Gå til innhold

Rie i gift ved første blikk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hun virker bare så høy på seg selv! Tror at hun er så pen og fantastisk! Behandler mannen ekstremt dårlig !

Anonymkode: 79204...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det syns jeg ikke. Men hun har ikke gått inn i dette helhjerta, og er matchet med feil mann. De har jo helt ulike grunnholdninger til endel ting her i livet

Anonymkode: 87dbb...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei, det syns jeg ikke. Men hun har ikke gått inn i dette helhjerta, og er matchet med feil mann. De har jo helt ulike grunnholdninger til endel ting her i livet

Anonymkode: 87dbb...a24

Enig med deg. Husk at hun er en vanlig dame, i en ekstrem setting - med kamera rundt! Derfor synes jeg ikke vi skal dømme så mye. 

Anonymkode: f6e0b...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hun virker bare så høy på seg selv! Tror at hun er så pen og fantastisk! Behandler mannen ekstremt dårlig !

Anonymkode: 79204...b44

Ja, utrolig egoistisk dame som fullstendig mangler selvinnsikt og respekt for andre.

Skjønner ikke hvorfor hun er med? Hun prøver jo ikke?

Og hvorfor var det så opprivende at han syntes hun var så fin på håret når de giftet seg? Det hun la merke til var presten liksom.

Han virker jo så snill og omsorgsfull, og i god kontakt med følelser.

 

Anonymkode: 6dc88...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei, det syns jeg ikke. Men hun har ikke gått inn i dette helhjerta, og er matchet med feil mann. De har jo helt ulike grunnholdninger til endel ting her i livet

Anonymkode: 87dbb...a24

På papiret var det visst de som var den beste matchen. Han prøver og prøver og virker som en veldig bra mann. 

Anonymkode: e3dd3...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Enig med deg. Husk at hun er en vanlig dame, i en ekstrem setting - med kamera rundt! Derfor synes jeg ikke vi skal dømme så mye. 

Anonymkode: f6e0b...718

Helt enig! Syns de er fine begge to, men de passer bare ikke sammen

Anonymkode: 87dbb...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På papiret var det visst de som var den beste matchen. Han prøver og prøver og virker som en veldig bra mann. 

Anonymkode: e3dd3...8bd

Ja. Han virker så god ❤️

Anonymkode: 79204...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, utrolig egoistisk dame som fullstendig mangler selvinnsikt og respekt for andre.

Skjønner ikke hvorfor hun er med? Hun prøver jo ikke?

Og hvorfor var det så opprivende at han syntes hun var så fin på håret når de giftet seg? Det hun la merke til var presten liksom.

Han virker jo så snill og omsorgsfull, og i god kontakt med følelser.

 

Anonymkode: 6dc88...b32

Veldig rart ang håret ja. Fikk en følelse av at hun ville finne på noe feil med han. 

Anonymkode: 79204...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...