Gå til innhold

Senabort uke 19


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Var gjennom en senabort i uke 19 i fjor. Babyen hadde arvet en genfeil fra både meg og far som ikke var forenlig med liv😭❤️. Veldig tungt. Etter mye frem og tilbake tørte vi å prøve igjen, og jeg er nå gravid. Sjansen for at det samme skjer igjen er 25%. Men også 75% for at det ikke skjer igjen. 

Jeg tok morkakeprøve på Rikshospitalet i uke 11 (5 dager siden). Venter på svar nå. Ufattelig vond ventetid❤️ Noe andre som har vært gjennom lignende? Hvor lang tid tok det før du fikk svar? Prøver å tenke på andre ting, men jammen ikke lett❤️

Anonymkode: e6433...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg har vært gjennom dette en gang tidligere, og skal gjennom det igjen om noen uker. Min datter hadde en genfeil som gjorde henne alvorlig syk. Sjansen for at det skulle skje under neste graviditet var 25%, derfor tok jeg morkakeprøve. Jeg tok den i uke 12, og fikk de første resultatene 4 dager etterpå. Alt var fint. Vi fikk svar på om de kunne se andre kromosomfeil 1 uke etterpå, alt fint der også. Ventetiden er forferdelig, det vet jeg alt om. Men en får prøve å tenke at oddsen er på vår side, man må bare tørre å håpe!
 

Masse lykke til 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...