Gå til innhold

Denne priskrigen, og kjøpe bare siden det er billig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Denne priskrigen, og kjøpe bare siden det er billig.
Føler meg litt provosert av det der.
Hørte på radioen før i dag at han programlederen hadde kjøpt 20 pakker marsipan som var billig på grunn av denne priskrigen, og han liker ikke en gang marsipan.
Altså, har folk gått helt an hengslene, og bare må handle siden det er billig?
Man sparer jo ingenting av å kjøpe noe som er billig man i utgangspunktet ikke ville har kjøp....

O hva med de som faktisk liker marsipan, det der var 20 pakker de ikke fikk kjøpt.

Blir helt matt.

Kjøper dere ting bare siden det er billig, eller bare ting dere egentlig likevel trenger

Anonymkode: b889a...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg fikk tak i var 3 pakker popcorn. Og både jeg og begge tenåringene mine, er veldig glad i popcorn.

Jeg kjøper kun ting, jeg vet vi kommer til å spise.

Anonymkode: 0cf19...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kun ting jeg vet blir spist, og ikke mer enn 2/3stk av hver vare.  Da sparer jeg penger, samtidig som andre også får kjøpt ting de trenger til en billig penge 😊

Anonymkode: 69075...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper bare ting som blir spist, men ja, det hamstres. 15 pk popcorn, 12 pk marsipanstenger, 15 chipsposer, 12 poser med påskekompiser.

Anonymkode: aee24...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste vi kjøpte var revet ost, det går det mye av her i huset. Gidder aldri å hamstre selv om det er billig. Jeg skulle ha lomper siden vi skulle grille i dag, helt utsolgt,kjedelig . 

Anonymkode: cdaf1...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke tak i en eneste påskevare siden alle har hamstret🤬

Anonymkode: d1a33...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Eneste vi kjøpte var revet ost, det går det mye av her i huset. Gidder aldri å hamstre selv om det er billig. Jeg skulle ha lomper siden vi skulle grille i dag, helt utsolgt,kjedelig . 

Anonymkode: cdaf1...9c5

Hvis det er Synnøve Findens «Revet» du snakker om, må jeg bare nevne at det ikke er ost. Ikke for å arrestere deg eller noe, men for opplyse. Det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Vi får ikke tak i en eneste påskevare siden alle har hamstret🤬

Anonymkode: d1a33...f49

De hadde marsipan og diverse påskesjokolade igjen på Nille her i går. Jeg tror ikke Meny har vært med på priskrigen, så kanskje dra dit om det er noe spesielt du er ute etter.

Anonymkode: fd884...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sinnssykt irriterende. Jeg vil heller betale vanlig, full pris, og få tak i det jeg trenger når jeg trenger det! Hva så om man sparer 12 kroner liksom.

Anonymkode: d5702...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optatium skrev (52 minutter siden):

Hvis det er Synnøve Findens «Revet» du snakker om, må jeg bare nevne at det ikke er ost. Ikke for å arrestere deg eller noe, men for opplyse. Det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på det selv. 

Ja jeg vet, men jeg kaller det ost likevel 😊, men synes den er grei til lasange og pizza og sånn 😊.

Anonymkode: cdaf1...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det er sinnssykt irriterende. Jeg vil heller betale vanlig, full pris, og få tak i det jeg trenger når jeg trenger det! Hva så om man sparer 12 kroner liksom.

Anonymkode: d5702...697

Jeg er enig, det er noe herk. Det er det samme i jula, så mye ekstra stress pga disse teite salgene som gjør at helt vanlige varer blir utsolgt sånn plutselig. 

Jeg tror likevel ikke det blir slutt på det, det er tydeligvis mange som synes dette er artig og ser fram til billigvarejakten og fryder om de får tak i noe nedsatt popcorn eller noe.

Anonymkode: fd884...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper bare det jeg vet vi bruker. F.eks ketchup, nugatti, smør og popcorn.

Jeg har brukt å kjøpe popcorn når det har kostet 10,- og gir en pakke til hvert barn som kommer på døren på Halloween. Veldig populært:) Har kjøpt inn mange til 1,- så nå er Halloween allerede fikset til en veldig billig penge.

Anonymkode: 00753...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja jeg vet, men jeg kaller det ost likevel 😊, men synes den er grei til lasange og pizza og sånn 😊.

Anonymkode: cdaf1...9c5

Ok. Jeg føler meg så lurt av den pakka, nekter å kjøpe den. Den er ultraprosessert og gjør sitt beste for å lure forbrukeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optatium skrev (10 timer siden):

Hvis det er Synnøve Findens «Revet» du snakker om, må jeg bare nevne at det ikke er ost. Ikke for å arrestere deg eller noe, men for opplyse. Det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på det selv. 

Og derfor kjøpte jeg den ikke. Betalte heller fullpris for Tine revet ost som faktisk er ekte ost 😊

Anonymkode: 69075...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt billig Friele kaffe, rugsprø, appelsiner, asparges, gulost og spekeskinke. Mye fornuftig, ikke bare søppelmat med på årets priskrig. Kjøpte kolibriegg også men kun 3 pakker som skal fordeles i påskeeggene.

Anonymkode: c6a67...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optatium skrev (18 timer siden):

Hvis det er Synnøve Findens «Revet» du snakker om, må jeg bare nevne at det ikke er ost. Ikke for å arrestere deg eller noe, men for opplyse. Det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på det selv. 

Hva er det laget av da?

Jeg kjøper aldri revet ost da det er billigere å kjøpe 1 kg med ost å heller rive ost når jeg trenger revet ost 😅

Anonymkode: a292f...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Vi får ikke tak i en eneste påskevare siden alle har hamstret🤬

Anonymkode: d1a33...f49

Er ikke alle butikkene som har priskrig så ta turen innom meny eller annen butikk så finner du påskevarer til normal pris

Anonymkode: a292f...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er det laget av da?

Jeg kjøper aldri revet ost da det er billigere å kjøpe 1 kg med ost å heller rive ost når jeg trenger revet ost 😅

Anonymkode: a292f...1b7

Jeg og kjøper gjerne stor ost og river selv, mye billigere og egentlig bedre. Den som heter «revet» er laget av vann, kokosolje og melkepulver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...