Gå til innhold

Prikkende følelse i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en person som normalt tar livets utfordringer på strak arm. Jeg har mistet flere av mine nærmeste i sykdom, noe som gjør at jeg er takknemlig for hver dag jeg har med mine kjære. Henger meg ikke for mye opp i bagateller og liker og utfordre meg.

Gikk på en smell for ca.11 år siden, etter å ha mistet to av mine nærmeste. De siste 5-6 årene har jeg jobbet mye, og har i tillegg fått et sykt barn. Har de siste ukene gått med en prikkende følelse i ansiktet. Først trodde jeg det var forkjølelse, men siden det ikke forsvinner tenker jeg det kan ha sammenheng med det jeg opplever på hjemmebane. Noen med erfaring? Prøver å roe ned, gå turer i naturen og generelt ta livet med ro nå.

Anonymkode: 79d7b...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter du med rygg/hofte? Jeg får det sånn du beskriver når det er lenge siden jeg har fått behandling. Ender tilslutt opp med å bli nummen på ene sida 

Anonymkode: 13c75...ed6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 7.4.2024 den 15.18):

Sliter du med rygg/hofte? Jeg får det sånn du beskriver når det er lenge siden jeg har fått behandling. Ender tilslutt opp med å bli nummen på ene sida 

Det gjør jeg faktisk, og har gått endel til kiropraktor tidligere. Kanskje prøve en behandling for å se om det hjelper.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det gjør jeg faktisk, og har gått endel til kiropraktor tidligere. Kanskje prøve en behandling for å se om det hjelper.

Ja gjør det! Jeg ble først sendt til nevrologen på sykehuset i hui og hast fra en lege på jobb. Ble tatt alle mulige undersøkelser inkl ryggmargsprøve. Fant ingenting, men så dro jeg til behandling som jeg så ofte gjør. Forklarte problemet, han tøyde, bøyde og knakk, og vipps var det vekk

Skrevet

Magnesium mangel? 

Anonymkode: 65855...e77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...