Gå til innhold

Rennende nese med ringformet blodflekk i slimet og metallsmak i munnen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt rennende nese i snart to måneder. Når jeg googler det dukker det opp at det kan være spinalvæskelekkasje som renner ut gjennom nesen. Regner jo med at man skal ta alt man leser på google med en klype salt og at det sannsynligvis er noe langt mer vanlig. Men denne ringformede flekken som kalles det halo sign virker ofte å være et symptom på nettopp dette eller i forbindelse med hodeskade. Jeg er ikke allergisk og har ikke slått hodet eller skadet meg på annet vis. Noen som har hatt dette? Kan det bare skyldes forkjølelse?

Anonymkode: c03d5...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig for oss å svare på.
Ta deg en tur til legen.

Kan være en helt vanlig forkjølelse, graviditet, allergi som du ikke vet du har, irriterte slimhinner og sikkert mange mer eller mindre alvorlige andre ting

Anonymkode: ae14f...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tørker det vekk med et lommetørkle eller lignende; størkner det og blir stivt? Eller er stoffet fortsatt mykt når det har tørket?

Om det er sistnevnte er det nok ikke spinalvæske, men uansett greit med en legesjekk når du har rennende nese i to mnd uten allergi, forkjølelse osv.

Anonymkode: 67504...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallsmak er i alle fall blod (blod inneholder jern, derfor smaker det metall).

Anonymkode: edc32...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...