Gå til innhold

Svigerfar vasker ikke hendene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært hele påsken på svigerfar og svigermor sin hytte så har jeg oppdaget at svigerfar ikke vasker seg når han har vært på toalettet. Jeg synes det er så ekkelt og så forsyner han seg fra felles mat og godteri, tar på ost og ostehøvel osv. Jeg er helt sikker på at han ikke vasker seg for jeg fikk en mistanke og begynte etter det å stikke innom badet når han hadde vært der og vasken var alltid helt tørr. Mannen prøvde seg med noen hint om at alle må vaske hender før vi spiser så vi ikke blir syke av "dobakterier" og så tok vi med barna og vasket hender, men han tok ikke hintet. Mannen nevnte det også for svigermor og hun mente bare at det ikke stemmer. Svigerfar er ikke en mann du kritiserer eller kommer med råd til uoppfordret. Hvor stor er sjansen for at noen skal bli syke av dette?

Anonymkode: 660ee...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvor stor er sjansen for at noen skal bli syke av dette?

Anonymkode: 660ee...946

Blir man matforgiftet, som det heter, så blir man syk etter 1-8 timer. Dersom dere er trygt hjemme og har vært det siden påsken er dere trygg :) 

Anonymkode: 09bcc...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal litt til å bli syk av slikt, men det er utrolig ekkelt likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mye til å bli syk, men ekkelt er det.

Anonymkode: 99047...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra for immunforsvaret mest sannsynlig 😂

men ekkelt er det ja!!

Anonymkode: 3e933...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor vasker heller ikke hender. Orker nesten ikke spise der, og vi var der flere dager i påsken. I tillegg gjør hun mye annet som jeg tenker krever håndvask uten å vaske.

Feks skal man hos dem kaste dopapir i en bitte liten pedalbøtte på feil side av doen så ikke kloakken "blir full". Så når man gjør no to og skal manøvrere papir dit blir det uren tvil mye gris på områder rundt. Hun stapper papiret ned når det blir fult med hendene. Og vasker seg ikke😳 Hun graver opp det som har samlet seg i utslagsvasken, og tørker seg i håndklet uten som så mye som litt skylling etterpå. Vasken hun nettopp vasket kyllingen i feks.

I tillegg så går hun alltid og gnir seg på munnen med hånda, som for å fjerne "slim" på leppene igjen grøss.

Utrolig at vi ikke blir dårligere i mageb når vi er der. Hun selv klager på irritabel tarm, men jeg tror det skyldes mest dårlig hygiene.

 

Anonymkode: e1bba...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble sikkelig urven av å lese den tråden🤮🤮🙈

Anonymkode: 6af7b...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Svigermor vasker heller ikke hender. Orker nesten ikke spise der, og vi var der flere dager i påsken. I tillegg gjør hun mye annet som jeg tenker krever håndvask uten å vaske.

Feks skal man hos dem kaste dopapir i en bitte liten pedalbøtte på feil side av doen så ikke kloakken "blir full". Så når man gjør no to og skal manøvrere papir dit blir det uren tvil mye gris på områder rundt. Hun stapper papiret ned når det blir fult med hendene. Og vasker seg ikke😳 Hun graver opp det som har samlet seg i utslagsvasken, og tørker seg i håndklet uten som så mye som litt skylling etterpå. Vasken hun nettopp vasket kyllingen i feks.

I tillegg så går hun alltid og gnir seg på munnen med hånda, som for å fjerne "slim" på leppene igjen grøss.

Utrolig at vi ikke blir dårligere i mageb når vi er der. Hun selv klager på irritabel tarm, men jeg tror det skyldes mest dårlig hygiene.

 

Anonymkode: e1bba...daf

Oi. Skulle til å klage over svigerfar, som har dårlig hygiene, ikke lukker lokket før han skyller ned i toalettet og sjeldent vasker hendene. Men etter dette innlegget har jeg visst ikke så mye å klage på😂. Vi bor 10 min fra svigerfar, inviterer ham på middag av og til, men hytteturer med ham er uaktuelt, og han kan ikke lage mat, så han har (heldigvis) aldri invitert oss på middag. Hadde jeg måttet oppholde meg i ovennevnte svigermors hus hadde jeg samlet inn alle håndklær og kluter fra både bad og kjøkken og kloret og kokevasket det, og hadde jeg blitt tilbudt mat hadde jeg ikke spist🤢

Anonymkode: f2523...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Svigermor vasker heller ikke hender. Orker nesten ikke spise der, og vi var der flere dager i påsken. I tillegg gjør hun mye annet som jeg tenker krever håndvask uten å vaske.

