Gå til innhold

Venninner i midtlivskrise som forlater mennene sine..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Min mann bidrar med humor i hverdagen, han bidrar økonomisk, han gir varme i senga, han er min bestevenn og kjæreste. Vi gjør mye gøy sammen. Han gjør livet mitt lettere. 
En kvinne kunne sikkert gitt meg samme livsglede, men nå ble jeg nå ikke skapt slik da. 

Anonymkode: f1e27...c0b

Ingenting av det er noe du trenger en mann til. En kvinne kan gjøre alt det der selv. Der er ingenting en kvinne trenger en mann til. Ingenting. Når ikke en gang du eller d87 klarer å komme på noe en mann kan bidra med som en kvinne ikke kan selv så er det faktisk ikke noen grunn til å lage lissomlatter for at jeg sier i fra om at en kvinne faktisk ikke trenger en mann.

Anonymkode: 9dccb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting av det er noe du trenger en mann til. En kvinne kan gjøre alt det der selv. Der er ingenting en kvinne trenger en mann til. Ingenting. Når ikke en gang du eller d87 klarer å komme på noe en mann kan bidra med som en kvinne ikke kan selv så er det faktisk ikke noen grunn til å lage lissomlatter for at jeg sier i fra om at en kvinne faktisk ikke trenger en mann.

Anonymkode: 9dccb...923

Ok, du er faktisk så dum. 

Anonymkode: 9580c...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er det menn bidrar med som ikke en kvinne kan selv? Hva er en mann godt for?

Anonymkode: 9dccb...923

Jeg kan snakke for meg selv og mitt forhold. Mannen min er sammen med meg de voksne i familien og vi deler på oppgavene, dermed får jeg mer tid til meg selv enn om jeg skulle gjort alt selv. I tillegg er han en god far og en mann jeg elsker. Jeg nyter å ha han i livet mitt, og tilværelsen uten han hadde blitt mye fattigere, selv om jeg kan ordne alt det praktisk selv om jeg må. 
 

Jeg håper at du også finner kjærligheten. 

Anonymkode: 09fda...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan snakke for meg selv og mitt forhold. Mannen min er sammen med meg de voksne i familien og vi deler på oppgavene, dermed får jeg mer tid til meg selv enn om jeg skulle gjort alt selv. I tillegg er han en god far og en mann jeg elsker. Jeg nyter å ha han i livet mitt, og tilværelsen uten han hadde blitt mye fattigere, selv om jeg kan ordne alt det praktisk selv om jeg må. 
 

Jeg håper at du også finner kjærligheten. 

Anonymkode: 09fda...586

Ingenting av det du nevner er noe bare en mann kan som en kvinne ikke kan. En kvinne kan alt det der selv. Det mange av kvinnene som dumper dødkjøttet sitt oppdager er at det faktisk blir mindre arbeid som singel, at de får mer tid enn de hadde før, at menn faktisk bare er enda et barn å rydde og ordne opp etter.

padre_infantilizado-1.jpg

Anonymkode: 9dccb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg håper at du også finner kjærligheten. 

Anonymkode: 09fda...586

…med en kvinne 😆

923 har jo et poeng da, de fleste heterofile damer er ekstremt mye mindre handy og utrolig mye mer tafatt enn lesbene. Det er nesten så det er på nivå med unger. 

Anonymkode: 827e2...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ingenting av det er noe du trenger en mann til. En kvinne kan gjøre alt det der selv. Der er ingenting en kvinne trenger en mann til. Ingenting. Når ikke en gang du eller d87 klarer å komme på noe en mann kan bidra med som en kvinne ikke kan selv så er det faktisk ikke noen grunn til å lage lissomlatter for at jeg sier i fra om at en kvinne faktisk ikke trenger en mann.

Anonymkode: 9dccb...923

Jeg vet ikke hvorfor du argumenter på ditt enkle vis, eller hva du vil frem til. Det er ikke snakk om å trenge noen til praktiske ting. Jeg tror ikke mange går inn i forhold fordi de trenger noen til praktiske gjøremål. Det er nok ønske om en som står deg nærere enn andre, en som du kan velge å dele med og ha mer tillit til, og å være det samme tilbake. Din iherdighet i å få svar på hvorfor man trenger en mann virker som et forsøk på å overbevise deg selv, og så blir du konfronterende siden ingen kan gi deg svar du vil ha.

