Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 til 50.000kr? Vi har sett på Amelia kontinental Intelligel fra Svane. Vi har ikke signert enda men jeg er stressa og begynt å tenke trenger vi virkelig seng til så mye penger? Og aldri hatt Intelligel, vil jeg trives med det? Argh!!! Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Når du må signere for å kjøpe en seng så ser jeg røde flagg 😂 Prisen er grådig men ser mange dyre på markedet, så noen må jo kjøpe......ikke sikkert den er bedre enn billigere heller men den har helt sikkert mye bedre marginer for selgeren 😊 Anonymkode: cd7b1...b4d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Når du må signere for å kjøpe en seng så ser jeg røde flagg 😂 Prisen er grådig men ser mange dyre på markedet, så noen må jo kjøpe......ikke sikkert den er bedre enn billigere heller men den har helt sikkert mye bedre marginer for selgeren 😊 Anonymkode: cd7b1...b4d Skjønner ikke hva dom er morsomt jeg da men… Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Signere? Hva må dere signere for å kjøpe en seng?? Vi har seng til den prisen - dro bare kortet. Drittseng. Ungene sine fra IKEA er mye bedre. Anonymkode: af2b6...686
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Signere? Hva må dere signere for å kjøpe en seng?? Vi har seng til den prisen - dro bare kortet. Drittseng. Ungene sine fra IKEA er mye bedre. Anonymkode: af2b6...686 Skrivefeil🥴 Skulle stå bestemt! Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Siden du spør vil jeg si det er fullstendig galskap. Men du er ikke alene. For meg er det ubegripelig at folk bruker så mye penger for å ligge på et monster av ei kasse med klosser under, som ser ut som en firkantet dobbel whopper fra Burger King. En god madrass er viktig, men den behøver ikke koste mange tusen, og må ikke være 1 meter høy. Det er bare en generasjon siden vi levde godt på madrasser av skumgummi. Vi nordmenn er blitt noen ekle jålepotter synes jeg. Selv hater jeg å gå OPP i ei seng, jeg vil legge meg ned i senga, og den bør være nært gulvet, det er mye koseligere enn å ligge på et alter av madrasser. Det er bare min mening. Jeg nekter å følge denne galskapen og handler gode madrasser på IKEA, med ei ramme som koster bare 2-3 tusen. Jeg sover som en stein. Anonymkode: 3cff6...2ce
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): til 50.000kr? Vi har sett på Amelia kontinental Intelligel fra Svane. Vi har ikke signert enda men jeg er stressa og begynt å tenke trenger vi virkelig seng til så mye penger? Og aldri hatt Intelligel, vil jeg trives med det? Argh!!! Anonymkode: b09e2...0e6 Vi har akkurat bestille Athena fra Svane, og har gjort det med god samvittighet. Begynner å bli mer og mer plaget med vondt i hofte og skulder etter en natt i sengen, og ser på det som en invistering i helsa. Får nok gode senger til mindre penger også, men har man råd, så horrfor ikke? Så på Amelia også, men var bare 3000 som skilte de to, så da valgte vi Athena. Den var på 50%, mens Amelia var på 40%. Anonymkode: db56e...3b9
lilletrille 24 Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 du kan jo vente til den kommer på salg, jeg har gjort det med nesten alle møblene vi har
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Skrevet 16. februar 2024 lilletrille 24 skrev (1 minutt siden): du kan jo vente til den kommer på salg, jeg har gjort det med nesten alle møblene vi har Den er på salg nå, ut uken. Anonymkode: db56e...3b9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Skrevet 16. februar 2024 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Vi har akkurat bestille Athena fra Svane, og har gjort det med god samvittighet. Begynner å bli mer og mer plaget med vondt i hofte og skulder etter en natt i sengen, og ser på det som en invistering i helsa. Får nok gode senger til mindre penger også, men har man råd, så horrfor ikke? Så på Amelia også, men var bare 3000 som skilte de to, så da valgte vi Athena. Den var på 50%, mens Amelia var på 40%. Anonymkode: db56e...3b9 Ja, du har helt rett. Har ryggvondt og vonde skuldre, og våkner sjeldent uthvilt. 