Feks skal man hos dem kaste dopapir i en bitte liten pedalbøtte på feil side av doen så ikke kloakken "blir full". Så når man gjør no to og skal manøvrere papir dit blir det uren tvil mye gris på områder rundt. Hun stapper papiret ned når det blir fult med hendene. Og vasker seg ikke😳 Hun graver opp det som har samlet seg i utslagsvasken, og tørker seg i håndklet uten som så mye som litt skylling etterpå. Vasken hun nettopp vasket kyllingen i feks.

I tillegg så går hun alltid og gnir seg på munnen med hånda, som for å fjerne "slim" på leppene igjen grøss.

Utrolig at vi ikke blir dårligere i mageb når vi er der. Hun selv klager på irritabel tarm, men jeg tror det skyldes mest dårlig hygiene.

 

Anonymkode: e1bba...daf

Blir dere faktisk syke av å være sammen med henne eller det bare at dere synes det er ekkelt?

Anonymkode: 49bc4...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ingen er jo ayke? Pleier dere bli syke av å være med ham? Hvis ikke kan du jo bare roe nepa. Bakteriehysteri er usosialt.

Anonymkode: 5e4a5...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Tja, ingen er jo ayke? Pleier dere bli syke av å være med ham? Hvis ikke kan du jo bare roe nepa. Bakteriehysteri er usosialt.

Anonymkode: 5e4a5...b06

Det dreier seg ikke om bakteriefobi eller å bli syk. Hvem vil vel ha urin og bæsj i maten? Selv om bakteriene blir drept? Å være rundt noen som faktisk ikke skjønner hygiene, og inne greier skjønne at sånn er kvalmt, er bare ekkelt. 

Tenk på alt de har overalt i huset av diverse kroppsvæsker og avføringsrester. Det synes faktisk normale folk er ekkelt, selv om det ikke nødvendigvis er farlig pga bakterier og virus. 

 

Anonymkode: e1bba...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Svigermor vasker heller ikke hender. Orker nesten ikke spise der, og vi var der flere dager i påsken. I tillegg gjør hun mye annet som jeg tenker krever håndvask uten å vaske.

Feks skal man hos dem kaste dopapir i en bitte liten pedalbøtte på feil side av doen så ikke kloakken "blir full". Så når man gjør no to og skal manøvrere papir dit blir det uren tvil mye gris på områder rundt. Hun stapper papiret ned når det blir fult med hendene. Og vasker seg ikke😳 Hun graver opp det som har samlet seg i utslagsvasken, og tørker seg i håndklet uten som så mye som litt skylling etterpå. Vasken hun nettopp vasket kyllingen i feks.

I tillegg så går hun alltid og gnir seg på munnen med hånda, som for å fjerne "slim" på leppene igjen grøss.

Utrolig at vi ikke blir dårligere i mageb når vi er der. Hun selv klager på irritabel tarm, men jeg tror det skyldes mest dårlig hygiene.

 

Anonymkode: e1bba...daf

Æsj! Men er dette i Norge? Vet det mange steder i Hellas er sånn at man må kaste papiret for seg pga dårlig kloakknett. Men vanlig å vaske hender der altså. 

Sier ikke mannen din i fra til egen mor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det dreier seg ikke om bakteriefobi eller å bli syk. Hvem vil vel ha urin og bæsj i maten? Selv om bakteriene blir drept? Å være rundt noen som faktisk ikke skjønner hygiene, og inne greier skjønne at sånn er kvalmt, er bare ekkelt. 

Tenk på alt de har overalt i huset av diverse kroppsvæsker og avføringsrester. Det synes faktisk normale folk er ekkelt, selv om det ikke nødvendigvis er farlig pga bakterier og virus. 

 

Anonymkode: e1bba...daf

Igjen, er de syke? Nei. Hysteriske, derimot.

Anonymkode: 5e4a5...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tja, ingen er jo ayke? Pleier dere bli syke av å være med ham? Hvis ikke kan du jo bare roe nepa. Bakteriehysteri er usosialt.

