Gå til innhold

Dere som vokser dere selv..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilken voks bruker du som du føler er den beste? Jeg bruker hardvoks og prøver ut nå kremvoks fra pearlwax.. vokset første gang beina mine igår.. hadde ikke barbert meg på over 14 dager og hadde mye hår. Men vanskelig å få det helt glattbarbert.. er det vanligt den første gangen? Vet at man må vokse seg samme vei som håret går og at hårene går i forskjellige retninger pga barbering i alle år.. men må ha en god voks også slik at jeg får best mulig resultat. Kald voks eller slik man må bruke strimler er ikke aktuelt.

bruker produkter før og etter som er beregnet for voksing og har skrubbet meg

Anonymkode: 2eea6...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vokset leggene før, og da brukte jeg sånn boks man må varme opp og bruke strips av papir/tøy.

Ga til slutt opp, fordi jeg enten hadde for få strips/var for dårlig til å utnytte disse, eller måtte vaske de og fjerne voks og hår 😝

Men selv om jeg syntes vasking av stripsene var noe herk, så fungerte voksingen fint. Ble silkemyk. 

Anonymkode: ca838...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker pearlwax sin hardvoks som jeg varmer i en bøtte som jeg har kjøpt. Vokser underlivet med den og det blir helt glatt. 

Anonymkode: b4a9e...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg bruker pearlwax sin hardvoks som jeg varmer i en bøtte som jeg har kjøpt. Vokser underlivet med den og det blir helt glatt. 

Anonymkode: b4a9e...e19

Oi, den så kul ut!

Man kan ta på parykk og sminke og leke at man er Dolly Parton i Steel Magnolias 🌂👗🧤👛

Med majones i håret 👠

Anonymkode: ca838...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg vokset leggene før, og da brukte jeg sånn boks man må varme opp og bruke strips av papir/tøy.

Ga til slutt opp, fordi jeg enten hadde for få strips/var for dårlig til å utnytte disse, eller måtte vaske de og fjerne voks og hår 😝

Men selv om jeg syntes vasking av stripsene var noe herk, så fungerte voksingen fint. Ble silkemyk. 

Anonymkode: ca838...979

Aaah oki😊 hard voks er bedre for huden og jeg har så sensitiv hud så må bli hard voks. Merker stor forskjell på dem. Ja det er utrolig deilig å bli smooth og slippe å barbere på en stund🤩

Anonymkode: 2eea6...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg bruker pearlwax sin hardvoks som jeg varmer i en bøtte som jeg har kjøpt. Vokser underlivet med den og det blir helt glatt. 

Anonymkode: b4a9e...e19

Prøvdte på underlivet men hell no😬 trudde jeg skulle dø av smerte.. hehe så enten må jeg bruke bedøvelse eller så blir det ikke voksing der. Hvilken type kjøper du på pearlwax? Jeg har prøvdt hvit varmvoks og chocolate… har en slik bøtte jeg også som ble kjøpt på normal men vurdere å kjøpe en som jeg kan se gradene på og høyere grade 

Anonymkode: 2eea6...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Prøvdte på underlivet men hell no😬 trudde jeg skulle dø av smerte.. hehe så enten må jeg bruke bedøvelse eller så blir det ikke voksing der. Hvilken type kjøper du på pearlwax? Jeg har prøvdt hvit varmvoks og chocolate… har en slik bøtte jeg også som ble kjøpt på normal men vurdere å kjøpe en som jeg kan se gradene på og høyere grade 

Anonymkode: 2eea6...6ff

Jeg kjøper perler i ulike farger. Det er bare fargen som skiller dem. 

Anonymkode: b4a9e...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 24.3.2024 den 9.52):

Jeg kjøper perler i ulike farger. Det er bare fargen som skiller dem. 

Anonymkode: b4a9e...e19

Etter som jeg har lest så har de alle en forsljellige funksjon i forhold til hårene og hvor man skal vokse seg.. noen typer er bedre på strie hår enn andre..

Anonymkode: 2eea6...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...