Gå til innhold

Gå ut med hund mens baby ligger inne i leiligheten? (Med Babycall)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en to uker gammel baby, og en hund. Nå skal sambo tilbake på jobb etter fødselspermisjon og jeg blir ansvarlig for både hund og baby. Hunden må få èn tissemulighet før sambo kommer hjem fra jobb og spørsmålet mitt er derfor om det er forsvarlig å la baby ligge i leiligheten med Babycall mens vi er ute? Vi bor i 2.etg, «åpen» tilgang til bygget (det er altså ikke dør inn til bygget, kun èn etg opp og dør inn til leiligheten vår) og hunden trenger kun et par minutter for å gjøre fra seg -ordentlig tur får hun når samboer kommer hjem. Vi bor på landet og jeg ser leilighetsbygget hele tiden, men føles så feil å «gå fra» barnet når hun er så liten? I teorien blir det jo bare som å ha hus og legge barnet i en annen etasje, men føles likevel så feil.
 

Alternativet er at jeg kler på baby og går ordentlig tur, som vi så klart også kommer til å gjøre innimellom. Dette gjelder kun de korte tisseturene hvor det er mer jobb å få med baby ut enn det vi faktisk er ute. 

Hva tenker dere? Er jeg hysterisk, eller kan jeg helt fint lufte hunden på denne måten mens baby sover?

Takk for svar!

Anonymkode: 606a4...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle baby og trill en liten tur. Ikke gå fra baby alene.

Anonymkode: b53fb...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...