Gå til innhold

Klassikeren pin-up småis forsvinner fra markedet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan fås kjøpt i 12 pk fremdeles da. Kommer du til å savne den eller noen av de andre tiingene på denne listen?

https://www.godt.no/aktuelt/i/8Jeebd/matvarer-som-forsvinner-2024?utm_source=vgfront&utm_content=hoyrelopet_row6_pos1&utm_medium=dre-65ed7ce39fa0074a3765104e#paa-gjensyn-dyreparken-og-pin-up

Minsten her kommer til å savne pin-up, kjøper alltid den når vi kjøper is ute. Jeg kommer til å savne royal trippel sjokolade, synes den er veldig god. Eller så er det ikke så mye jeg har smakt der tror jeg. Stusser litt på at de sier at grandiosa med tynn bunn selger dårlig, når den omtrent ikke selges noen steder. Hvordan kan de da forvente at den skal selge bra. Jeg har såvidt sett den et øyeblikk på Meny her.

Og laktoseredusert melk, finnes det egentlig noe alternativ til den som nå forsvinner?

Anonymkode: f5db0...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper den aldri som småis uansett, kjøper den kun i pakke. Tror mange velger en annen is når de velger fra småisdisken. Men det er en god is, så jeg er glad den ikke forsvinner som flerpakke. 

Anonymkode: 2e36a...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den laktosereduserte melka skjønner jeg ikke vitsen med? Om man ikke tåler laktose, kjøper man jo de laktoseFRIE produktene uansett! 

Anonymkode: 6b10f...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å savne noe som helst av dette. 

JA til alminnelig mat! 

Anonymkode: ed01f...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er synd at det ikke er noen is til småbarn (mulig jeg tar feil?) Min 3 åring ønsker seg kanskje en is av og til. Har nettopp begynt å smake på is. Skal han spise "trippel chocolate caramel swirl cookie dough" eller hva nå de heter alle de isene i isdisken? Mesteparten er jo et helt måltid for en voksen. 

Anonymkode: 919d5...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Den laktosereduserte melka skjønner jeg ikke vitsen med? Om man ikke tåler laktose, kjøper man jo de laktoseFRIE produktene uansett! 

Anonymkode: 6b10f...f9c

Det er varierende grad hvor mye/lite laktose man tåler. Flere tåler laktoseredusert melk, men ikke vanlig melk.

Anonymkode: cf346...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...