Gå til innhold

Min 18 år gamle datter skal fjerne mandlene, er redd for at dette skal gå galt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter mange antibiotika kurer og lange halsbetennelser skal min 18 år gamle datter endelig få fjernet mandlene sine.

Dette er jeg selvfølgelig glad for, men jeg er så redd noe skal gå galt.

Er det noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 17571...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk mine fjernet når jeg var 7 år gammel. Jeg husker gassen jeg fikk til å puste inn luktet banan. Og så skulle jeg teller til ti. Så husket jeg ikke mer før jeg våknet. Jeg har ikke hatt noen problemer etter det.

Anonymkode: 20e92...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandeloperasjoner i dag er ikke som for 20-30 år siden, det kan jeg berolige deg med. Nå brukes laser og det pleier å gå veldig fint. Håper hun blir mindre plaget av betennelser.

Anonymkode: 75ed0...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Mandeloperasjoner i dag er ikke som for 20-30 år siden, det kan jeg berolige deg med. Nå brukes laser og det pleier å gå veldig fint. Håper hun blir mindre plaget av betennelser.

Anonymkode: 75ed0...0dc

Det gikk helt fint for 20-30 år siden også altså (jeg som nevnte at jeg fikk fjernet mine mandler når jeg var 7).

Anonymkode: 20e92...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet mine som 22åring. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke tok de tidligere.  Var så mye syk, hadde så mye vondt pga mandlene. Nesten ikke vært syk etterpå, følte jeg fikk ett nytt liv. Kjøp inn suppe, saftis, jeg spiste potetmos med ketchup og myk mat som ikke setter seg fast. Lykke til. Dette går bra. Som mor forstår jeg bekymringen din, men verre å bli antibiotika resistent å ikke ha en antibiotika som fungerer til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet mine som 17 åring, fikk infeksjon og var dårlig i 4 uker. Skal da sies at jeg bodde alene med kjærsten og hadde ingen voksne som passa på meg og kunne si tidligere at det ikke var normalt. 
 

Datteren min fjerna sine som 18 åring og det gikk helt fint. Litt vondt i 2 dager og var tilbake på jobb etter 2 uker, skole etter 3 dager. 

yngste fjerna sine da han var halvannet og han var helt fin fra dag en

Anonymkode: 42361...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...