Gå til innhold

Hjelp! Ferie torsdag-søndag alene, og trenger tips!❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig fri torsdag morgen til søndag kveld. Jeg er en tafatt og kjedelig person som aldri forlater huset mitt (joda, men neida). 

Nå fikk jeg plutselig et innfall(illebefinnende?) og bestemte meg for at denne gangen skal jeg ikke sitte hjemme alene i 4 dager. Trives i eget selskap, og velger som regel å være alene og ikke minst hjemme fordi det er deilig og forutsigbart. 

Men hva kan jeg finne på? Tar imot alle tips. Jeg er livredd for å reise utenlands men tror jeg hadde hatt godt av en skikkelig weekendtur. Hmmmm, forslag? Jeg bor ikke så langt unna oslo/Gardermoen. 

Anonymkode: 21396...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du må passe på er at du reiser et sted ting faktisk er åpent, i påska er det mye som er stengt. Ofte er Norge et av de strengeste landene når det kommer til helligdagstengning av butikker og sånt, men akkurat påska er det mange land som er mye mer religiøse enn oss...

Jeg ville nå bare reist på en liten svipptur i Norge jeg da, enten til en koselig liten sørlandsby jeg kunne tittet rundt i eller kanskje til en spa som Farris eller Kragerø.

Anonymkode: 3b6d5...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gdansk. Billig å reise dit. Trygt og veldig fint. 

Anonymkode: 51412...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Gdansk. Billig å reise dit. Trygt og veldig fint. 

Anonymkode: 51412...e0d

Der er det vanlig arbeidsdag torsdag og fredag, kort åpningstid lørdag og nesten alt (restauranter også) stengt 1.påskedag. Så dit hadde jeg i tilfelle reist fra torsdag formiddag til lørdag formiddag.

Anonymkode: 3b6d5...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette seg i bilen for å kjøre til Gøteborg? 

Anonymkode: 970ab...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas og Bulgaria, der er påsken i slutten av april i år. Eller Tyrkia, f eks  Antalya

Anonymkode: 2696f...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hadde jeg reist til Farris bad eller noe tror jeg. Spa på meg, god mat, hotellovernatting og bok. Eller London. Elsker storbyferier jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips 🙂 spa hørtes veldig avslappende og deilig ut🥰

Anonymkode: 21396...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er god på håndhygiene, vil jeg tippe du kan gjøre ett kupp på Kiel-ferja akkurat nå 😅 

London er alltid gøy, men hvis du vil gjøre litt kupp i forhold til pris, kommer Stockholm veldig godt ut på pris. Hva ønsker du da? Storby? Varme? Kultur? Rimelig reise? 

Anonymkode: 74afc...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er god på håndhygiene, vil jeg tippe du kan gjøre ett kupp på Kiel-ferja akkurat nå 😅 

London er alltid gøy, men hvis du vil gjøre litt kupp i forhold til pris, kommer Stockholm veldig godt ut på pris. Hva ønsker du da? Storby? Varme? Kultur? Rimelig reise? 

Anonymkode: 74afc...6a4

Dropper Kiel 🤢😂 Det er vel neppe billigsalg til tross for sykdom? Vil tro de vasket ned båten da den ble stående, og de som allerede hadde bestilt billetter velger å reise når de er i rute igjen?

Storby hvis butikker og cafeer er åpne i påsken. Varme blir for kort tid føler jeg, skulle jeg reist til "syden" så ville jeg hatt en uke. 

Rimelig er aldri feil. Kultur er jeg ikke så interessert i 🫢 

Det som frister mest er å dra på spa, sove på hotell, spise deilig frokost fra buffet og en bedre middag. Evt shopping og storby. 

Anonymkode: 21396...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Dropper Kiel 🤢😂 Det er vel neppe billigsalg til tross for sykdom? Vil tro de vasket ned båten da den ble stående, og de som allerede hadde bestilt billetter velger å reise når de er i rute igjen?

Storby hvis butikker og cafeer er åpne i påsken. Varme blir for kort tid føler jeg, skulle jeg reist til "syden" så ville jeg hatt en uke. 

Rimelig er aldri feil. Kultur er jeg ikke så interessert i 🫢 

Det som frister mest er å dra på spa, sove på hotell, spise deilig frokost fra buffet og en bedre middag. Evt shopping og storby. 

Anonymkode: 21396...15e

Da er Gøteborg stedet! Sjekk ut Upper House hotell/spa. Aldri vært på bedre spa!!

Anonymkode: 2734d...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da er Gøteborg stedet! Sjekk ut Upper House hotell/spa. Aldri vært på bedre spa!!

Anonymkode: 2734d...414

Takk😁 sjekker dette!🥰

Anonymkode: 21396...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk😁 sjekker dette!🥰

Anonymkode: 21396...15e

Bare hyggelig. Litt dyrt, men veldig verdt pengene. Frokosten er uslåelig!!

Anonymkode: 2734d...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...