🥴 Er bare litt usikker på om jeg kommer til å like den intelligel greia, kommer jeg til å kjenne den liksom.🤔 Forresten gratulerer med ny seng og håper dere blir fornøyd🥰 Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #11 Skrevet 16. februar 2024 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ja, du har helt rett. Har ryggvondt og vonde skuldre, og våkner sjeldent uthvilt. 🥴 Er bare litt usikker på om jeg kommer til å like den intelligel greia, kommer jeg til å kjenne den liksom.🤔 Forresten gratulerer med ny seng og håper dere blir fornøyd🥰 Anonymkode: b09e2...0e6 Er veldig spent selv, men tror det blir bra. Leser at mange er fornøyd, og at minuset er at man ikke ligger godt når man sover i andre senger lenger (hotell o.l). Men det skal vi tåle, for det skjer ikke mange dager i løpet av året. Viktigst at man sover godt resten av året 😅 Anonymkode: db56e...3b9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #12 Skrevet 16. februar 2024 Ville kjøpt seng fra bedre netter. Har aldri hatt bedre seng eller sovet bedre. Det gjelder mange jeg kjenner også. 100 dager returrett hvis du ikke sover godt. Anonymkode: 62d3f...a1f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. februar 2024 #13 Skrevet 16. februar 2024 Hvis sengen varer i 15 år, som er ganske vanlig, så koster den litt over 9 kr natten. Det er ikke så voldsomt dyrt det, mtp hvor nye tid du tilbringer i den og hvor viktig det er å sove godt?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2024 #14 Skrevet 16. februar 2024 Ja det et SÅ verdt det☺️Kjøpte ny i sommer, elsker den🙂 Anonymkode: 19df4...aa8
prekæs Skrevet 17. februar 2024 #15 Skrevet 17. februar 2024 Anonym bruker skrev (På 16.2.2024 den 9.36): Siden du spør vil jeg si det er fullstendig galskap. Men du er ikke alene. For meg er det ubegripelig at folk bruker så mye penger for å ligge på et monster av ei kasse med klosser under, som ser ut som en firkantet dobbel whopper fra Burger King. En god madrass er viktig, men den behøver ikke koste mange tusen, og må ikke være 1 meter høy. Det er bare en generasjon siden vi levde godt på madrasser av skumgummi. Vi nordmenn er blitt noen ekle jålepotter synes jeg. Selv hater jeg å gå OPP i ei seng, jeg vil legge meg ned i senga, og den bør være nært gulvet, det er mye koseligere enn å ligge på et alter av madrasser. Det er bare min mening. Jeg nekter å følge denne galskapen og handler gode madrasser på IKEA, med ei ramme som koster bare 2-3 tusen. Jeg sover som en stein. Anonymkode: 3cff6...2ce Fullstendig enig. Og alle pengene man sparer, kan man få en brukbar ferie til hele familien for.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #17 Skrevet 17. februar 2024 Har kjøpt seng på Ikea. Levetid på en seng selv om de dyre reklamerer for lengre vil jeg uansett sette til 10- 15 år. Da kan vi kjøpe fem senger for prisen av en, og heller bytte oftere… Anonymkode: fa3fe...ecb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #18 Skrevet 17. februar 2024 Ja, det er komplett idioti og bevis på at dere har for mye penger når dere vurderer å bruke 50 000 på en seng. Men jøss, siden dere har flust av penger, så for all del! Anonymkode: a3eff...b7f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #19 Skrevet 17. februar 2024 Hvorfor er det mer galskap enn en bil? Du bruker mer tid av livet i senga enn i bilen, der godtar man det samme beløpet i verditap i løpet av bare ett år. Signere er vel ikke uvanlig ved bestilling, det er for å unngå å brenne inne med varer, jeg vil anta dere betalte ett depositum. Kos deg med sengen hvis dere har råd. God seng er en god investering, spesielt for oss som bor i ett kaldt land hvor kroppen kan verke på de rareste steder om vinteren. God søvn er noe av det viktigste for