Gå til innhold

Tips til folk som er i en friendszone ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller jeg vet ikke om jeg er der, men tror det er jeg som er betatt og muligens han ikke. Hvordan spørre frem om dette?  Vi er gode venner og jeg vet han ikke vil bli pushet inn i noe forhold. Kompisen hans sa han hadde pratet masse masse om meg, så aner ikke om det er et stort pluss? 

Anonymkode: eef18...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner kan ikke være i friendzonen. Det er det bare menn som kan. Kvinner havner i liggesonen, god nok for et ligg men ikke god nok for et forhold.

Anonymkode: b822e...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kvinner kan ikke være i friendzonen. Det er det bare menn som kan. Kvinner havner i liggesonen, god nok for et ligg men ikke god nok for et forhold.

Anonymkode: b822e...bd2

Men jeg ligger ikke med han da. Burde jeg fortsette å holde det hemmelig for han at jeg er interessert eller fortelle dette? 

Anonymkode: eef18...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men jeg ligger ikke med han da. Burde jeg fortsette å holde det hemmelig for han at jeg er interessert eller fortelle dette? 

Anonymkode: eef18...6dd

Du vil aldri respektere han 100% hvis du må si det først. Det må alltid være mannen som er frempå, som tar første skritt, som er den dominante. Ellers fungerer det bare ikke. Men er dette en mann som flere kvinner synes er kjekk? I så fall er det jo ikke rart at han ikke er interessert i noe forhold når han kan hoppe fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: b822e...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du vil aldri respektere han 100% hvis du må si det først. Det må alltid være mannen som er frempå, som tar første skritt, som er den dominante. Ellers fungerer det bare ikke. Men er dette en mann som flere kvinner synes er kjekk? I så fall er det jo ikke rart at han ikke er interessert i noe forhold når han kan hoppe fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: b822e...bd2

Hvilket årstall lever du i?! 😂 
«Mannen som er frampå»?! 
 

En skikkelig mann har ingenting imot når damer er frampå!

Anonymkode: c66c2...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det må alltid være mannen som er frempå, som tar første skritt, som er den dominante.

:fnise: du vet lite om dominans.

Anonymkode: 10854...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du vil aldri respektere han 100% hvis du må si det først. Det må alltid være mannen som er frempå, som tar første skritt, som er den dominante. Ellers fungerer det bare ikke. Men er dette en mann som flere kvinner synes er kjekk? I så fall er det jo ikke rart at han ikke er interessert i noe forhold når han kan hoppe fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: b822e...bd2

Så teit😂

Anonymkode: 79033...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Eller jeg vet ikke om jeg er der, men tror det er jeg som er betatt og muligens han ikke. Hvordan spørre frem om dette?  Vi er gode venner og jeg vet han ikke vil bli pushet inn i noe forhold. Kompisen hans sa han hadde pratet masse masse om meg, så aner ikke om det er et stort pluss? 

Anonymkode: eef18...6dd

Han høres interessert ut

Anonymkode: 13d18...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er du som har hatt et forhold til denne mannen som han avsluttet, så er han ikke interessert i noe annet enn det han får fra deg slik ting er nå. Jeg skjønner ikke helt hva det er, men dog, han vet han kan få deg om han vil så at han ikke sier noe tilsier at han ikke vil.

Anonymkode: 03bce...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.4.2024 den 23.19):

Om det er du som har hatt et forhold til denne mannen som han avsluttet, så er han ikke interessert i noe annet enn det han får fra deg slik ting er nå. Jeg skjønner ikke helt hva det er, men dog, han vet han kan få deg om han vil så at han ikke sier noe tilsier at han ikke vil.

Anonymkode: 03bce...d74

Tror han er forvirret selv. Det er flere ting som tyder på interesse, eller iallefall tiltrekning. Liker at vi besøker hverandre, å syntes det er bedre enn ingenting. 

Anonymkode: eef18...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.4.2024 den 23.07):

Han høres interessert ut

Anonymkode: 13d18...20c

Selvom han holder litt tilbake? 

Anonymkode: eef18...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.4.2024 den 12.38):

Eller jeg vet ikke om jeg er der, men tror det er jeg som er betatt og muligens han ikke. Hvordan spørre frem om dette?  Vi er gode venner og jeg vet han ikke vil bli pushet inn i noe forhold. Kompisen hans sa han hadde pratet masse masse om meg, så aner ikke om det er et stort pluss? 

Anonymkode: eef18...6dd

 

Anonym bruker skrev (På 1.4.2024 den 14.36):

Noen med erfaring? 

Anonymkode: eef18...6dd

Friendzone? Hvorfor skriver du ikke norsk? Er du 18 år? 

Anonymkode: 9f46c...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

 

Friendzone? Hvorfor skriver du ikke norsk? Er du 18 år? 

Anonymkode: 9f46c...20b

Vennesone 

Anonymkode: eef18...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...