Gå til innhold

Hvordan lever du livet ditt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lever du mye i fortiden, fremtiden eller er du god på å leve her og nå, i nuet? Jeg øver meg masse på å leve i nuet. Jeg lever mest i fremtiden og blir totalt utmattet. Sier til meg selv "det som skal skje om en uke er ikke viktig i dag, pust med magen og vær tilstede her og nå" Men det er vanskelig

Anonymkode: d0338...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har en sunn blanding. 
 

Jeg opplevde en stor sorg for flere år tilbake, og det hender at jeg går tilbake der noen ganger, men stort sett har jeg en fin blanding av å kose meg med minner, leve i nuet og planlegge det nødvendige for fremtiden. Jeg bekymrer meg lite. 

Anonymkode: 2478c...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eksisterer.

Mandag-fredag.

Opp kl 6, lufte hunden, vekke unger, ordne frokost, lage matpakker, dra på jobb.

Hente barn, lage middag, spise lufte hund. Mandag Støvsuge, og vaske. Tirsdag og torsdag trene mens ungene er på aktiviteter. Onsdag handle inn til hele uken. Fredag alt jeg ikke har fått tid til før I uken. I helgen er det alltid noe.

Tenker ikke så mye på fortid, nutid og fremtid

Anonymkode: b696c...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i fortiden, fordi jeg er enke og nyter å tenke på min mann og de gode dagene vi hadde. Og fordi ungene begynner å bli store, og det er deilig å huske på hvor søte og morsomme de var da de var små.

Litt i framtida, fordi jeg legger planer opptil et år i forveien (det må jeg, pga jobb) og fordi jeg liker å glede meg. Og så er jeg glad i hagearbeid, da må man tenke framover.

Litt i nuet, jeg trenger å være til stede her og nå når jeg leiker med hunden, når jeg prøver å få sove, når jeg skal lære meg noe nytt osv. 

Anonymkode: 2ec27...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt svar. Jeg lever mest i nuet. Prøver å kose meg når jeg kan. Men er alltid noe å se fram til, spesielt på denne tiden av året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av alt. Jeg har rigget meg et liv med en travel hverdag og det elsker jeg. Liker å minnes det som har vært og kan væte litt sentimental av og til. Mye her og nå, for jeg elsker hverdager og hverdags «magi» (selv om jeg hater uttrykket). Samtidig liker jeg å planlegge og ha noe å se frem til. 

Anonymkode: e476d...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en planleggehjerne, lever mye i fremtiden. Jobber med saken, har noen øyeblikk hvor jeg kan nyte det som er nå. Fortiden lever jeg kun i om det er noe som følger meg, som ikke kan avsluttes. I det øyeblikket jeg kan ta ett valg hvor det blir historie, er det bak meg. 

Anonymkode: 87ae6...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...