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes. Ja, det er godt å ha gode venner som kan hjelpe deg å sortere når noen er urimelig. 
 

Har nettopp vært gjennom en situasjon selv, krevde all tidligere erfaring å lene seg til for å ikke la seg dra ned i dritten. Fort å bli i tvil, er jeg vanskelig, det kreves to for en konflikt. Men noen mennesker tråkker over, uansett hvor redelig du forsøker å være. Da er det godt å ha en heiagjeng i ryggen. 

Anonymkode: a3ac9...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hjelpes. Ja, det er godt å ha gode venner som kan hjelpe deg å sortere når noen er urimelig. 
 

Har nettopp vært gjennom en situasjon selv, krevde all tidligere erfaring å lene seg til for å ikke la seg dra ned i dritten. Fort å bli i tvil, er jeg vanskelig, det kreves to for en konflikt. Men noen mennesker tråkker over, uansett hvor redelig du forsøker å være. Da er det godt å ha en heiagjeng i ryggen. 

Anonymkode: a3ac9...b9c

Tusen takk, de orda trengte jeg nå ♥️😥

Anonymkode: 49c0d...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Tusen takk, de orda trengte jeg nå ♥️😥

Anonymkode: 49c0d...b81

Bare hyggelig 🥰, det er ikke din skyld at noen tar sin bitterhet ut i jakten på å opprettholde sitt eget narrativ rundt hvorfor de ikke takler det de tok på seg. Stå sterkt og rak i ryggen 💪🏻

Anonymkode: a3ac9...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

I følge eksmannen min. Men det er jeg som hver søndag tar initiativ- når passer det at jeg kjører de bort til deg, og søndagen etterpå- når passer det at jeg henter de.

Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg stiller krav økonomisk i forhold til bidragsstøtte. Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg har låst hans tilgang til mine papirer på altinn. Godt å ha gode venner som printer inn sannheten i hode mitt, men likevel skal en person være sterk for å klare å stå i det 😥 Dagens hjertesukk fra meg. 

Anonymkode: 49c0d...b81

Veldig forståelig at det er tungt og frustrerende når hans definisjon av "samarbeidsevne" er at du gjør alt han vil

Anonymkode: b15e4...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

I følge eksmannen min. Men det er jeg som hver søndag tar initiativ- når passer det at jeg kjører de bort til deg, og søndagen etterpå- når passer det at jeg henter de.

Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg stiller krav økonomisk i forhold til bidragsstøtte. Jeg er visst dårlig på å sammerbeide fordi jeg har låst hans tilgang til mine papirer på altinn. Godt å ha gode venner som printer inn sannheten i hode mitt, men likevel skal en person være sterk for å klare å stå i det 😥 Dagens hjertesukk fra meg. 

Anonymkode: 49c0d...b81

Hold hodet hevet. Du vet innerst inne hva du gjør rett ❤️ Faren til min eldste sa det samme, men det var jo alt han hadde å komme med. Han mente jeg var verdens verste, selvom jeg tilrettela absolutt alt etter hans ønsker og senere nye dama sine ønsker. At jeg var gift og hadde fått barn med min mann var underordnet. Hans ønsker og dama sine ønsker var viktige, og jeg tilrettela. Men jeg var alltid så dårlig på å samarbeide. Det er bare det de har å komme med. Ikke bry deg, så langt det er mulig! 

Anonymkode: 1b20e...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får trøste deg med at han muligens får en liten øyeåpner når han begynner date igjen. For du har blitt formet av hans regime over lang tid, å skulle begynne på nytt med å underlegge seg en dames egen vilje og selvstendighet blir ikke lett for han.

For du har vært underlagt hans regime så lenge at ingen av dere så hvor feil det var til slutt. Nå har dere blitt skilt og du ser ting utenfra, og ser hvor urimelig det var at han hadde all styring og kontroll, så du tar den tilbake selv.

Han derimot, ser ikke selv at han var urimelig, det ble jo normalen for han at du ble en nikkedokke som danset etter hans pipe, og når du plutselig ikke gjør det lenger ser han selvfølgelig bare hvor urimelig du har blitt og hvor dårlig du plutselig har blitt til å samarbeide....

Den som kommer styrket ut av dette er deg, den som lærer seg å leve sånn som alle voksne mennesker bør leve, med kontroll over eget liv, egen økonimi osv, det er deg.

Han sitter igjen som en taper, og ser det ikke selv engang.

Anonymkode: 2f46b...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...