Gå til innhold

Hvorfor setter folk eye patches feil vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er en ubetydelig ting, men merker meg at folk i reklamer og på instagram etc setter disse feil vei, med spissen mot ytterkanten av øyet og det brede partiet inn mot nesen. Det skal være andre veien. 

Anonymkode: 3a54a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør de ikke.

Øyepads er en test for å se hvor gammel du er.

Setter du den med tykk ende inn mot nesen, er du ung, og fokuserer på poser under øynene som du har fått etter å ha gått rett på jobb etter fest.

Setter du den med tykk ende ut, er du gammel, og forsøker desperat å få bort kråketærne, mens du irriterer deg over de unge som setter øyepads’ene feil vei.

Håper dette var oppklarende :) 

Anonymkode: 6c0f9...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette egentlig? En type tape golf limer på fjeset og sparker og sminker oppå?

Anonymkode: 9c0d2...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Hva er dette egentlig? En type tape golf limer på fjeset og sparker og sminker oppå?

Anonymkode: 9c0d2...163

Det er en form for ansiktsmaske som enten gir fukt eller næring eller kjøler ned huden under øynene. Man tar ikke noe oppå, man fjerner masken/pads’ene etter en stund :) 

Anonymkode: 6c0f9...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det er en form for ansiktsmaske som enten gir fukt eller næring eller kjøler ned huden under øynene. Man tar ikke noe oppå, man fjerner masken/pads’ene etter en stund :) 

Anonymkode: 6c0f9...7b5

Takk. Så greia er ar noen iriterer seg over at andre bruker ansiktsmaske "feil"? Det er vel ikke vanlig å bruke dem i offentligheten uansett? Jeg trodde meningen med bildet det var linket til var å vise en som hadde tatt dem på "feil" under sminken. Da skjønner jeg enda mindre av irritasjonen.

Anonymkode: 9c0d2...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...