Gå til innhold

Flere som er overrasket over valget i Russland?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det må jeg si, i Tsjetsjenia, som ønsker å løsrive seg fra den russiske føderasjonen, har Putin fått 99,82% av stemmene! Det er godt gjort å være sterkt hatet og likevel vinne nesten alle stemmene. Ikke bare det, men her i Norge bruker vi dager på å telle opp alle stemmene, Russland brukte en tre timer på å få talt opp alle stemmene over hele landet. Jaggu er de effektive!

De har så kjekke penner i valgbåsene også, der blekket kan viskes ut i tilfelle noen stemmeseddel har krysset i feil boks.

 

Jeg er så overrasket over at Putin vant! Igjen. Det hadde jeg aldri forutsett. Det tror jeg ingen gjorde.

Anonymkode: 53293...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det hadde vel ingen trodd. Akkurat som at ingen tror at dette valget fikset og alt bare er juks.

Anonymkode: bf5b6...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at han ikke dro inn 110 % minst, det er da ett minimum av hva en kan forvente i ett diktatur? 

Anonymkode: 1ae66...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket ovet at han ikke fikk 99% i hvert fall, men de har tydeligvis begrenset seg en smule, så det ikke skal virke fullt så mistenksomt kanskje...for det er jo ingen som skjønner hva som skjer. Men det verste er vel at selv om det ikke hadde blitt jukset, så hadde han nok vunnet alikevel.

Jeg så at noen av de som skulle stemme hadde med seg egen penn fordi de stolte ikke på pennene i valglokalene.

Det er tragisk, han kommer til å sitte til han dør. De kommer aldri til å bli kvitt han før det. Han lever i sus og dus mens har torturerer og sulter folket sitt, og mange av de lukker øynene og stemmer på han uansett.

Anonymkode: 0e8dd...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er overrasket ovet at han ikke fikk 99% i hvert fall, men de har tydeligvis begrenset seg en smule, så det ikke skal virke fullt så mistenksomt kanskje...for det er jo ingen som skjønner hva som skjer. Men det verste er vel at selv om det ikke hadde blitt jukset, så hadde han nok vunnet alikevel.

Jeg så at noen av de som skulle stemme hadde med seg egen penn fordi de stolte ikke på pennene i valglokalene.

Det er tragisk, han kommer til å sitte til han dør. De kommer aldri til å bli kvitt han før det. Han lever i sus og dus mens har torturerer og sulter folket sitt, og mange av de lukker øynene og stemmer på han uansett.

Anonymkode: 0e8dd...bb3

88% er jo litt svakt, enig i det. 
 

Sjelden jeg ønsker noen en aneurisme i hjernen, men her tenker jeg karma ikke er helt på jobb 🤔

Anonymkode: 1ae66...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putin sa også at han var overrasket over at han vant. Han lot som om han var ydmyk og overrasket mens han pratet med en myk stemme. Men ellers stemmer artikkelen til NRK.

https://www.nrk.no/nyheter/putin_-seieren-vil-gjore-russland-sterkere-1.16809328

Det høres ut som om det er like før Putin sender ut mobiliseringsordre.

Anonymkode: 53293...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var litt komisk når en høyt oppe i EU var ute og gratulerte Putin med seieren før valget begynte.

Jeg forstår ikke poenget med å kaste bort så mye penger på å holde et 'valg' hvor resultatet er gitt på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...