Gå til innhold

"Voksenting" man ikke fikser


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere også noen slike ting som alle andre ser ut til å fikse sømløst, men som dere syns er utrolig vanskelig? 

Min nemesis er: Trilling av full handlevogn over parkeringsplass. Jeg ser aldri noen andre som sliter med det, men når jeg gjør det, da vingler vogna ut av kontroll for hver minste ujevnhet i asfalten og jeg må henge på for harde livet for ikke å krasje inn i en eller annen bil. Oppgaven krever full konsentrasjon, det er ikke snakk om å se bort fra vogna et øyeblikk uten å stoppe, da blir det helt krise. Og det er ikke alltid det holder å stoppe heller, plutselig kan den begynne å rulle sidelengs. 

Men ellers er jeg en normalt oppegående person, altså. 

Anonymkode: 5af75...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe du har handlevogn, jeg høyner med paraply. Jeg fatter ikke at noen orker å bruke paraply i noen som helst sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyhælte sko. Ikke sjans. Vrikker føttene og tryner hver gang jeg prøver. 

Anonymkode: 9e422...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken er rett over veien, så jeg bærer mer enn jeg klarer. Ser ingen andre med 5 tunge bæreposer som ber til Gud om at jeg kommer meg hjem snart. Griner nesten. 

Anonymkode: 437e8...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke og høyhælte sko. 

Anonymkode: 61f7c...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en eneste gang sjekket værmeldingen før i vinter da det var uvanlig glatt og jeg ville sjekke ut om den strekningen var trygg. Jeg har ikke en eneste dag brydd meg om været, og det har aldri hindret meg i å gjøre noe. 

Anonymkode: 0105d...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja, det krever litt manøvrering 😅

Jeg brekker meg av alt mulig, spesielt om morgen, men det rareste her er å tømme kaffegrut fra kaffemaskinen. Hvem i all verden brekker seg over det liksom 🙈

Anonymkode: 79520...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe gardiner og å vanne blomster, i tillegg er det ett helvete å ta ut av både oppvaskmaskin og vaskemaskinen, ikke minst å henge opp og brette klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var det mye artig. Jeg føler meg mindre alene nå, selv om det ikke er handlevognene de fleste sliter med. HI

Anonymkode: 5af75...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rense sluk. 🤢

Jeg gjør det, altså, men det er like kvalmt enten det er hår eller matrester som skal ut av sluket. Tar ikke i det med fingrene, men bruker litt papir. Må jeg skru opp vannlåsen og rense den så er det med hansker på. Jeg tar i det meste annet, kan godt tre mark på kroken, dra ut av fisk, bryr meg ikke om blod, søle eller annet klin (annet enn snegleslim, det er ekkelt), men ber du meg plukke ut de fire gulrotbitene og de to ertene som ligger i sluket på vasken, så er det ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøre bil dessverre. Alle sier jeg må ha lappen, men for alles og samfunnets beste måljeger absolutt ikke det, jeg glemmer at jeg kjører og soner ut. 

Anonymkode: 2c9b6...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (20 minutter siden):

Rense sluk. 🤢

Jeg gjør det, altså, men det er like kvalmt enten det er hår eller matrester som skal ut av sluket. Tar ikke i det med fingrene, men bruker litt papir. Må jeg skru opp vannlåsen og rense den så er det med hansker på. Jeg tar i det meste annet, kan godt tre mark på kroken, dra ut av fisk, bryr meg ikke om blod, søle eller annet klin (annet enn snegleslim, det er ekkelt), men ber du meg plukke ut de fire gulrotbitene og de to ertene som ligger i sluket på vasken, så er det ekkelt. 

Enig!! Det er så 🤢

Anonymkode: 9e422...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukke brunsnegl. Jeg klarer det bare ikke, mamma må gjøre det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tørke oppkast etter barna uten å spy selv. Alle ganger barna har hatt omgangssyke så har mannen tatt seg av alt, og jeg har gjemt meg på rommet. Heldigvis er de store nå. 

Anonymkode: e075b...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei skrev (41 minutter siden):

Plukke brunsnegl. Jeg klarer det bare ikke, mamma må gjøre det for meg.

Betal arvingane 5 kr pr brunsnegle, og heile nabolaget er tomt i løpet av ein ettermiddag.

Og du må jobbe overtid heile April for å lønne dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dedinitivt paraply, høge hælar og sminke.

Kan ikkje, kan ikkje og gidd ikkje (kan ikkje heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Jeg klarer ikke å tørke oppkast etter barna uten å spy selv. Alle ganger barna har hatt omgangssyke så har mannen tatt seg av alt, og jeg har gjemt meg på rommet. Heldigvis er de store nå. 

Anonymkode: e075b...036

Deler dette med deg dessverre. Takler det ikke. Men jeg har mann i turnusarbeid, og 95% av gangene en av ungene gar spydd har han vært på jobb så jeg måtte gjøre alt likevel. Hadde en periode angst når han hadde senvakt fordi jeg var redd noen skulle bli syke. I bhg åra var det jo minst en gang i mnd halve året🥴

Anonymkode: 0e33f...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å bruke parkeringsapp. Bruker heller ikke paraply. Paraply er for fruer. Det aller største hatobjektet er bilens, hva skal jeg si?, dataskjerm og alle dens funksjoner. Skal ikke være så vanskelig å få på en radio i fart, uten å bli trafikkfarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke løse tenner. Har aldri dratt ut ei tann på noen av mine tre barn, og kommer aldri til å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke og høyhælte sko. Ikke min greie. 

Anonymkode: 9d782...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...