Anonymkode: 5e4a5...b06

Feil. Dårlig hygiene er usosialt. Bakteriefobi er sosialt, se bare oppslutningen i denne tråden, du ville aldri sett så mange enige dersom problemstillingen var motsatt. 

Anonymkode: 09bcc...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornax skrev (1 time siden):

Æsj! Men er dette i Norge? Vet det mange steder i Hellas er sånn at man må kaste papiret for seg pga dårlig kloakknett. Men vanlig å vaske hender der altså. 

Sier ikke mannen din i fra til egen mor? 

Norge ja. Nei, tror ærlig talt han egentlig er som henne, men vasker seg fordi jeg har lært ham opp til det... Han ser det hvertfall ikke. 

Anonymkode: e1bba...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Igjen, er de syke? Nei. Hysteriske, derimot.

Anonymkode: 5e4a5...b06

Skjønner at du er som dem, og da ser du det jo bare ikke🤷‍♀️

Anonymkode: e1bba...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Skal mye til å bli syk, men ekkelt er det.

Anonymkode: 99047...1dd

Det er visstnok veldig vanlig at menn ikke vasker hender etter toalettbesøk. Hvorfor reagerer damer så voldsomt på dette og synes det er så ekkelt, man har jo peniser i munnen når man har sex så hvor ekkelt og farlig er det egentlig?

Anonymkode: ec90b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er visstnok veldig vanlig at menn ikke vasker hender etter toalettbesøk. Hvorfor reagerer damer så voldsomt på dette og synes det er så ekkelt, man har jo peniser i munnen når man har sex så hvor ekkelt og farlig er det egentlig?

Anonymkode: ec90b...519

En ren, pen og nyvasket en, ja. Ikke svigerfar sin som ikke har vært i dusjen på ei uke. Dessuten gjør man mer på do enn å tisse, og tarmbakterier er virkelig ikke noe man vil ha i potetgullbollen. 

Anonymkode: 660ee...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

En ren, pen og nyvasket en, ja. Ikke svigerfar sin som ikke har vært i dusjen på ei uke. Dessuten gjør man mer på do enn å tisse, og tarmbakterier er virkelig ikke noe man vil ha i potetgullbollen. 

Anonymkode: 660ee...946

Etter å ha tørket seg i baken bør de vaske hendene, tarmbakterier er ikke bra. Men jeg synes ikke det er så farlig når de bare har holdt i penisen.

Anonymkode: ec90b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det er visstnok veldig vanlig at menn ikke vasker hender etter toalettbesøk. Hvorfor reagerer damer så voldsomt på dette og synes det er så ekkelt, man har jo peniser i munnen når man har sex så hvor ekkelt og farlig er det egentlig?

Anonymkode: ec90b...519

Man pleier normalt ikke sutte på svigerfar sin penis da....

Anonymkode: e1bba...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Man pleier normalt ikke sutte på svigerfar sin penis da....

Anonymkode: e1bba...daf

😂

Anonymkode: 99047...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Man pleier normalt ikke sutte på svigerfar sin penis da....

Anonymkode: e1bba...daf

Ånei. Takk for det mentale bildet...

Anonymkode: c3625...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Man pleier normalt ikke sutte på svigerfar sin penis da....

Anonymkode: e1bba...daf

Nei, selvfølgelig ikke. Men det er likevel ikke noe mer farlige bakterier på svigerfar sin enn på mannen din sin som du har i munnen, så det er ikke nødvendig å lage så mye oppstyr om det. 

Anonymkode: ec90b...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Men det er likevel ikke noe mer farlige bakterier på svigerfar sin enn på mannen din sin som du har i munnen, så det er ikke nødvendig å lage så mye oppstyr om det. 

Anonymkode: ec90b...519

Han er jo gamlere så rent teknisk er det jo det.

Anonymkode: c3625...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Men det er likevel ikke noe mer farlige bakterier på svigerfar sin enn på mannen din sin som du har i munnen, så det er ikke nødvendig å lage så mye oppstyr om det. 

Anonymkode: ec90b...519

Å ikke vaske hender etter toalettbesøk er faktisk noe å lage styr om. Men statistikken viser jo at dere er ganske mange som ikke ser vitsen i å holde et minimum av hygiene. 

Anonymkode: 99182...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...