Gå til innhold

Periodisk faste, erfaringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med periodisk faste? Hvor lang tid tok det før dere merket resultater? Og er det en fordel med noen dager med enda kortere spisevindu eller er det 16:8 som er det beste alternativet? 
Andre erfaringer du har gjort deg? 

Anonymkode: 8a97f...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, resultater. Man gjør det vel ikke visst man ikke vil oppnå noe? og etter hva jeg har hørt så kan man oppnå både vekttap og mer energi. 
Så derfor lurer jeg på hvor lang tid det gikk før du begynte å merke resultater.

HI. 

Anonymkode: 8a97f...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, resultater. Man gjør det vel ikke visst man ikke vil oppnå noe? og etter hva jeg har hørt så kan man oppnå både vekttap og mer energi. 
Så derfor lurer jeg på hvor lang tid det gikk før du begynte å merke resultater.

HI. 

Anonymkode: 8a97f...ff2

OK, da er vel svaret med en gang. 

Anonymkode: 42c66...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det ikke for å oppnå resultater, men av nysgjerrighet. En stor bonus var at jeg etter 3-4mnd merket store endringer: Jeg hadde ikke lenger sprukne hender, eksem i hodebunn eller øyenbryn, vonde og stive ledd om morgenen, eller soleksem. Ved å spise på denne måten får kroppen tid og mulighet til å hele seg selv, og alle tegn på autoimmun sykdom har altså forsvunnet. En tilleggsbonus er at jeg har gått ned rundt 10kg, men det var ikke det som var motivasjonen for å prøve ut pf. Nå håper jeg vektnedgangen har stoppet, veier nå 62kg fordelt på 175 cm, så vil helst ikke mer ned i vekt.

Anonymkode: 7946a...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser sånn hele tiden, og har ingen effekt av det.

Litt overvektig og være det i mange år.

Anonymkode: 4aaad...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte med det for ca 3 år siden. Spiser 2 ganger om dagen, noen ganger 3. Gikk ned 12 kg første året og har holdt vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...