Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi kom på hytta i går kveld. Har handla inn, vaska, pynta og nå er det baking. Så blir det god mat med rødvin til kvelden, film, og bare kos! Vi får overnattingsgjester noen dager, og ellers kaffebesøk ellers i påska sannsynligvis. Turer, med ski og snøscooter, bålpanne i hagen og deilig påske!

Anonymkode: 9e034...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye jobbing, huset må ryddes og vaskes,  2 dager på fjellet, en bursdag og en påskefest med eggjakt og noen gode kvelder på sofaen.

Anonymkode: fd185...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Noe sosialt? Med venner?

Anonymkode: ef08f...132

Vi skal på badehotell, til Sverige PG på hytta. Skal være med venninne en dag, to dager med mamma og ellers kjernefamilie 

Anonymkode: eded2...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sosialt med venner. Skal gå ett par turer med noen venninner og ta en kaffe. Familiebursdag en dag og en dagstur på hytta til svigers. Passe kattene til naboen. Mannen skal studere, jeg skal ta igjen litt på internkontroll. Må nok vaske en del, er bakpå. 

Anonymkode: 30896...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem ifra hytta. Har satt på vannet, støvsugd, vasket kjøleskap, kjøkkenskaper osv så hytta er klar til at vi kommer onsdag. Vi skulle egentlig bare ned en dag i helga, men eldste dattra og kjæresten sov der i natt uten vann og do. Det skulle hu nemlig fikse selv, men ga opp. 
 

Normalt er vi, mine foreldre, søster med hele skokken der. Mine foreldre syns det var for kaldt så e blir hjemme og min søster er opptatt med fotball hele påska. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å sette hytta i stand til bruk, men ungene mente påska måtte være på hytta det er den jo alltid (ifjor var jeg der helt alene da pappa ble syk så de ble hjemme og mine unger var på hytta til sine kjærester) 

Jeg har sagt til eldste dattra at hun kan be med seg svigerinnen med ungene. En aktiv to åring og to ferske tvillinger, samt ikke så trivelig hjemme siden mannen flytta ut. Vi har plass siden ikke det kommer så mange, hytta er også nåe så ikke noe stort prosjekt å komme seg dit. Jeg kan mer enn gjerne kose meg med babyer og leke med toåringen. Hun regner jeg nesten blir med om de ikke kommer. Hun har en tussete tante og onkel, så hun er mye med oss. 
 

Så det blir nok mye jobbing tenker jeg. Så det var nok å ta tak i der, men om jeg ikke gidder så er det heller ingen krise. Kommer ikke til å ha ett gram dårlig samvittighet om jeg sitter forran peisen med strikketøyet hele påska heller. 

Anonymkode: 6076d...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...