Gå til innhold

Kjæresten min er ikke så interessert i sex :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i snart to år, og det har alltid vært sånn, jeg vet at han elsker meg og jeg elsker ham, men det sliter på meg:/

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle det, for jeg skal være sammen med ham resten av livet mitt, han er den eneste jeg vil være sammen med, jeg vet også at det ikke er pga meg han ikke er interessert i sex, han har alltid hatt det sånn. Det er fordi han har hatt noen fysiske problemer "der nede". Han er ikke homo eller noe sånt😄

Jeg må jo bare leve med det, men det er vanskelig for han er den mest sexy mannen jeg vet om, og jeg er så innmari glad i ham. Vi har sex ca to ganger i måneden da, og han "hjelper meg" på andre måter noen ganger, men jeg føler jo litt på at han gjør meg en tjeneste om du skjønner. Vi er veldig fysiske på andre måter, sover inntil hverandre, klemmer og kysser og så videre

Det eringenting han kan gjøre noe med, ikke noe medisinsk eller psykologisk (har prøvd) han synes det er fælt selv og føler at han ikke er bra nok. Jeg maser ikke altså, jeg sier at jeg har lyst på ham, men at jeg forstår hvorfor det er sånn, han skulle selv ønske at det var annerledes. 

Det er fælt å tenke på at jeg slutter å ha sex i så "ung" alder (slutten av førtiårene) , for at det blir ennå mindre enn nå etter hvert er jo sannsynlig.. Jeg har på ingen måte lyst på noenandre og jeg kommer aldri til å være utro eller noe sånt, det er kun han jeg vil ha sex med og jeg er kjempe forelsket i ham

Må understreke igjen at det ikke er noen stor nok grunn til at det skal bli slutt og at jeg aldri i verden kommer til å søke sex med andre enn ham

Jeg er ikke ute etter noen tips egentlig, bare litt medfølelse😄

Anonymkode: 09d7f...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sex to ganger i måneden ganske normalt da?

Jeg er også i slutten av 40 årene, og vi har sex ca to ganger i måneden. Har vært sammen i snart 30 år da, og hadde oftere sex da vi var yngre, men nå er vi ganske samstemte når det kommer til libido. Ingen av oss som ivrer så veldig oftere enn det som er liksom.

Trodde de sa at gjennomsnittet for par i 20 årene uten barn er to ganger i uken, men at det egentlig er litt overdrevet, de fleste har ikke sex så ofte engang, men de "pynter litt" på sannheten fordi det er forventet at de skal ha seg to ganger i uken ;)

 

Anonymkode: 61ee9...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke sex to ganger i måneden ganske normalt da?

Jeg er også i slutten av 40 årene, og vi har sex ca to ganger i måneden. Har vært sammen i snart 30 år da, og hadde oftere sex da vi var yngre, men nå er vi ganske samstemte når det kommer til libido. Ingen av oss som ivrer så veldig oftere enn det som er liksom.

Trodde de sa at gjennomsnittet for par i 20 årene uten barn er to ganger i uken, men at det egentlig er litt overdrevet, de fleste har ikke sex så ofte engang, men de "pynter litt" på sannheten fordi det er forventet at de skal ha seg to ganger i uken ;)

 

Anonymkode: 61ee9...2ba

Jeg skjønner det etter 30 år altså, jeg var sammen med en i elleve år og sexen sluttet etter to (og da var det jeg som ikke ville mer).

Kanskje jeg bør være fornøyd, det er bare det at jeg har så innmari lyst på ham hele tiden, jeg går ikke rundt å sikler på ham, flasher puppene eller beføler ham altså, jeg vet at det ikke fører til noe bra. Jeg er ikke sur eller gretten heller, ikke noe sexmas for jeg vet hvor slitsomt og etter hvert ekkelt det det er. Han får i hvert fall ikke noe mer lyst av den grunn:)

Det er kanskje bare det at jeg synes han er så utrolig deilig at jeg har lyst på mer enn hva vi har nå

Anonymkode: 09d7f...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er så bra på alle andre områder, ville jeg slått meg til ro med det og heller onanert oftere.

Anonymkode: d2b3b...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

jeg var sammen med en i elleve år og sexen sluttet etter to (og da var det jeg som ikke ville mer).

Da er det kanskje karma? 

Anonymkode: 07fda...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis han er så bra på alle andre områder, ville jeg slått meg til ro med det og heller onanert oftere.

Anonymkode: d2b3b...8de

Tenker nok det samme. Vil nok heller være den med mest lyst enn den med minst lyst, i alle fall når man tidvis har sex. To ganger i måneden er 24 ganger i året, det er ikke så verst.

Anonymkode: 07fda...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da er det kanskje karma? 

Anonymkode: 07fda...ffc

Nei, kvinner blir nok ikke straffet av karma fordi de mister sexlysten. Det er nok heller det at hi har møtt en mann hun faktisk har lyst til å ha sex med.

Anonymkode: 5bf00...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...