Anonym bruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Er en person som normalt tar livets utfordringer på strak arm. Jeg har mistet flere av mine nærmeste i sykdom, noe som gjør at jeg er takknemlig for hver dag jeg har med mine kjære. Henger meg ikke for mye opp i bagateller og liker og utfordre meg. Gikk på en smell for ca.11 år siden, etter å ha mistet to av mine nærmeste. De siste 5-6 årene har jeg jobbet mye, og har i tillegg fått et sykt barn. Har de siste ukene gått med en prikkende følelse i ansiktet. Først trodde jeg det var forkjølelse, men siden det ikke forsvinner tenker jeg det kan ha sammenheng med det jeg opplever på hjemmebane. Noen med erfaring? Prøver å roe ned, gå turer i naturen og generelt ta livet med ro nå. Anonymkode: 79d7b...8f8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Sliter du med rygg/hofte? Jeg får det sånn du beskriver når det er lenge siden jeg har fått behandling. Ender tilslutt opp med å bli nummen på ene sida Anonymkode: 13c75...ed6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Anonym bruker skrev (På 7.4.2024 den 15.18): Sliter du med rygg/hofte? Jeg får det sånn du beskriver når det er lenge siden jeg har fått behandling. Ender tilslutt opp med å bli nummen på ene sida Anonymkode: 13c75...ed6 Det gjør jeg faktisk, og har gått endel til kiropraktor tidligere. Kanskje prøve en behandling for å se om det hjelper. Anonymkode: 79d7b...8f8
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det gjør jeg faktisk, og har gått endel til kiropraktor tidligere. Kanskje prøve en behandling for å se om det hjelper. Anonymkode: 79d7b...8f8 Ja gjør det! Jeg ble først sendt til nevrologen på sykehuset i hui og hast fra en lege på jobb. Ble tatt alle mulige undersøkelser inkl ryggmargsprøve. Fant ingenting, men så dro jeg til behandling som jeg så ofte gjør. Forklarte problemet, han tøyde, bøyde og knakk, og vipps var det vekk Anonymkode: 13c75...ed6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Magnesium mangel? Anonymkode: 65855...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå