Gå til innhold

Å aldri bli invitert hjem til venninne etter min baby kom.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne som som flytta sammen med sin kjæreste for 1 måned siden. Vi pleide å gjøre annen ver gang at vi spise middag hos hverandre og koste oss. Da jeg var  gravid hang vi ca 1-2 ganger i måneden men kontakt via sosiale medier hadde vi. Baby er nå 2 måneder, sist gang kom de på barsels besøk og før det hadde vi middag hos oss. Så jeg sendte ut en

«Du må gjerne gi oss beskjed når dere vil ha oss over på middag igjen, sammen med baby :D», Hun skrev tilbake «jaaa kan se an ellers kan vi heller møtes ute på cafe oss 2?» 

Da skrev jeg at baby må være med da jeg ammer, fikk en så klart tilbake. Nå vet jeg ikke om det høres ut som hun ikke vil ha baby over. Sist gang vi var hos henne så var det når jeg var gravid. 

Anonymkode: 058a1...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vil hun ikke ha dere på besøk. Det er lite du får gjort med det. 
 

Du kan jo invitere henne om du vil. 

Anonymkode: ae185...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig vil hun være dere to, uten menn. Det er jo greit det

Anonymkode: 0aa6e...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt, spesielt hvis hun ikke har egne barn. Barnløse (og mange med barn også) blir drittlei av å høre om amming, gul bæsj og dårlig nattesøvn. 

Det er noe helt annet å henge med nybakte mødre enn med en venninne.

Anonymkode: a8a3b...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det handler om at du har fått baby, men at hun har fått en samboer som et sær og ikke trives med besøk…

Anonymkode: 7bd54...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om babyen er med blir gjerne fokus på denne istedetfor venninneprat slik dere hadde før. Jeg har selv barn som nå er store, men synes selv at å møte venninner med barn (i alle aldre) er noe herk. Andres unger er slitsomme! Jeg gidder ikke møte venninner om de ikke har barnevakt, da finner vi heller et annet tidspunkt. 

Anonymkode: a093b...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her, tingen er at jeg forsatt ammer baby og da må baby være med..

Anonymkode: 058a1...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ts her, tingen er at jeg forsatt ammer baby og da må baby være med..

Anonymkode: 058a1...962

Kan dere ikke møtes for en kjapp kaffe på en kafé, en time eller to mens far er hjemme med barnet? 

Anonymkode: a093b...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ts her, tingen er at jeg forsatt ammer baby og da må baby være med..

Anonymkode: 058a1...962

Du skriver at babyen er to måneder. Da klarer far fint p ha barnet 2-3 timer mens du er hos venninna. I tillegg kan jo far ha flaske i beredskap

Anonymkode: 66b0d...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby er to mnd. Da er det litt overkill å hevde at du ALDRI har blitt bedt. To mnd er ikke lang tid. 

Anonymkode: ae185...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En baby på 2 mnder sover vel det meste av tiden? Da kan jo bare babyen sove i vogn eller noe mens dere to har jenteprat.

Anonymkode: 58c6a...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...