Anonymkode: 1a3b2...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er det menn bidrar med som ikke en kvinne kan selv? Hva er en mann godt for?

Anonymkode: 9dccb...923

Oi, det var da en voldsom forakt for menn. Min mann er godt for det meste. Han og jeg hjelper hverandre i hverdagen med stort og smått. Han er en fantastisk nærværende og omsorgsfull far, rivende dyktig i jobben sin, kunnskapsrik, morsom, sosial, handy og snill. Jeg er ikke så verst jeg heller og vi er heldig som har hverandre.

Jeg har vært heldig. Hele mitt liv har jeg vært omgitt av fantastiske mannlige venner og kolleger, onkler, brødre, svogere, nevøer. Min far og svigerfar er god som gull og verdt sin velt i gull. Min morfar var en strålende fyr - rett og slett verdens beste.

Verden trenger gode menn akkurat som man trenger gode kvinner.

Anonymkode: 8dfcf...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Oi, det var da en voldsom forakt for menn. Min mann er godt for det meste. Han og jeg hjelper hverandre i hverdagen med stort og smått. Han er en fantastisk nærværende og omsorgsfull far, rivende dyktig i jobben sin, kunnskapsrik, morsom, sosial, handy og snill. Jeg er ikke så verst jeg heller og vi er heldig som har hverandre.

Jeg har vært heldig. Hele mitt liv har jeg vært omgitt av fantastiske mannlige venner og kolleger, onkler, brødre, svogere, nevøer. Min far og svigerfar er god som gull og verdt sin velt i gull. Min morfar var en strålende fyr - rett og slett verdens beste.

Verden trenger gode menn akkurat som man trenger gode kvinner.

Anonymkode: 8dfcf...fb9

Når menn "bidrar":

434469891_812150987612560_12976639631799

Anonymkode: 9dccb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ingenting av det er noe du trenger en mann til. En kvinne kan gjøre alt det der selv. Der er ingenting en kvinne trenger en mann til. Ingenting. Når ikke en gang du eller d87 klarer å komme på noe en mann kan bidra med som en kvinne ikke kan selv så er det faktisk ikke noen grunn til å lage lissomlatter for at jeg sier i fra om at en kvinne faktisk ikke trenger en mann.

Anonymkode: 9dccb...923

Men du spurte hva en mann bidrar til. Jeg svarte hva MIN mann bidrar til. 
Jeg er fullt klar over ar jeg ikke TRENGER en mann, jeg har levd mange år alene og klart meg fint. 
Men jeg synes det er kjekt når han retter fundamentet i altanen, reparerer bilen min, brøyter innkjørselen, installerer stikkontakter og alle sånne tung jeg overhode ikke kan. Selv om jeg kunne kjøpt disse tjenestene fra fagfolk. 
Jeg bare synes livskvaliteten er bedre når jeg endelig fant min drømmepartner. 
At du ikke klarer å få deg kjæreste, har tydeligvis gjort deg bitter og hard og grinete. 

Anonymkode: f1e27...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ingenting av det du nevner er noe bare en mann kan som en kvinne ikke kan. En kvinne kan alt det der selv. Det mange av kvinnene som dumper dødkjøttet sitt oppdager er at det faktisk blir mindre arbeid som singel, at de får mer tid enn de hadde før, at menn faktisk bare er enda et barn å rydde og ordne opp etter.

padre_infantilizado-1.jpg

Anonymkode: 9dccb...923

Neida, en kvinnelig partner kan tilby akkurat det samme, det er jeg enig i. Men så er jeg ikke slikt skapt at jeg vil leve sammen med en kvinne. 
 

Som sagt så er min mann en ekstra voksenperson som avlaster meg og som ikke medfører noe medarbeid. Han er god som gull og jeg elsker han. 

Anonymkode: 09fda...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Når menn "bidrar":

434469891_812150987612560_12976639631799

Anonymkode: 9dccb...923

Jeg tror rett og slett du har vært ekstremt uheldig med den du valgte i livet.

Anonymkode: f1e27...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Når menn "bidrar":

434469891_812150987612560_12976639631799

Anonymkode: 9dccb...923

Mulig det gjelder dine mannlige bekjentskaper og det er jo trist. Det er overhode ikke representativt for menn jeg kjenner.

