Gå til innhold

Gjorde jeg noe galt, eller var hu kjærringen bare veldig kranglete? Ang. parkering på handicap-plass


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle besøke helsesentret her.
Parkeringen var veldig full, men jeg fant en ledig plass etter en stund.
For å komme inn på denne plassen måtte jeg først kjøre inn på en handicap-plass, og så rygge inn på den ledige plassen som ikke var handicap-plass.
Når jeg kom ut av bilen stod en eldre dame der som hadde sett det hele, fortalte med ganske strengt at så lenge jeg ikke har handicapbevis i bilen min har jeg ingenting med å kjøre inn på den plassen. Je sa at jeg bare kjørte inn på den plassen for å kunne klart å rygge inn på den andre ledige plassen. Det hjalp ikke, det er ikke lov for meg å kjøre inn på den plassen.
Jeg bare gikk for å nå legetimen min.

Gjorde jeg noe galt, eller var hu kjærringen bare veldig kranglete?

Anonymkode: f9996...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er kranglete. Ingen lov som sier du ikke kan ha en bil i bevegelse igjennom en handikapplass. Det er lov mot PARKERE der, noe du ikke gjorde. Noen mennesker er helt håpløse. 

Anonymkode: 19c80...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene... Den dama må ha stått opp med feil bein først. Du parkerte ikke på HC-plass? Nei vel, da er ikke dette en sak. 

Anonymkode: 5b80e...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, hun var en skikkelig surpomp, ingenting å bry seg om

Hun så vel at du kjørte inn der og gledet seg til å få kjefte litt, så hun ble skuffet da du rygget ut igjen 😉 Så kjeftet hun litt likevel.

Anonymkode: cfd5b...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke gjort noe galt 

Anonymkode: ad348...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg skulle besøke helsesentret her.
Parkeringen var veldig full, men jeg fant en ledig plass etter en stund.
For å komme inn på denne plassen måtte jeg først kjøre inn på en handicap-plass, og så rygge inn på den ledige plassen som ikke var handicap-plass.
Når jeg kom ut av bilen stod en eldre dame der som hadde sett det hele, fortalte med ganske strengt at så lenge jeg ikke har handicapbevis i bilen min har jeg ingenting med å kjøre inn på den plassen. Je sa at jeg bare kjørte inn på den plassen for å kunne klart å rygge inn på den andre ledige plassen. Det hjalp ikke, det er ikke lov for meg å kjøre inn på den plassen.
Jeg bare gikk for å nå legetimen min.

Gjorde jeg noe galt, eller var hu kjærringen bare veldig kranglete?

Anonymkode: f9996...386

Hun er helt ute

Anonymkode: 7451b...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde ikke noe galt. Men lurer på hvordan du kom deg ut igjen fra plassen? Hvis du måtte kjøre igjennom en HC plass?

Anonymkode: 458af...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du gjorde ikke noe galt. Men lurer på hvordan du kom deg ut igjen fra plassen? Hvis du måtte kjøre igjennom en HC plass?

Anonymkode: 458af...da3

Det måtte hun ikke

Anonymkode: 4c9ca...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du gjorde ikke noe galt. Men lurer på hvordan du kom deg ut igjen fra plassen? Hvis du måtte kjøre igjennom en HC plass?

Anonymkode: 458af...da3

Fordi det er lettere å kjøre ut med tuten først fra en trang plass, enn med tuten inn på en trang plass.
Ble litt lirking inn og ut når jeg skulle kjøre igjen, men det gikk

Anonymkode: f9996...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ei sur gammel kjærring. 

Jeg skulle hente sønnen min på kino en dag. Jeg fant ingen plass å vente, men jeg stoppet på en handicap parkering og stod der å ventet. Da kjørte ei bil opp på siden av meg og en mann rullet ned vinduet og sa: hei, jeg sitter i rullestol og skulle ha parkert der du står. Tror du at du kan kjøre litt frem så jeg får plass,? .  Det var en hyggelig mann og han var ikke sur 

Anonymkode: 31bbb...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hun var ei sur gammel kjærring. 

Jeg skulle hente sønnen min på kino en dag. Jeg fant ingen plass å vente, men jeg stoppet på en handicap parkering og stod der å ventet. Da kjørte ei bil opp på siden av meg og en mann rullet ned vinduet og sa: hei, jeg sitter i rullestol og skulle ha parkert der du står. Tror du at du kan kjøre litt frem så jeg får plass,? .  Det var en hyggelig mann og han var ikke sur 

Anonymkode: 31bbb...18d

Neste gang finner du en annen plass å stå. Mennesker med rett til å parkere på handikapparkering skal ikke måtte be funksjonsfriske flytte seg for å kunne benytte seg av parkering. 

Anonymkode: 24752...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Hun var ei sur gammel kjærring. 

Jeg skulle hente sønnen min på kino en dag. Jeg fant ingen plass å vente, men jeg stoppet på en handicap parkering og stod der å ventet. Da kjørte ei bil opp på siden av meg og en mann rullet ned vinduet og sa: hei, jeg sitter i rullestol og skulle ha parkert der du står. Tror du at du kan kjøre litt frem så jeg får plass,? .  Det var en hyggelig mann og han var ikke sur 

Anonymkode: 31bbb...18d

Du skulle ikke stått der, spiller ingen rolle om du sitter i bilen. Du kunne fått bot for det.

Anonymkode: cc4ea...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Fordi det er lettere å kjøre ut med tuten først fra en trang plass, enn med tuten inn på en trang plass.
Ble litt lirking inn og ut når jeg skulle kjøre igjen, men det gikk

Anonymkode: f9996...386

Aha da forstår jeg. Du gjorde ivertfal ikke noe galt

Anonymkode: 458af...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Neste gang finner du en annen plass å stå. Mennesker med rett til å parkere på handikapparkering skal ikke måtte be funksjonsfriske flytte seg for å kunne benytte seg av parkering. 

Anonymkode: 24752...857

Det kan du si, men jeg synes det er flott med mennesker som kan snakke med andre på en pen og hyggelig måte, selv når de har retten på sin side.  Alt for mange nå skal absolutt "ta" andre når de gjøre noe galt.  All ære til denne mannen! 

Anonymkode: 1cb32...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...