Gå til innhold

Hadde deres barn venner i konfirmasjonen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 13.3.2024 den 23.47):

Man inviterer ikke venner i konfirmasjonen vet du. Det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 22dbf...9d6

Helt vanlig her

Anonymkode: b3f87...bb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 15.3.2024 den 10.06):

Høres ut som gedigen barnebursdag 

Anonymkode: 4dfa1...b27

Gjør det noe da? Det er konfirmanten sin dag, ikke en dag alle eldre tanter skal samles. Våre barn hadde flere av vennene sine i konfirmasjonen. Helt topp. 

Anonymkode: 55334...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Gjør det noe da? Det er konfirmanten sin dag, ikke en dag alle eldre tanter skal samles. Våre barn hadde flere av vennene sine i konfirmasjonen. Helt topp. 

Anonymkode: 55334...a6c

Selvfølgelig.

Konfirmasjon er en religiøs begivenhet og dermed også en familiebegivenhet.

Det å løse opp familien (f.eks. i forbindelse med middag, konfirmasjon, etc) og invitere venner i stedet, høres faderløst ut. Neste generasjon bærer typisk preg av at ungene ikke mestrer parforhold, fordi de ikke er vant med det. Og i neste nå er det kulturen som går i oppløsning fordi den er avhengig av at man danner familie.

Vil man erstatte familien med venner og erstatte kulturen med hva som helst som står klar for å overta, så dropp nå i det minste dåp og konfirmasjon. 

Anonymkode: a91e4...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke en diskusjon om det er greit å ha venner der eller ikke. Det var et spørsmål om det er flere ungdom som ikke har venner å be. Min ungdom skal snart konfirmeres, og han har mistet alle sine nære venner. Noe som er fryktelig trist, og jeg lurte derfor på om det også var flere ungdom det ute uten venner i konfirmasjonen. 
 

Hi

Anonymkode: fe27c...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Dette var ikke en diskusjon om det er greit å ha venner der eller ikke. Det var et spørsmål om det er flere ungdom som ikke har venner å be. Min ungdom skal snart konfirmeres, og han har mistet alle sine nære venner. Noe som er fryktelig trist, og jeg lurte derfor på om det også var flere ungdom det ute uten venner i konfirmasjonen. 
 

Hi

Anonymkode: fe27c...d99

Men det får du jo svar på i samme slengen.

Anonymkode: a91e4...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær hadde venner der, og kjæreste. Han hadde 4 kompiser der.

Anonymkode: 4d2dd...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...