Gå til innhold

Jeg skal være forlover


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal være forlover for 1 gang og jeg gruer meg. Bør jeg snakke med bruden hva hennes forventinger til meg er? Hva er mine oppgaver?

Hun er 50 år og skal ikke ha ett stort bryllup. Men jeg vet ikke om hun vil ha utdrikningslag eller ikke 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vitne til vielsen, og må signere på set. Også er du ansvarlig for utdritingslaget. Holde tale for bruden, hjelpe til å finne kjole, hjelpe henne å kle seg og passe på at alt er perfekt i det hun går inn i kirken, rommet eller hva det er. 

Anonymkode: 7b3ca...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt snakker du med bruden og blir enig om hva du skal ha ansvar for. 

Anonymkode: 3737c...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du er vitne til vielsen, og må signere på set. Også er du ansvarlig for utdritingslaget. Holde tale for bruden, hjelpe til å finne kjole, hjelpe henne å kle seg og passe på at alt er perfekt i det hun går inn i kirken, rommet eller hva det er. 

Anonymkode: 7b3ca...0cd

Jeg har angst for store samlinger, så jeg må virkelig ta med sammen på denne dagen. Så tale klarer jeg ikke. Kanskje hun skal ha flere forlovere. Det har jeg ikke spurt om 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så må du selvfølgelig holde tale for brudeparet,det er forventet av forlover

Anonymkode: 4b74a...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har angst for store samlinger, så jeg må virkelig ta med sammen på denne dagen. Så tale klarer jeg ikke. Kanskje hun skal ha flere forlovere. Det har jeg ikke spurt om 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Da kan du lage en film/pp el.l, som blir vist. Da kan toastmaster introdusere, så slipper du å gjøre noe på selve dagen forran alle.

Toastmasteren vår gjorde det med talen fra søsteren min. Ikke fordi hun har angst for samlinger, da hun lever av å stå forran store folkemengder, men fordi hun gråt hele tiden. Hun stod på «scenen», siden visningen kom fra henne, men hun gråt og så ikke ut😅 Den vesle søte lillesøsteren hennes var blitt stor😅

Anonymkode: d49f1...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

å så må du selvfølgelig holde tale for brudeparet,det er forventet av forlover

Anonymkode: 4b74a...160

Da sier jeg ifra meg den rollen 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da sier jeg ifra meg den rollen 

Anonymkode: 33a6a...b4a

For noe tøys! 

Bruden har valgt deg, hun kjenner deg vel, og forventer neppe noen tale. Det eneste formelle du som forlover skal gjøre, er å signere papirene. En forlover trenger ikke engang å være med under vielsen, der kan andre vitner komme i stedet. Men snakk med bruden! 

Anonymkode: 0a4f8...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg skal være forlover for 1 gang og jeg gruer meg. Bør jeg snakke med bruden hva hennes forventinger til meg er? Hva er mine oppgaver?

Hun er 50 år og skal ikke ha ett stort bryllup. Men jeg vet ikke om hun vil ha utdrikningslag eller ikke 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Da jeg spurde min venninne om hun ville være forlover, ga jeg beskjed om at jeg ikke ville ha utdrikningslag. Hun var med å kjøpte kjolen min og hele dagen fra morgen til kveld i bryllupet

Anonymkode: e7892...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har angst for store samlinger, så jeg må virkelig ta med sammen på denne dagen. Så tale klarer jeg ikke. Kanskje hun skal ha flere forlovere. Det har jeg ikke spurt om 

Anonymkode: 33a6a...b4a

Jeg holdt ikke tale, det hadde jeg aldri klart. Men jeg lagde sang som vi sang felles. Den ble veldig bra. 

Anonymkode: 85521...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...