Gå til innhold

Jeg skal søke på vikarjobber i skolen, trenger tips😅🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er mange ledige vikarstillinger i byen her til høsten, og nå har jeg egentlig bare lyst å ringe rundt og melde interessen min. Men føler meg må komme med litt mer enn det da, tips til hva jeg kan spørre om eller si? Supertakknemlig for alle innspill🥰🥰

Anonymkode: 9e3bb...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om lønna, hvor lang lunchen er og om du kan få fri på fredager!

Anonymkode: dd2e5...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jobber det mange ungdommer som venter på militærtjeneste, tar et friår etter vgs osv som vikarer på barneskolen.

Har inntrykk av at de ikke krever noe spes annet enn at du må kunne stille på kort varsel ved sykdom o.l.

19 åringen til venninnen min jobber fort 3-5 dager i uka på barneskolen og sfo her.

Tror ikke du trenger noe "manus" på forhånd, bare ring og ta det derfra. Enten vil de du skal stikke innom eller skrive en søknad.

Anonymkode: 9e3d5...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du noe, da? Har du et minimum av autoritet og pedagogisk evne?

Anonymkode: 3543a...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er mange ledige vikarstillinger i byen her til høsten, og nå har jeg egentlig bare lyst å ringe rundt og melde interessen min. Men føler meg må komme med litt mer enn det da, tips til hva jeg kan spørre om eller si? Supertakknemlig for alle innspill🥰🥰

Anonymkode: 9e3bb...712

Du må kunne presentere deg selv og kompetansen din. Hva kan du? Hvilken utdannelse har du? Hvilken erfaring har du? Har du hatt liknende jobber tidligere? Skal du jobbe ved siden av studier? Er du ledig hver dag?

Så er det forskjell på om du søker vikarstillinger som lærer, miljøarbeider eller assistent. I sfo eller i skole (eller begge deler).

Anonymkode: 2b764...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...