Gå til innhold

Kommet inn i en negativ spiral…


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber 100% turnus , er 100% alenemamma og planlegger konfirmasjon. 
Har den siste måneden merket at jeg ikke strekker til verken på jobb eller hjemme. Jeg er sliten og er blitt likegyldig, noe som skremmer meg da jeg har en viktig omsorgsjobb, både hjemme og på arbeidsplassen. De få dagene jeg har fri og ungene er på skolen, «sløser» jeg bort ved å sove. Er for sliten til å holde meg gående når jeg ikke må. Tips til å holde ut til konfirmasjon er overstått? 😅

Anonymkode: 1968b...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst bør du få sjekket om du har mangel på et eller annet. Stikk til legen og ta en blodprøve. Husk også at pollensesongen har startet i deler av landet og mange blir veldig trette og har nødvendigvis ikke så mange andre symptomer enn det. Om alt fysisk er utelukket så må du begynne å se på andre ting. Er det noe du kan legge bort? Setter du rettferdige krav til deg selv og hva du skal få til?

Anonymkode: 7c531...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også konfirmasjon i år, og jeg har veldig lave skuldre. Hva er det du stresser sånn med?

Vet noen omtrent må pusse opp huset til konfirmasjonen, men ærlig talt, hva er det folk bryr seg om i et sånt selskap? Hvite duker, blomster og stearinlys, masse mat og masse kaker. Så er det gjort. Trenger ikke stresse så mye med det vel?

Er mitt fjerde barn som konfirmeres i år da, så jeg skjønner at jeg nok har lavere skuldre enn de som skal konfirmere sin første, men jeg har både hatt selskap hjemme og i leid lokale, lagd mat selv og bestilt. Om du tenker lage maten selv så sett opp et regnestykke, lønner det seg virkelig? Det er ikke veldig dyrt med catering, og da slipper du stresse med å lage mat, handle inn og planlegge i dagevis på forhånd. Det har en verdi å kunne slappe av og vite at maten blir levert også.

Jeg tror ikke det ble noe særlig billigere når vi lagde maten selv, men det ble himla mye mer stress og mas på forhånd.

Anonymkode: a115f...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også konfirmasjon i år. Har booket sted. Ellers har vi ikke gjort noe som helst. Hva er det du holder på med i forhold til konfirmasjonen da?

Anonymkode: ed36a...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jobber 100% turnus , er 100% alenemamma og planlegger konfirmasjon. 
Har den siste måneden merket at jeg ikke strekker til verken på jobb eller hjemme. Jeg er sliten og er blitt likegyldig, noe som skremmer meg da jeg har en viktig omsorgsjobb, både hjemme og på arbeidsplassen. De få dagene jeg har fri og ungene er på skolen, «sløser» jeg bort ved å sove. Er for sliten til å holde meg gående når jeg ikke må. Tips til å holde ut til konfirmasjon er overstått? 😅

Anonymkode: 1968b...7e6

B12 dråper på apoteket.

Anonymkode: e5a3d...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...