Gå til innhold

Hvorfor må jeg alltid bli betatt av gifte menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De vil ha sex, det vil jeg også..  og nå sitter jeg her "å venter" 🥹🥹

Er mange opptatte menn som vil ha meg, de single er vanskelig å få tak i 😡😰

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De single vil vel helst ha en kone, før de går til anskaffelse av en elskerinne…

Anonymkode: 50734...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

De single vil vel helst ha en kone, før de går til anskaffelse av en elskerinne…

Anonymkode: 50734...ce1

? Det betyr? 

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg unna gifte menn. Litt integritet har du. Og jo, det fins mange single som vil ha sex. Dårlig unnskyldning. 

Anonymkode: f8ed0...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det betyr? 

Anonymkode: 90cc5...503

Jeg vet ikke helt hva som var så vanskelig å forstå med det. De fleste menn vil først og fremst finne seg en fast partner, ikke bare en seksuell relasjon. 

Anonymkode: 50734...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må snu spørsmålet til hvorfor du blir betatt av dårlige mannfolk. Noen trekkes mot «bad boys», det er nok her du må starte? 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Tror du må snu spørsmålet til hvorfor du blir betatt av dårlige mannfolk. Noen trekkes mot «bad boys», det er nok her du må starte? 

Anonymkode: 3ac67...278

Det gjør kvinner fra naturens side, så det er ingenting å spørre om.

Kan like gjerne heller spørre hvorfor så mange kvinner lurer snille menn til å gifte seg og få barn, når dama ikke egentlig er seksuelt interessert.

Anonymkode: 50734...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Det gjør kvinner fra naturens side, så det er ingenting å spørre om.

Kan like gjerne heller spørre hvorfor så mange kvinner lurer snille menn til å gifte seg og få barn, når dama ikke egentlig er seksuelt interessert.

Anonymkode: 50734...ce1

Det er vel ikke der problemet ligger for trådstarter, så det blir en tullete diskusjon å ta hvis målet er å finne en som blir igjen etter ett ligg. 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke der problemet ligger for trådstarter, så det blir en tullete diskusjon å ta hvis målet er å finne en som blir igjen etter ett ligg. 

Anonymkode: 3ac67...278

Hun skriver jo at målet er sex, ikke noen som blir igjen etter et ligg.

Anonymkode: 50734...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hun skriver jo at målet er sex, ikke noen som blir igjen etter et ligg.

Anonymkode: 50734...ce1

Hun skriver strengt talt direkte at de single er vanskelig å finne. 
 

Det er mange single menn der ute altså. De finner du ikke hvis du bruker tiden på å vente på opptatte menn. 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hun skriver strengt talt direkte at de single er vanskelig å finne. 
 

Det er mange single menn der ute altså. De finner du ikke hvis du bruker tiden på å vente på opptatte menn. 

Anonymkode: 3ac67...278

Nei, det gjør hun altså ikke. Hun skriver at hun vil ha sex og at de single mennene er vanskelig å få tak i - ikke å finne.

Tro ikke et sekund at dette er en dame som ikke kjenner noen single menn. De single mennene som vil ha henne er menn hun ikke vil ha og de hun vil ha vil ikke ha henne. 

Anonymkode: 50734...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det gjør hun altså ikke. Hun skriver at hun vil ha sex og at de single mennene er vanskelig å få tak i - ikke å finne.

Tro ikke et sekund at dette er en dame som ikke kjenner noen single menn. De single mennene som vil ha henne er menn hun ikke vil ha og de hun vil ha vil ikke ha henne. 

Anonymkode: 50734...ce1

Ja, da blir resultatet å vente på sex da. Hvis det er målet er det jo ingenting å lage en tråd ut av 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greit med gifte menn, er at jeg tenker at da blir jeg ikke såret. Da vet jeg på forhånd at de "ikke vil ha meg".

Single menn ser etter en hel pakke.. da kan jeg potensielt bli såret. 

Er nok der det ligger... 

Hi

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så lite verdt? Den typen «menn» er ikke en mann. Kun tapere som driver med den typen adferd. 

Anonymkode: bbd70...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er du så lite verdt? Den typen «menn» er ikke en mann. Kun tapere som driver med den typen adferd. 

