Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #1 Skrevet 4. februar 2024 Kjæresten min sier at han mangler litt følelser for meg. Han liker meg og vi har det veldig fint sammen. Vi prater veldig godt om ting og ler og tuller masse sammen. Likevel sier han at han mangler den siste biten av følelser som gjør at han er usikker på forholdet vårt. vi har vært sammen i 1,5 år og bor ikke sammen men vi sliter begge to med tanken på å avslutte forholdet. Hva hadde dere tenkt og gjort hadde dere vært i min situasjon? Anonymkode: 3fefd...df5
the amazing spidermamma Skrevet 4. februar 2024 #2 Skrevet 4. februar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kjæresten min sier at han mangler litt følelser for meg. Han liker meg og vi har det veldig fint sammen. Vi prater veldig godt om ting og ler og tuller masse sammen. Likevel sier han at han mangler den siste biten av følelser som gjør at han er usikker på forholdet vårt. vi har vært sammen i 1,5 år og bor ikke sammen men vi sliter begge to med tanken på å avslutte forholdet. Hva hadde dere tenkt og gjort hadde dere vært i min situasjon? Anonymkode: 3fefd...df5 Jeg har vært i et forhold en gang hvor det var en sånn ubalanse i forholdet, og den ene ville mer enn den andre. Det er utrolig vanskelig for den som vil mest. Man går hele tiden og er redd for å gjøre feil og for å ikke være bra nok. Og så vinglet han litt fram og tilbake, da, og av og til var han sikker, men så ble han usikker igjen. Så da klarer du kanskje ikke å være 100% deg selv, for kanskje du gjorde noe "feil" som førte til den usikkerheten. Til slutt skjønte jeg heldigvis at dette ikke var noe bra for meg, så jeg gikk. Men jeg ventet altfor lenge. Vær i hvert fall klar over at "feilen" ligger hos ham, ikke hos deg. Kanskje er det også vanskelig for ham å binde seg helt til noen, så det vil kanskje aldri være noen som er bra nok. Senere fant jeg meg en fantastisk mann som vet at han vil ha meg, og alt er så mye lettere med den tryggheten i bunnen. Jeg håper du finner ut av hva du vil, husk at det handler ikke bare om hvordan han vil ha det, men også hva du selv har behov for i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Jeg var den som ikke hadde 100% følelser. Vi hadde det utrolig fint sammen. Lo mye, god kommunikasjon, bra sexliv. Men jeg var aldri helt sikker. Så det ble slutt. Han tok det tungt, men har nå gått videre 🥰 Utrolig bra mann. Men hjelper ikke når den siste biten ikke faller på plass. Anonymkode: fd32c...1e7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 Jeg hadde gjort det slutt. Å gå sånn i usikkerheten er grusomt, og ødeleggende. Det er bedre for sjela og den psykiske helsen med kjærlighetssorg enn å gå sånn. Anonymkode: aa2f4...404
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 Takker for svar og det er godt å høre andres erfaringer. Så selv om det er trist å miste han nå så skjer det nok før eller senere uansett når ikke de rette følelsene er der😢 Kan jo også nevne at vi stod i det samme i høst men da klarte vi ikke å gjøre det helt slutt så vi fortsatte. Men nå kjenner han jo på dette igjen så jeg skjønner jo at det ikke er liv laga, men allikevel vanskelig🥴 Anonymkode: 3fefd...df5
Sommerkroppen 2029 Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Jeg synes det er feigt av han å ikke avslutte dette selv. Hvorfor legge det på deg?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Sommerkroppen 2029 skrev (5 timer siden): Jeg synes det er feigt av han å ikke avslutte dette selv. Hvorfor legge det på deg? Ordtaket om at menn ikke går før de har noe nytt å gå til irl. Hi, du vil alltid ha en usikkerhet, lure på når han møter kvinnen har får "de riktige følelsene" for, og da gjør han det slutt. Du vil aldri føle deg trygg i dette forholdet, du vil alltid ha høye skuldre. Det er ikke verdt det, virkelig ikke. Anonymkode: aa2f4...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå