Gå til innhold

Trenger tips til kraftig blender😀


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Googlet, men når det kommer opp en blender til 299,- så gir jeg opp. Noen som faktisk har en kraftig blender og kan anbefale meg en? 

Den jeg har nå er i daglig bruk, men det er en daglig kamp og irritasjon fordi den ikke engang greier å lage smoothie uten å tilsette mengder med væske og så stopper den opp likevel og jeg må røre med en skje for at den skal greie å blende videre. Dette er en billig type, så jeg trenger tips til en som faktisk greier å gjøre jobben man forventer av en blender. Hva er din favoritt?

Anonymkode: a8a78...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker stavmikser, braun, stål. 

Anonymkode: ed5a9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bruker bare stavmikser

Anonymkode: afedf...df7

Takk for info. Jeg spurte likevel om tips til blender. Ikke stavmikser, håndvisp, mikrobølgeovn eller andre redskaper.

Anonymkode: a8a78...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Takk for info. Jeg spurte likevel om tips til blender. Ikke stavmikser, håndvisp, mikrobølgeovn eller andre redskaper.

Anonymkode: a8a78...16b

Vi vet det, men når du skrev om alle problemene med en blender, og beskrev smoothie spesielt, så må du da vel takle at noen sier de bruker stavmikser?

Makan til aggresjon, sier jeg bare…

Anonymkode: ed5a9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi vet det, men når du skrev om alle problemene med en blender, og beskrev smoothie spesielt, så må du da vel takle at noen sier de bruker stavmikser?

Makan til aggresjon, sier jeg bare…

Anonymkode: ed5a9...ef1

Hvorfor det egentlig, det er jo irrelevant for hi sitt spørsmål. Det er ingen aggresjon i svaret til hi, mer frustrasjon over at folk ikke kan svare på det spørres om, jeg skjønner hun godt.

 

https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kjoekkenmaskiner-og-miksere/blender/wilfa-bpf-1200s-power-fuel-blender/p-676241/

Den er litt dyr nå ser jeg, kjøpte den på tilbud til 1500 kroner.

Anonymkode: 3d1f2...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi vet det, men når du skrev om alle problemene med en blender, og beskrev smoothie spesielt, så må du da vel takle at noen sier de bruker stavmikser?

Makan til aggresjon, sier jeg bare…

Anonymkode: ed5a9...ef1

Hvorfor må jeg "takle" det? Jeg beskriver en billig og dårlig blender. En kraftig blender løser disse problemene, og derfor spør jeg om tips til en kraftig blender. 

Hvis noen spør om tips til jeans som ikke strammer, så svarer jeg ikke "jeg bruker bare kjole"😂

Anonymkode: a8a78...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor det egentlig, det er jo irrelevant for hi sitt spørsmål. Det er ingen aggresjon i svaret til hi, mer frustrasjon over at folk ikke kan svare på det spørres om, jeg skjønner hun godt.

 

https://www.power.no/kjoekkenmaskiner/kjoekkenmaskiner-og-miksere/blender/wilfa-bpf-1200s-power-fuel-blender/p-676241/

Den er litt dyr nå ser jeg, kjøpte den på tilbud til 1500 kroner.

Anonymkode: 3d1f2...84d

Takk for tips! Jeg bruker den 1-2 ganger per dag, så tenker det er verdt å bruke penger på en skikkelig god blender 🤩 Kanskje den plutselig er på tilbud igjen også, skal holde øynene åpne før jeg kjøper 🙂

Anonymkode: a8a78...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor må jeg "takle" det?

Nei, for all del. Jeg slipper jo å forholde meg til deg til daglig, så for meg spiller det ingen rolle.

Anonymkode: ed5a9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, for all del. Jeg slipper jo å forholde meg til deg til daglig, så for meg spiller det ingen rolle.

Anonymkode: ed5a9...ef1

Herregud, ta deg sammen.

Anonymkode: 3d1f2...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Takk for tips! Jeg bruker den 1-2 ganger per dag, så tenker det er verdt å bruke penger på en skikkelig god blender 🤩 Kanskje den plutselig er på tilbud igjen også, skal holde øynene åpne før jeg kjøper 🙂

Anonymkode: a8a78...16b

Sjekk litt rundt, ser den selges flere steder.

Anonymkode: 3d1f2...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sjekk litt rundt, ser den selges flere steder.

Anonymkode: 3d1f2...84d

👍🤩

Anonymkode: a8a78...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...