Gå til innhold

PlayStation eller fortnite som ikke virker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kommer beskjed om at spillet ikke svarer og så lukker det seg. Sletter og installerer på nytt. Det hjelper ikke. Går det ann å resette hele det spillet før det lastes inn på nytt? Usikker om det er playstation, skjerm eller fortnite som ikke virker. Eller gutten sin bruker.  Stort sett går det bedre på min bruker, men ikke alltid. Vanskelig å vite hvordan jeg skal hjelpe og gutten har lite tolmodighet. 

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kommer beskjed om at spillet ikke svarer og så lukker det seg. Sletter og installerer på nytt. Det hjelper ikke. Går det ann å resette hele det spillet før det lastes inn på nytt? Usikker om det er playstation, skjerm eller fortnite som ikke virker. Eller gutten sin bruker.  Stort sett går det bedre på min bruker, men ikke alltid. Vanskelig å vite hvordan jeg skal hjelpe og gutten har lite tolmodighet. 

Anonymkode: 79c68...8a3

Går det ann å slette brukeren din gutten for å se om det er den? Hvordan?

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kommer beskjed om at spillet ikke svarer og så lukker det seg. Sletter og installerer på nytt. Det hjelper ikke. Går det ann å resette hele det spillet før det lastes inn på nytt? Usikker om det er playstation, skjerm eller fortnite som ikke virker. Eller gutten sin bruker.  Stort sett går det bedre på min bruker, men ikke alltid. Vanskelig å vite hvordan jeg skal hjelpe og gutten har lite tolmodighet. 

Anonymkode: 79c68...8a3

 

IMG_20240329_154902.jpg

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sletta og laster ned på nytt fra biblioteket nå (men har gjort det noen ganger). Går det ann å slette det fra biblioteket og så laste ned helt på nytt?

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke dårlig nett da? Er den kablet eller på WiFi?

Anonymkode: 012f1...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Det er ikke dårlig nett da? Er den kablet eller på WiFi?

Anonymkode: 012f1...9ab

Wifi. Broren sin virker bedre. Ruteren står ved siden av broren sitt rom, men er ikke langt mellom. Kan det ha noe å si?🤷

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Wifi. Broren sin virker bedre. Ruteren står ved siden av broren sitt rom, men er ikke langt mellom. Kan det ha noe å si?🤷

Anonymkode: 79c68...8a3

Ja, her har vi slitt med at det hakket i fortnite pga dårlig nett. Kabel hjalp.

 

Anonymkode: 012f1...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, her har vi slitt med at det hakket i fortnite pga dårlig nett. Kabel hjalp.

 

Anonymkode: 012f1...9ab

Ok, hvilken kabel,?🤔

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettverkskabel mellom modem/ruter for wifi og Playstation 

Anonymkode: c1152...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også nettverkskabel til ps5. Det hakker veldig ellers 

Anonymkode: 8ed44...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nettverkskabel mellom modem/ruter for wifi og Playstation 

Anonymkode: c1152...f84

Litt gresk for meg dette 🙈 skal den gå mellom ps og ruter? Då må altså ruteren være på samme rom? En ruter til hver ps?

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Litt gresk for meg dette 🙈 skal den gå mellom ps og ruter? Då må altså ruteren være på samme rom? En ruter til hver ps?

Anonymkode: 79c68...8a3

Den går fra ruteren til playstation. Du kan koble flere nettverkskabel på en ruter. Må ikke være i samme rom. Er det lang avstand så må du ha en lang nettverkskabel. Vi har 2 nettverkskabler fra ruter til 2 forskjellige rom og playstation. 

 

Har du nettverkskabel hjemme? 

Anonymkode: 8ed44...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Den går fra ruteren til playstation. Du kan koble flere nettverkskabel på en ruter. Må ikke være i samme rom. Er det lang avstand så må du ha en lang nettverkskabel. Vi har 2 nettverkskabler fra ruter til 2 forskjellige rom og playstation. 

 

Har du nettverkskabel hjemme? 

Anonymkode: 8ed44...82f

Nei, tror ikke det 🤔

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Den går fra ruteren til playstation. Du kan koble flere nettverkskabel på en ruter. Må ikke være i samme rom. Er det lang avstand så må du ha en lang nettverkskabel. Vi har 2 nettverkskabler fra ruter til 2 forskjellige rom og playstation. 

 

Har du nettverkskabel hjemme? 

Anonymkode: 8ed44...82f

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/nettverk/nettverkskabel/mission-sg-gaming-nextwork-cable-cat8-05meter/1018788.11436/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI0MHZ9ZGahQMVhQ-iAx1uNA2pEAQYAiABEgL4IPD_BwE

 

 

F.eks denne?

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips👍 det skal vi prøve. Er det forskjell i kvalitet på nettverkskabler? HI

Anonymkode: 79c68...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...