Anonymkode: 8dfcf...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingenting av det er noe du trenger en mann til. En kvinne kan gjøre alt det der selv. Der er ingenting en kvinne trenger en mann til. Ingenting. Når ikke en gang du eller d87 klarer å komme på noe en mann kan bidra med som en kvinne ikke kan selv så er det faktisk ikke noen grunn til å lage lissomlatter for at jeg sier i fra om at en kvinne faktisk ikke trenger en mann.

Anonymkode: 9dccb...923

Du må veldig langt tilbake i historien for å finne tiden da man trengte en mann av praktiske grunner 

Man trenger ikke en familie for å overleve, det klarer man alene

Men vi mennesker er sosiale pattedyr, og familien er vår flokk.

At du ikke trenger noen familie/flokk er da helt greit, ingen kritiserer deg for å velge leve livet alene 

Men de fleste mennesker velger å ha en familie av sosiale grunner, og de sosiale grunnene er tydeligvis ikke grunn nok for deg. Så da får du leve alene, også får andre leve med partner og familie.

Så enkelt som det.

Anonymkode: 924de...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager. Selvfølgelig trenger man ikke menn til noe annet enn å reprodusere. Alt annet klarer man naturligvis selv.

Anonymkode: a7de0...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

I alle dager. Selvfølgelig trenger man ikke menn til noe annet enn å reprodusere. Alt annet klarer man naturligvis selv.

Anonymkode: a7de0...7d6

Nei

Anonymkode: 9580c...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 9580c...152

Jo

Anonymkode: a7de0...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

I alle dager. Selvfølgelig trenger man ikke menn til noe annet enn å reprodusere. Alt annet klarer man naturligvis selv.

Anonymkode: a7de0...7d6

Jo, men det at man vil klare seg fint uten en mann betyr ikke nødvendigvis av man ønsker å leve uten en mann i sitt liv

Anonymkode: fc87a...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo, men det at man vil klare seg fint uten en mann betyr ikke nødvendigvis av man ønsker å leve uten en mann i sitt liv

Anonymkode: fc87a...33b

Kommer an på hvor uselvstendig og klengete man er

Anonymkode: a7de0...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Kommer an på hvor uselvstendig og klengete man er

Anonymkode: a7de0...7d6

Uselvstendig og klengete fordi man elsker en mann?

Stakkars deg. 

Anonymkode: 09fda...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Nei, svar på det jeg spurte om, ikke lag stråmenn nå. Hva er det menn bidrar med som en kvinne ikke kan selv?

Anonymkode: 9dccb...923

En voksen samtalepartner, en som sier takk, en som støtter deg i oppdragelsen, en lønning nr.to, en klem når du trenger det osv.

Anonymkode: 9dd9f...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En voksen samtalepartner, en som sier takk, en som støtter deg i oppdragelsen, en lønning nr.to, en klem når du trenger det osv.

Anonymkode: 9dd9f...210

Ingenting av det er noe en kvinne ikke kan. Helt ærlig, det finnes ikke noe som menn trenges til.

Anonymkode: 9dccb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting av det er noe en kvinne ikke kan. Helt ærlig, det finnes ikke noe som menn trenges til.

Anonymkode: 9dccb...923

Sånn sett trenges hverken kvinner eller menn.

Anonymkode: 9dd9f...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ingenting av det er noe en kvinne ikke kan. Helt ærlig, det finnes ikke noe som menn trenges til.

Anonymkode: 9dccb...923

Hva er agendaen din? Er det noen som har påstått at det er noe bare menn kan? Er man heterofil kvinne så ønsker man seg ofte en mann til hygge og nytte. Det er forskjell på hva man trenger og hva man ønsker. 

Anonymkode: 09fda...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva er agendaen din? Er det noen som har påstått at det er noe bare menn kan? Er man heterofil kvinne så ønsker man seg ofte en mann til hygge og nytte. Det er forskjell på hva man trenger og hva man ønsker. 

Anonymkode: 09fda...586

Har du glemt det allerede?

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg har hørt om MANGE som angrer. 

Anonymkode: 827e2...b08

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hæ?? Jeg har aldri hørt en kvinne komme krypende tilbake til dødvekten sin og ønske at den tynget ned henne igjen.

Anonymkode: 9dccb...923

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Så alle menn er dødvekt? 

Anonymkode: 09fda...586

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hva er det menn bidrar med som ikke en kvinne kan selv? Hva er en mann godt for?

Anonymkode: 9dccb...923

Anonymkode: 9dccb...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...