Gå til innhold

Tråden "Vet dere hvorfor det er så mye som 70 prosent av de drepte i Gaza som er kvinner og barn?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er lagt inn lenker i den tråden som får telefonen min til å "henge". Kan dere rydde den?

Anonymkode: 95176...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er lagt inn lenker i den tråden som får telefonen min til å "henge". Kan dere rydde den?

Anonymkode: 95176...fe4

God idé! Ikke sjekk hvorfor linkene får mobilen til å "henge", bare slett de. Det skjer garantert aldri igjen. Linkene i tråden er, forutenom til forum.klikk.no også til et av Egmonts andre forum, diskusjon.no, twitter, og et bilde linket til hos reddit. Hadde vært kjekt å finne ut av hvilken av disse som får mobilen til HI til å "henge". Trist hvis det er Egmonts eget forum som er grunnen til det. Er det andre steder burde det opplyses om at bilder som linkes der fra fjernes.

Anonymkode: ed80d...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

God idé! Ikke sjekk hvorfor linkene får mobilen til å "henge", bare slett de. Det skjer garantert aldri igjen. Linkene i tråden er, forutenom til forum.klikk.no også til et av Egmonts andre forum, diskusjon.no, twitter, og et bilde linket til hos reddit. Hadde vært kjekt å finne ut av hvilken av disse som får mobilen til HI til å "henge". Trist hvis det er Egmonts eget forum som er grunnen til det. Er det andre steder burde det opplyses om at bilder som linkes der fra fjernes.

Anonymkode: ed80d...1d4

Det har ikke skjedd i noen andre sammenhenger og det var ingen opplysninger ger om hvor bildet eller det andre kom fra. Hvis det ikke er et problem for Moen andre er det jo ikke viktig å fjerne dem av den grunn, men det er greit om de blir vurdert uansett.

Anonymkode: 95176...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har ikke skjedd i noen andre sammenhenger og det var ingen opplysninger ger om hvor bildet eller det andre kom fra. Hvis det ikke er et problem for Moen andre er det jo ikke viktig å fjerne dem av den grunn, men det er greit om de blir vurdert uansett.

Anonymkode: 95176...fe4

Ja men siden du har problemer med det hadde det vært til hjelp om du fant ut av hva det er som henger seg for deg? Er det reddit? Er det diskusjon.no? Eller twitter kanskje?

Anonymkode: ed80d...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har ikke skjedd i noen andre sammenhenger og det var ingen opplysninger ger om hvor bildet eller det andre kom fra. Hvis det ikke er et problem for Moen andre er det jo ikke viktig å fjerne dem av den grunn, men det er greit om de blir vurdert uansett.

Anonymkode: 95176...fe4

PS. hvordan visste at det var linker når du ikke fikk de opp fordi de "hengte" seg? Hvis du visste at det var linker visste du også hvor de linkene gikk hen. Hvis du ikke visste at det var linker...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er lagt inn lenker i den tråden som får telefonen min til å "henge". Kan dere rydde den?

Anonymkode: 95176...fe4

🤔

Anonymkode: ed80d...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

PS. hvordan visste at det var linker når du ikke fikk de opp fordi de "hengte" seg? Hvis du visste at det var linker visste du også hvor de linkene gikk hen. Hvis du ikke visste at det var linker...

🤔

Anonymkode: ed80d...1d4

Beklager. Jeg burde nok ikke beskrevet det som linker. Telefonen henger seg når jeg kommer til innleggene med bilder og figurer. På side to, der det foreløpig ikke er lagt ut noe sånt, har jeg ikke noe problem.

Anonymkode: 95176...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (På 31.3.2024 den 11.12):

Det er lagt inn lenker i den tråden som får telefonen min til å "henge". Kan dere rydde den?

Anonymkode: 95176...fe4

Ingen av lenkene eller bildene i tråden er fra tvilsomme sider som ville ført til dette. Er det kun denne tråden som er pro lemet eller er det generelt tråder med lenker på vårt forum? Som noen andre her nevner, er det andre forum/sider du opplever dette problemet på?

Hvilken enhet og nettleser bruker du, og er du eventuelt på ett nettverk hvor det er lagt inn sperrer mot VG, Kvinneguiden, diskusjon.no eller Twitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (18 minutter siden):

Ingen av lenkene eller bildene i tråden er fra tvilsomme sider som ville ført til dette. Er det kun denne tråden som er pro lemet eller er det generelt tråder med lenker på vårt forum? Som noen andre her nevner, er det andre forum/sider du opplever dette problemet på?

Hvilken enhet og nettleser bruker du, og er du eventuelt på ett nettverk hvor det er lagt inn sperrer mot VG, Kvinneguiden, diskusjon.no eller Twitter?

Akkurat den tråden hang og hoppet hos meg og for noen dager siden, hver eneste gang jeg var inne på den. Hang ikke på noen andre sider her inne, eller noen andre steder.

Anonymkode: 4e3fa...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Akkurat den tråden hang og hoppet hos meg og for noen dager siden, hver eneste gang jeg var inne på den. Hang ikke på noen andre sider her inne, eller noen andre steder.

Anonymkode: 4e3fa...b8e

Har du fortsatt dette problemet i den tråden? Hvilken enhet og nettleser bruker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Har du fortsatt dette problemet i den tråden? Hvilken enhet og nettleser bruker du? 

Har ingen problemer nå, var bare den dagen. Husker ikke hvilken dag det var, men husker at jeg stusset på det siden det bare var i den tråden, regnet med at det var en bug i systemet deres. Jeg bruker PC og Firefox.

Anonymkode: 4e3fa...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...