Gå til innhold

Har jeg gjort alt feil her? Trenger noen svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i 3 år kjent en fyr via idrett og lignende, etterhvert oppstod det litt romanse med mitt initiativ. Jeg ble også kjent med eksen fordi vi jobbet i en liten periode sammen, men det har vært mest pga barna våre og idretten vi har snakket sammen. Det er slutt for 5 år siden mellom dem og jeg har vel hatt ett par kaffe kopper med henne i etterkant av bruddet. Jeg måtte innrømme dette til henne og hun sa da at jeg fortjente ikke den møkkamannen og at hun ikke var sint på meg.

Nå beskylder hun han for en rekke ting han visst nok skal ha gjort men ikke har gjort. Det har vært ødeleggende for han at jeg har kjent henne litt, men hun ble sur på meg da jeg innrømte hva meg og han har hatt ilag. Nå er det altså helt stopp med møter mellom meg henne og splid i eks forholdet di sitt. Burde jeg fortsette å "støtte"han og kutte helt ut eksen hans? Jeg tror dette virkelig har vært en ødeleggende faktor i bildet og hun er rett og slett sur fordi han har kommet seg videre i livet, hvorfor?!🙉🙉 jeg syntes synd på han nå som får falske og litt dramatiske beskyldninger fra eksen. Jeg har stoppet helt å kontakte henne grunnet alt dette... 

Anonymkode: c0e50...01d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke direkte gjort noe galt, men du har jo stukket hodet ditt inn i et "ormebol".

Aldri lurt å involvere seg med ekser til venner, selv om de er ferdige som par er det mye følelser i bildet.

Anonymkode: 6f812...c5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du har vel ikke direkte gjort noe galt, men du har jo stukket hodet ditt inn i et "ormebol".

Aldri lurt å involvere seg med ekser til venner, selv om de er ferdige som par er det mye følelser i bildet.

Ja...Men har merket hun lyver til meg, og kun har snakket drit om han. Jeg blir tappet av henne og ikke av han. Jeg klarer ikke personer som er drama og som stjeler energien min. Hun bør jo kutte ut å være sint for dette? Jeg og han kan omgåes akkurat hvem vi vil. 

Skrevet

Dette var det vel mange som advarte deg mot da du lurte på om du skulle prøve deg på han. Det kan jo ikke komme som en overraskelse at det ble drama ut av det?

Hvordan vet du at hun lyver om alt og at han snakker sant om alt? Det er lett å bli blendet av forelskelse. Jeg vil tippe sannheten ligger et sted i mellom.

Anonymkode: 4d11f...2b0

Skrevet

Syns du skrev så dårlig i hi, vanskelig å forstå helt. Men husker din andre tråd om problematikken..

Du har selv lagt opp til dette. Er vanskelig å gi råd når man ikke faktisk vet hva som er sant... og selvsagt er det naturlig at du ønsker å støtte han og ikke henne.  

Tror det er best at du kutter ut begge for en periode... 

Anonymkode: 307d1...79e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja...Men har merket hun lyver til meg, og kun har snakket drit om han. Jeg blir tappet av henne og ikke av han. Jeg klarer ikke personer som er drama og som stjeler energien min. Hun bør jo kutte ut å være sint for dette? Jeg og han kan omgåes akkurat hvem vi vil. 

Verden er sjelden så sort hvit.

Hun har selvfølgelig følelser, sinne, frustrasjoner osv fremdeles selv om det er noen år siden det ble slutt. Dette er mannen hun drømte om å bli gammel med, men drømmen brast.

Selv om hun ikke ønsker han tilbake selv, ønsker hun heller ikke at venninner skal bli sammen med han. Det blir for tett rett og slett.

Du har tråkket ut i dette med viten og vilje, du visste at det nok ble noe gnisninger, men håpet på minst mulig. Der brast ditt håp, det er ikke alltid følelsene vi får er rasjonelle, men vi får dem likevel. Hun liker ikke at du er sammen med han...

Skrevet

Dette ble du jo fortalt ville skje for mange måneder siden. Men vil du ha ham og han deg så er jo det fint, dere trenger ikke hennes godkjennelse.

Anonymkode: 24999...f2d

Skrevet

Har han ønsket din støtte? Det virker som om du har et helt sykt hekt på denne mannen, og på måten du skriver om denne saken er det lett å tro at alt av konflikter som eksisterer mellom dem er oppkonstruert i ditt hode. 

Anonymkode: eea02...d46

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette ble du jo fortalt ville skje for mange måneder siden. Men vil du ha ham og han deg så er jo det fint, dere trenger ikke hennes godkjennelse.

Anonymkode: 24999...f2d

Tja det er ikke godt å si. Aner ikke hvordan han ser på meg, mest sannsynlig ser han på meg som en god venn, men som blir mer og mer begeistret med tiden. I begynnelsen var vi snåforelsket begge to.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Har han ønsket din støtte? Det virker som om du har et helt sykt hekt på denne mannen, og på måten du skriver om denne saken er det lett å tro at alt av konflikter som eksisterer mellom dem er oppkonstruert i ditt hode. 

Anonymkode: eea02...d46

Han ble lettet at jeg har kuttet henne ut. Han er virkelig åpen om alt, men jeg sier ikkeat han liker meg?

Meg og hun eksen hans jobbet sammen på DK båten i 2020, hatt en liten form for kontakt utenom det. Men hun er for bitter og sur på flere rundt seg og det klarer jeg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Han ble lettet at jeg har kuttet henne ut. Han er virkelig åpen om alt, men jeg sier ikkeat han liker meg?

Meg og hun eksen hans jobbet sammen på DK båten i 2020, hatt en liten form for kontakt utenom det. Men hun er for bitter og sur på flere rundt seg og det klarer jeg ikke. 

Men så kutt henne ut da, ikke vær så hjelpesløs.

Anonymkode: 08d03...e5f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men så kutt henne ut da, ikke vær så hjelpesløs.

Jeg har gjort det. Og hun er tydelig sur på meg nå. Bør jeg virkelig ha tidenes dårligste samvittighet? Hun som prater han så ned og aldri vil tilbake der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg har gjort det. Og hun er tydelig sur på meg nå. Bør jeg virkelig ha tidenes dårligste samvittighet? Hun som prater han så ned og aldri vil tilbake der. 

Du har jo ikke dårlig samvittighet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.2.2024 den 13.00):

Du pynter på sannheten så det holder.

Anonymkode: a1dd1...021

Skrevet

Du har vel gjort det meste feil. 

Anonymkode: a87e3...8a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.2.2024 den 22.49):

Da er det vel du som lager drama? Enten går du for fyren, eller du holder deg unna. Hvis sistnevnte, gjør du nå i det minste dine egne feil, om så skulle være. Så får hun nå mene hva hun vil om det. 

Anonymkode: 48a01...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...