Gå til innhold

For snart to uker siden opplevde jeg lammelser i den ene armen min. Dette har ikke skjedd igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg klarte å løfte den noe om jeg virkelig anstrengte meg men da det stod på klarte jeg ikke å holde en kopp eller telefonen for å gi noen eksempler. Det falt i gulvet og armen falt bare slapp ned igjen. Det varte i nesten en time så ble alt bra igjen og jeg har ikke hatt det siden. Jeg tenkte jeg skulle oppsøke lege om det skjedde igjen men det har det enda ikke gjort. Jeg tenkte jo umiddelbart slag men jeg har både alder, bmi og livsstil på min side(trener litt, spiser sunt, røyker ikke) og ved et hjerneslag ville jeg vel hatt andre symptomer. Har ikke vært lam i ansiktet, hatt talevansker eller andre symptomer som er typiske ved slag. Har heller ikke hatt andre generelle symptomer. Har kastet mye opp men det har vært i forbindelse med omgangssyken.

Kan slike lammelser skje uten at noe skummelt ligger bak? Siden det kun har skjedd en gang og jeg ellers er helt fin mener jeg.

Anonymkode: 3a92a...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde ikke tilfeldigvis vondt i hodet etterpå? Jeg får slik lammelse i forbindelse med migreneanfall. 

Anonymkode: 38946...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være utfall i forbindelse med MS.

Anonymkode: 80060...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært plaget med migrene før så det tviler jeg på. b12 mangel vet jeg ikke, siste blodprøve for to år siden viste bra verdier. Håper ikke det kan være MS relatert.. Tror dere jeg kan vente til over påske om jeg ikke får flere symptomer?

Anonymkode: 3a92a...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...