Gå til innhold

Andre som synes de ser ok ut i speilet, men helt forferdelig ut på bilder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Negativ tråd dette, men jeg ser altså så grim ut!

Anonymkode: 59263...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

Anonymkode: 16683...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg gjøre det litt mer positivt. Jeg synes jeg ser bra ut både i speilet og på bilder. Og det er jeg sikker på du også gjør, Hi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bare gjøre som meg som stadig minner meg selv på at jeg vet hvordan jeg ser ut i speilet, og øynene mine lyver ikke. Det kan imidlertid kamera gjøre!

Jeg VET jeg ikke ser ut slik jeg oftest gjør på bilder - derfor velger jeg å ikke bry meg om uheldige bilder.

 

Anonymkode: f5848...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns og det, men mulig det er fordi jeg er vant til å se meg selv mest rett forfra (og speilvendt) i speilet. 

Anonymkode: 2b856...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Ser alltid helt forferdelig ut på bilder, men sånn passe ok i speilet. Fatter ikke hvorfor

Anonymkode: dcaba...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja! Ser alltid helt forferdelig ut på bilder, men sånn passe ok i speilet. Fatter ikke hvorfor

Anonymkode: dcaba...c0c

Fordi du er vant til å se deg selv speilvendt 

Anonymkode: a2275...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I speilet kan en «gjøre seg til» og ser derfor bra ut. Det er og speilvendt, som gjør at vi er vandt med å se oss på den måten. Ingen er symetrisk, så da blir bildene litt annerledes enn vi er vandt med, med mindre det er selfie.

Anonymkode: 35dec...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like overrasket over hvor liten jeg er når jeg bilder av meg selv 😂

Anonymkode: 29216...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

I speilet kan en «gjøre seg til» og ser derfor bra ut. Det er og speilvendt, som gjør at vi er vandt med å se oss på den måten. Ingen er symetrisk, så da blir bildene litt annerledes enn vi er vandt med, med mindre det er selfie.

Anonymkode: 35dec...75b

Det er ikke bare symmetri som er problemet her. I speilet ser jeg relativt slank ut. På bilder ser jeg ut som en stappet julegris. 

Anonymkode: 16683...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som regel. Jeg er rett og slett ikke fotogen, med noen ytterst få unntak. 

Og det er ikke noe man bare innbiller seg, jeg ser jo dette hos andre mennesker også. Både de som er i samme retning som meg og motsatt. Altså jeg vet om flere som er litt eller veldig pene i virkeligheten, men nesten alltid ser helt rar ut på bilder, og folk som er helt ordinære i virkeligheten, men ser utrolig fin ut på bilder. Og selvfølgelig mange som ser ut som seg selv også. 

Anonymkode: 5204d...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Ja, som regel. Jeg er rett og slett ikke fotogen, med noen ytterst få unntak. 

Og det er ikke noe man bare innbiller seg, jeg ser jo dette hos andre mennesker også. Både de som er i samme retning som meg og motsatt. Altså jeg vet om flere som er litt eller veldig pene i virkeligheten, men nesten alltid ser helt rar ut på bilder, og folk som er helt ordinære i virkeligheten, men ser utrolig fin ut på bilder. Og selvfølgelig mange som ser ut som seg selv også. 

Anonymkode: 5204d...2e3

Det verste er at folk sier at jeg er sykt fotogen 😂😂 Jeg lurer på hvordan jeg egentlig ser ut. 

Anonymkode: 16683...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke bare symmetri som er problemet her. I speilet ser jeg relativt slank ut. På bilder ser jeg ut som en stappet julegris. 

Anonymkode: 16683...9c7

Poenger er at siden en ser oss speilvendt i speilet, så ser vi «rar» ut på bilder, siden vi ikke er symetrisk, og vil da se annerledes ut. F.eks. kan en se bredere/slankere ut, fordi vi ser oss fra en vinkel vi ikke er vandt med.

Anonymkode: 35dec...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...