Anonym bruker Skrevet 1. april 2024 #26 Del Skrevet 1. april 2024 .....oceana...... skrev (50 minutter siden): Hei her kommer en liten oppdatering. Jeg har ikke vært her da det har vært mye rundt oss nå, og fordi gutten vår har fått diagnose anorexi og tillegg utredes for Asberger. Vi har godt hjelp på bup av både lege og psykiatrisk psykolog så jeg har troen på at det her vil gå bra til slutt. Når det gjelder maten så må det spises det som blir lagt på tallerken til middag så det er ikke noe og diskutere. Han har ikke gått opp i vekt siden vi startet opp i feb. Merker at det her rammer hele familien, syns det er tungt til tier og stå i det 😔 men enda verre for gutten min❤️ Så bra å høre at dere får god hjelp hos bup og helsevesen ❤️ Det er en situasjon som påvirker alle, med mange turer opp og ned på veien. Kan være veldig belastende og man vet ikke hvor mye før en har opplevd det. Anbefaler på det varmeste at du også har noen å snakke med, ett sted du kan lufte dine tanker og reaksjoner, uten å skulle ta hensyn til de rundt slik du gjør 24/7 ellers. For min del kom reaksjonen først etterpå, da var det godt å ha noen å snakke med som visste. Anonymkode: 5686f...ae0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445800-min-13%C3%A5ring-er-p%C3%A5-vei-til-og-f%C3%A5-anoreksi-%F0%9F%98%B3%F0%9F%98%A5/page/2/#findComment-150082875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. april 2024 #27 Del Skrevet 1. april 2024 .....oceana...... skrev (1 time siden): Hei her kommer en liten oppdatering. Jeg har ikke vært her da det har vært mye rundt oss nå, og fordi gutten vår har fått diagnose anorexi og tillegg utredes for Asberger. Vi har godt hjelp på bup av både lege og psykiatrisk psykolog så jeg har troen på at det her vil gå bra til slutt. Når det gjelder maten så må det spises det som blir lagt på tallerken til middag så det er ikke noe og diskutere. Han har ikke gått opp i vekt siden vi startet opp i feb. Merker at det her rammer hele familien, syns det er tungt til tier og stå i det 😔 men enda verre for gutten min❤️ Sender deg en klem! Har selv et barn med anorexi, men har heldigvis begynt å snudd det. Har vert ufattelig tungt å stå i. Tror ikke folk som ikke har opplevd det skjønner hvor tøft dette er å stå i. Og ja; det påvirker hele familien! Anonymkode: 4ac04...6a2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445800-min-13%C3%A5ring-er-p%C3%A5-vei-til-og-f%C3%A5-anoreksi-%F0%9F%98%B3%F0%9F%98%A5/page/2/#findComment-150082884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå