Gå til innhold

Jeg er fortvilet! Ang lån

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann tok opp et lån. Vi ble lurt, men må likevel betale dette lånet. 

Nå nekter han å ha noe med lånet å gjøre! Jeg må betale alt alene. Selv om han var med på det, signerte med bank id osv. 

Jeg syns det er SÅ vanskelig 😭😭 Råd? 

Anonymkode: fb69e...efd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144446615-jeg-er-fortvilet-ang-l%C3%A5n/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Svindlet. Begge var med på det 

Du ble lurt og svindlet men dere var begge med på det?

trodde du dere fikk pengene uten å måtte betale tilbake?

Anonymkode: b99da...53b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå nekter han å ha noe med lånet å gjøre! Jeg må betale alt alene. Selv om han var med på det, signerte med bank id osv. 

Hvilken type lån var det?

Anonymkode: c2d0d...4ab

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du ble lurt og svindlet men dere var begge med på det?

trodde du dere fikk pengene uten å måtte betale tilbake?

Anonymkode: b99da...53b

Pengene ble brukt til svindel. Nå er pengene tapt ! Men selvsagt var planen å innfri lånet.

Nå ønsker ikke mannen å ha noe med det å gjøre!  

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo! Var uansett ikke det jeg ønsket råd om

Hva trenger du råd om da? Og hvordan er det svindel? Betaler dere (du) ned på et lån dere ikke har fått?

Anonymkode: 48557...c79

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis begge har signert, går det ikke an å få delt lånet opp i deler? Husker de gjorde det engang på luksusfellen, når en eks av deltageren ikke ville betale.  Men det var kanskje bare for luksusfellen det.

Anonymkode: f4d89...ff4

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Pengene ble brukt til svindel. Nå er pengene tapt ! Men selvsagt var planen å innfri lånet.

Dere tok opp og signerte for lån på en pengesum som ble brukt til svindel. Var dere med på å planlegge svindel? Hvis ikke, hva tok dere opp lån for? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jøss, for en tulling. Man kan jo ikke bare velge å ikke ville ha noe mer med lånet å gjøre.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Dere tok opp og signerte for lån på en pengesum som ble brukt til svindel. Var dere med på å planlegge svindel? Hvis ikke, hva tok dere opp lån for? 

Ja. Pengene ble brukt til svindel. Vi visste selvsagt IKKE at det var svindel før lenge etterpå.

Nå når vi begge har tapt pengene så ønsker ikke mannen å betale ned på lånet som begge har tatt opp. Tatt opp lån sammen. Han skylder på meg, mener at det er min feil. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jøss, for en tulling. Man kan jo ikke bare velge å ikke ville ha noe mer med lånet å gjøre.

Takk for støtten!  Håpløst sant! Jeg mottar faktura fra banken, han betaler meg ikke 😵‍💫😵‍💫

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja. Pengene ble brukt til svindel. Vi visste selvsagt IKKE at det var svindel før lenge etterpå.

Nå når vi begge har tapt pengene så ønsker ikke mannen å betale ned på lånet som begge har tatt opp. Tatt opp lån sammen. Han skylder på meg, mener at det er min feil. 

Nei. Du har tatt opp lån, og det var dumt. Han har åpenbart ikke vært medlåntaker. 

Anonymkode: a4286...74f

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hun skriver jo at han har signert med bank-id

Unnskyld. Jeg leste feil! 

Hvis begge har signert er begge er begge ansvarlige. Kan du ikke da betale din del og overlate hans til han selv?

Anonymkode: a4286...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...