Anonymkode: bbd70...8cb

Nei si det. Mine erfaringer 😵‍💫😵

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det som er greit med gifte menn, er at jeg tenker at da blir jeg ikke såret. Da vet jeg på forhånd at de "ikke vil ha meg".

Single menn ser etter en hel pakke.. da kan jeg potensielt bli såret. 

Er nok der det ligger... 

Hi

Anonymkode: 90cc5...503

Bra, da vet du hvorfor, det kan du jobbe med hvis du har ett ønske om ett varig forhold. Bli såret er alltid en risiko, for å motta må en gjerne åpne seg, da blir en mer sårbar og kan risikere å bli såret. Samtidig går en jo glipp av det hvis en ikke forsøker. Har du blitt såret før, i og ned det er noe du forsøker å unngå? 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bra, da vet du hvorfor, det kan du jobbe med hvis du har ett ønske om ett varig forhold. Bli såret er alltid en risiko, for å motta må en gjerne åpne seg, da blir en mer sårbar og kan risikere å bli såret. Samtidig går en jo glipp av det hvis en ikke forsøker. Har du blitt såret før, i og ned det er noe du forsøker å unngå? 

Anonymkode: 3ac67...278

Ja, har blitt såret før. Er så tøft 💔

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, har blitt såret før. Er så tøft 💔

Anonymkode: 90cc5...503

Det gjør vondt. Men, hvis du ønsker noe mer, vil du ikke finne det der du søker nå. Tør å gi det ett forsøk, søk kontakt på litt andre arenaer, kjenn litt på kjemien utenom det seksuelle. Kanskje du må se etter litt andre kvaliteter hos den andre enn hva du er vant med? Det er mange, fine menn det ute, det er bare ikke blant de du møter nå. 

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det gjør vondt. Men, hvis du ønsker noe mer, vil du ikke finne det der du søker nå. Tør å gi det ett forsøk, søk kontakt på litt andre arenaer, kjenn litt på kjemien utenom det seksuelle. Kanskje du må se etter litt andre kvaliteter hos den andre enn hva du er vant med? Det er mange, fine menn det ute, det er bare ikke blant de du møter nå. 

Anonymkode: 3ac67...278

Tusen takk for råd ❤️

Jeg blir aldri forelsket, det er også et problem 

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tusen takk for råd ❤️

Jeg blir aldri forelsket, det er også et problem 

Anonymkode: 90cc5...503

Forelsket er gjerne kortvarig, det må ikke bruse i kroppen alltid. Det er gjensidig respekt som varer. Hvis den er på plass vil du kunne kjenne en langt dypere og varm følelse for den andre, enn hva den brusende forelskelsen i starten gir. 
 

Men først, respekt for deg selv. Du må ønske deg selv vel, respektere dine egne behov og grenser, men også forvente av deg selv. Kjenne at du faktisk fortjener det, at du faktisk kan være tilfreds, bare som deg og den du er 😊

Anonymkode: 3ac67...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Forelsket er gjerne kortvarig, det må ikke bruse i kroppen alltid. Det er gjensidig respekt som varer. Hvis den er på plass vil du kunne kjenne en langt dypere og varm følelse for den andre, enn hva den brusende forelskelsen i starten gir. 
 

Men først, respekt for deg selv. Du må ønske deg selv vel, respektere dine egne behov og grenser, men også forvente av deg selv. Kjenne at du faktisk fortjener det, at du faktisk kan være tilfreds, bare som deg og den du er 😊

Anonymkode: 3ac67...278

Et veldig godt rår 🙏 takk 🥰🙏

Anonymkode: 90cc5...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 29.3.2024 den 6.49):

Jeg vet ikke helt hva som var så vanskelig å forstå med det. De fleste menn vil først og fremst finne seg en fast partner, ikke bare en seksuell relasjon. 

Anonymkode: 50734...ce1

Det tror jeg og, men de vil ofte ha mye sex, og det blir de forledet til å tro på. For slik er det i begynnelsen. Da er kona en påfugl som blafrer med fjærene, så kommer hverdagen. Den takler ikke alle menn.

Anonymkode: a00ff...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...