helsa, spiller i hvert fall større rolle en varme i rumpa og komfortabelt sete de ti minuttene til jobb hver dag. Anonymkode: 03f19...0d2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #20 Skrevet 17. februar 2024 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor er det mer galskap enn en bil? Du bruker mer tid av livet i senga enn i bilen, der godtar man det samme beløpet i verditap i løpet av bare ett år. Signere er vel ikke uvanlig ved bestilling, det er for å unngå å brenne inne med varer, jeg vil anta dere betalte ett depositum. Kos deg med sengen hvis dere har råd. God seng er en god investering, spesielt for oss som bor i ett kaldt land hvor kroppen kan verke på de rareste steder om vinteren. God søvn er noe av det viktigste for helsa, spiller i hvert fall større rolle en varme i rumpa og komfortabelt sete de ti minuttene til jobb hver dag. Anonymkode: 03f19...0d2 Blant annet fordi du overhodet ikke vil merke forskjell på en seng til 50' og en til 15' i en blindtest. En sikker bil kan derimot i verste fall være forskjellen mellom liv og død. Anonymkode: a3eff...b7f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #21 Skrevet 17. februar 2024 Siden du må skrive under regner jeg med at det er avbetaling, så NEI! Anonymkode: 9bb41...af6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #22 Skrevet 17. februar 2024 Anonym bruker skrev (På 16.2.2024 den 9.36): Siden du spør vil jeg si det er fullstendig galskap. Men du er ikke alene. For meg er det ubegripelig at folk bruker så mye penger for å ligge på et monster av ei kasse med klosser under, som ser ut som en firkantet dobbel whopper fra Burger King. En god madrass er viktig, men den behøver ikke koste mange tusen, og må ikke være 1 meter høy. Det er bare en generasjon siden vi levde godt på madrasser av skumgummi. Vi nordmenn er blitt noen ekle jålepotter synes jeg. Selv hater jeg å gå OPP i ei seng, jeg vil legge meg ned i senga, og den bør være nært gulvet, det er mye koseligere enn å ligge på et alter av madrasser. Det er bare min mening. Jeg nekter å følge denne galskapen og handler gode madrasser på IKEA, med ei ramme som koster bare 2-3 tusen. Jeg sover som en stein. Anonymkode: 3cff6...2ce Ok. Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #23 Skrevet 17. februar 2024 prekæs skrev (3 timer siden): Fullstendig enig. Og alle pengene man sparer, kan man få en brukbar ferie til hele familien for. ok Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #24 Skrevet 17. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det mer galskap enn en bil? Du bruker mer tid av livet i senga enn i bilen, der godtar man det samme beløpet i verditap i løpet av bare ett år. Signere er vel ikke uvanlig ved bestilling, det er for å unngå å brenne inne med varer, jeg vil anta dere betalte ett depositum. Kos deg med sengen hvis dere har råd. God seng er en god investering, spesielt for oss som bor i ett kaldt land hvor kroppen kan verke på de rareste steder om vinteren. God søvn er noe av det viktigste for helsa, spiller i hvert fall større rolle en varme i rumpa og komfortabelt sete de ti minuttene til jobb hver dag. Anonymkode: 03f19...0d2 Samtlige her inne er så kloke ass, men okej alle prioriterer forskjellig. Jeg vil heller kjøpe en god seng som jeg våkner uthvilt av enn en ferie som ikke er langvarig 🤷♀️ Anonymkode: b09e2...0e6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2024 #25 Skrevet 17. februar 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, det er komplett idioti og bevis på at dere har for mye penger når dere vurderer å bruke 50 000 på en seng. Men jøss, siden dere har flust av penger, så for all del! Anonymkode: a3eff...b7f Hva vet du om meg? Og hvor mye penger jeg har? Herregud for en oppførsel. Kom deg ut i sola, D vitamin vet du, gratis Så vil du kanskje svare mer som et normalt menneske gjør Anonymkode: b09e2...0e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå