Gå til innhold

Mødre med babyer er så kjedelige


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gulp, bæsje bleier, mere bæsje bleier, og døgnrytme..

«åååårh nå vil hun ikke sove», «i dag bæsjet hun for 5 gang..!», «nå har hun gulpet igjen» , « i dag sov sofie fra 2 om natten til kl 4 om natten» og mye mer av helt samme ver dag når jeg åpner meldingene hennes på snapchat. Hvor interessant tror folk virkelig dette er for alle andre at de må dokumentere/dele om dette hele tiden? Jeg driter blanke i hvor mye folks baby har bæsja og gulpa og døgnrytmen deres..

gjerne send meg et fint bilde av baby/barnet i ny og ne. Men vet ikke helt hva noen mødre vil frem til med disse bildene og videoene. Og ikke for å snakke om den teite stemmen hun lager når hun snakker til baby i video og sender det. Håper at hun kommer seg ut fra den baby boblen sin da jeg savner litt min venninne. Hun har andre mamma venner, som jeg tror engasjerer seg mer i baby og hennes daglige liv en jeg gjør. Føler meg litt dårlig men klarer ikke helt å engasjere meg.. 

Anonymkode: f7f7a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du er den kjedeligste av alle! 

Anonymkode: 1ab54...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna di skulle bare visst hvilken kjip kjerring du er, som lager syteinnlegg etter syteinnlegg her inne.

Anonymkode: 34c7a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤔💡😁 Pot, meet Kettle! 🤝🏻

Anonymkode: 14d73...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg syns du er den kjedeligste av alle! 

Anonymkode: 1ab54...86a

 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Venninna di skulle bare visst hvilken kjip kjerring du er, som lager syteinnlegg etter syteinnlegg her inne.

Anonymkode: 34c7a...332

Var dere slik klin kokos og?

 

Anonymkode: f7f7a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

 

Var dere slik klin kokos og?

 

Anonymkode: f7f7a...59a

Poenget er at du lager like mange sutreinnlegg om venninnene dine, som det du hevder at venninnene dine lager om babyene sine. 

Anonymkode: 14d73...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

 

Var dere slik klin kokos og?

 

Anonymkode: f7f7a...59a

Buhu, babyen får mer oppmerksomhet enn meg, what to do. Ingen sutrer så mye som det du gjør.

Anonymkode: 34c7a...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Poenget er at du lager like mange sutreinnlegg om venninnene dine, som det du hevder at venninnene dine lager om babyene sine. 

Anonymkode: 14d73...5c2

Åja trodde dette var en baby side og snakke om dem😂 så tenkte denne tilhørte hær

Anonymkode: f7f7a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Buhu, babyen får mer oppmerksomhet enn meg, what to do. Ingen sutrer så mye som det du gjør.

Anonymkode: 34c7a...332

Du sutrer like mye på tråden da😂 om du ikke liker det så finn annen tråd :) 

Anonymkode: f7f7a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir gjerne sånn når man får barn ganske ung. Jeg mista mange venner da jeg fikk barn (ikke pga snap, jeg er født på en annen tid), fordi vi ikke lenger hadde samme interesser og behov. Jeg har aldri snakket om ungene mine eller delt antall bæsjebleier med noen, men jeg skjønner at når det er livet her og nå så er det i fokus. La henne nyte tiden og vær der når hun er ute av bobla 

Anonymkode: c0419...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 barn.

Jeg har aldri oppført meg sånn.

Jeg sendte nok hundrevis av bilder til bestemødrene og holdt de oppdatert på både søvn og fremskritt. Men når jeg var med venner så var det godt å koble litt av og snakke om vanlige ting. 


De færreste er genuint opptatt av å høre om andres babyer i timesvis, og jeg synes ikke du er en dårlig venn av den grunn, selv om andre her kritiserer deg.

Anonymkode: 01539...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig misunnelig eller sjalu av deg?

Anonymkode: 4a0a1...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Jeg har 5 barn.

Jeg har aldri oppført meg sånn.

Jeg sendte nok hundrevis av bilder til bestemødrene og holdt de oppdatert på både søvn og fremskritt. Men når jeg var med venner så var det godt å koble litt av og snakke om vanlige ting. 


De færreste er genuint opptatt av å høre om andres babyer i timesvis, og jeg synes ikke du er en dårlig venn av den grunn, selv om andre her kritiserer deg.

Anonymkode: 01539...fa1

Takk :) 

Jeg vet jo ikke heller hva jeg skal svare på engang på alle disse pratene og bildene. Da samme ver dag av baby som bare gjør babyting. Tenker at besteforeldre synes det er stas med flere bilder om dagen, men ikke venner. Jeg spør hvordan det går og noen ganger spør jeg bare kort om babyen da hun er min venninne og babyen er viktigste i livet hennes men er mer av høflighet jeg spør. Noen her for det til å høres at andre er fæle og dårlige og sjalu fordi man ikke vil høre om andres babyer ver eneste dag og få spermet med bilder via sosiale medier om barne deres

Anonymkode: f7f7a...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke igjen verken meg selv eller venninnene mine i det du skriver. Ingen har snakket om bæsjebleier og søvn, hvis det ikke har vært noe helt spesielt.
Men det er egentlig naturlig at spedbarnsmødre blir litt kjedelige. De har brukt brorparten av et år på å bære frem et barn, har gjennomgått en fødsel, og en barselperiode. Alt dette er voldsomt i seg selv. I tillegg har de fått hverdagen snudd på hodet, og har fått ansvar for det mest sårbare og verdifulle i hele verden. Vi burde ta mye bedre vare på nybakte mødre enn vi gjør i dag, og burde virkelig være rause og anerkjenne alt de går gjennom.  

Anonymkode: a6957...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk :) 

Jeg vet jo ikke heller hva jeg skal svare på engang på alle disse pratene og bildene. Da samme ver dag av baby som bare gjør babyting. Tenker at besteforeldre synes det er stas med flere bilder om dagen, men ikke venner. Jeg spør hvordan det går og noen ganger spør jeg bare kort om babyen da hun er min venninne og babyen er viktigste i livet hennes men er mer av høflighet jeg spør. Noen her for det til å høres at andre er fæle og dårlige og sjalu fordi man ikke vil høre om andres babyer ver eneste dag og få spermet med bilder via sosiale medier om barne deres

Anonymkode: f7f7a...59a

Spermet med bilder?

Du trenger jo ikke å åpne alle snappene, og i hvert fall ikke svare på dem. 
 

 

Anonymkode: 1ab54...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...