Gå til innhold

Skal møte igjen en som jeg ikke har sett på 7 år, og..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd for at han ikke skal kjenne meg igjen.

Jeg ser jo på meg selv som lik den gang da, men har opplevd at noen har slitt med å plassere meg når vi har møttes.

Jeg lurer på om jeg har tapt meg veldig mye.. ser jo selv at jeg har blitt eldre, men syns jeg lik er meg selv. Kanskje andre ser noe annet enn det jeg ser

Saken er at denne mannen er en som har vært veldig tydelig på at han alltid har vært «forelsket» i meg. Hver gang vi møtes så er det rett tilbake der vi var, selv om det har vært lenge siden.

Hvis han sliter med å plassere meg nå, så blir jeg helt crushed.

Tenker på å droppe å dra dit av denne grunnen. 

 

Anonymkode: d5e5a...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du at tiden har stått still for han? At han er helt lik som han var for 7 år siden?

Senk skuldrene, og gled deg til å treffe han igjen. 

Anonymkode: e4447...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tror du at tiden har stått still for han? At han er helt lik som han var for 7 år siden?

Senk skuldrene, og gled deg til å treffe han igjen. 

Anonymkode: e4447...284

Jeg har sett bilder av han, og han er helt lik 😀

Men takk!

Får så dårlig selvfølelse.

Jeg ser helt grei ut i speilet, men når jeg ser bilder av meg selv fatter jeg ikke at det er mulig at jeg kan se så annerledes ut enn i speilet. Kanskje jeg har speilsyke, bare motsatt, at jeg tror jeg ser bedre ut enn jeg gjør.. 

HI

Anonymkode: d5e5a...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sett bilder av han, og han er helt lik 😀

Men takk!

Får så dårlig selvfølelse.

Jeg ser helt grei ut i speilet, men når jeg ser bilder av meg selv fatter jeg ikke at det er mulig at jeg kan se så annerledes ut enn i speilet. Kanskje jeg har speilsyke, bare motsatt, at jeg tror jeg ser bedre ut enn jeg gjør.. 

HI

Anonymkode: d5e5a...dc9

Sånn føler vi det alle. Jeg kjenner ikke meg selv igjen på bilder overhodet. Om han alltid har vært forelska i deg så er det nok ikke noe fare. Han liker deg, ikke at du som alle andre har endret litt utseende iløpet av 7 år 

Anonymkode: 1a921...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sånn føler vi det alle. Jeg kjenner ikke meg selv igjen på bilder overhodet. Om han alltid har vært forelska i deg så er det nok ikke noe fare. Han liker deg, ikke at du som alle andre har endret litt utseende iløpet av 7 år 

Anonymkode: 1a921...993

♥️♥️

HI

Anonymkode: d5e5a...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...