Gå til innhold

Hva hvis din datter vil starte en onlyfans?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde du støttet henne? Hadde du brydd deg i det hele tatt?

Anonymkode: 53416...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge hun er over 18, så blander jeg meg ikke. Men jeg hadde nok tatt en prat om nettvett og doxing. Og uansett støtter jeg henne. 

Anonymkode: 8ce1c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke støttet og hadde selvsagt brydd meg! Jeg elsker barna mine og vil det beste for dem. 

Anonymkode: 86e71...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke støttet uansett alder. 

Anonymkode: aac3c...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så lenge hun er over 18, så blander jeg meg ikke. Men jeg hadde nok tatt en prat om nettvett og doxing. Og uansett støtter jeg henne. 

Anonymkode: 8ce1c...fe6

Støttet henne, faktisk…

Nei, det hadde aldri skjedd.

Anonymkode: d0f6a...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (1 time siden):

Det hadde selvsagt aldri skjedd. Vi er ikke søppel.

Oi, det menneskesynet ER ganske søplete 😓 Håper du ikke lærer barna dine det

Anonymkode: 16165...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Støttet henne, faktisk…

Nei, det hadde aldri skjedd.

Anonymkode: d0f6a...771

Selvsagt støtter jeg henne. Jeg hadde ikke likt valget hennes, men er hun myndig har jeg ikke mye å si. Å ikke støtte henne pga OF, kan skade forholder frem i tid, noe jeg ikke har lyst å gjøre. Det skaper splid og i den alderen kan de fortsatt være i rebellstadiet. Da skader jeg bare på lang sikt ved å trekke støtten. Jeg hadde sagt jeg ikke likte valget hennes og tatt praten om nettvett, men mer kan jeg ikke gjøre.

Anonymkode: 8ce1c...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hun prøvd å si at hun skal. Og det har jeg sagt at kommer til å skje over mitt lik. Selvsagt støtter jeg ikke å selge kroppen sin!

Anonymkode: 25211...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så lenge hun er over 18, så blander jeg meg ikke. Men jeg hadde nok tatt en prat om nettvett og doxing. Og uansett støtter jeg henne. 

Anonymkode: 8ce1c...fe6

Hadde du hjulpet henne med å ta bilder også?

Anonymkode: 17b57...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Selvsagt støtter jeg henne. Jeg hadde ikke likt valget hennes, men er hun myndig har jeg ikke mye å si. Å ikke støtte henne pga OF, kan skade forholder frem i tid, noe jeg ikke har lyst å gjøre. Det skaper splid og i den alderen kan de fortsatt være i rebellstadiet. Da skader jeg bare på lang sikt ved å trekke støtten. Jeg hadde sagt jeg ikke likte valget hennes og tatt praten om nettvett, men mer kan jeg ikke gjøre.

Anonymkode: 8ce1c...fe6

Det der var jo bare en stor selvmotsigelse. Du hadde sagt du ikke likte valget hennes, men du hadde støttet henne…?

Relasjonen deres må jo uansett være veldig svak og skjør dersom du er redd for at den skal skades og «skape splid» bare ved at du uttrykker på sterkest mulig måte at du ikke støtter henne i å selge seg på nett. Har hun tålt dårlig å ikke få støtte fra deg i alle mulig dumme ideer hun har kommet på tidligere?

Anonymkode: d0f6a...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner jeg med jeg ikke hadde blitt involvert i i det hele tatt, og dermed ikke visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt mitt om meg selv, men jeg hadde ikke laget noe nummer av det. Jeg hadde ikke spurt om deg, hadde ikke villet høre om det, og det ville jeg sagt. Og så ville jeg også sagt at jeg stoler på at jeg har oppdratt et barn med fornuft og at hun klarte å bruke det på den «rette måten». 

Anonymkode: a5d2f...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likt det eller støttet henne. Men kunne ikke nektet henne å gjøre det iom at hun er over 18, og ikke bor hjemme lenger. Men heldigvis har hun fått ordentlig oppdragelse. Hun er 26 år og har en normal jobb. 

Anonymkode: 133ee...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke støttet henne i. Og jeg hadde følt meg mislykket i min jobb som oppdrager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri støttet noe sånt.

Jeg er så sikker som jeg kan bli på at det er helt uaktuelt for dem da, har to jenter, men skulle de funnet på noe sånt hadde nok jeg vært den siste som fikk vite det...

Anonymkode: 6b5d5...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun er over 18, så kunne jeg ikke sagt noe

Hadde ikke støttet henne.

Anonymkode: ca599...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis hun er over 18, så kunne jeg ikke sagt noe

Hadde ikke støttet henne.

Anonymkode: ca599...91f

Selvsagt kan man si noe. Jeg er fremdeles mor og sier min mening om så mangt. Akkurat som min mor på 80 år gjør til meg. 

Anonymkode: 86e71...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri skjedd. Jeg har oppdratt døtre med respekt for seg selv og ambisjoner som ikke inkluderer å selge kroppen sin på nett.

Anonymkode: 39d7c...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun hadde fortalt meg det, hvilket jeg ikke tror hun hadde gjort, så hadde jeg absolutt sagt hva jeg mente. Jeg hadde på ingen måte støttet det valget, og det hadde ikke blitt tatt opp igjen.

Anonymkode: 9c839...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke støttet henne i. 

 

Anonymkode: 3656c...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis klart å oppdra ungene mine til bedre verdier enn som så. 

Anonymkode: 7db0e...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke støttet nei, men fortalt grunner til at dette ikke er bra valg. F eks bilder på avveie og søking på jobber…

Anonymkode: ee035...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...