Gå til innhold

Er moderator helt fraværende her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det står regelbrudd fra timer til døgn her. Hvor er moderator????

Anonymkode: fa460...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er innom ett par ganger i døgnet, som oftest på dagtid innenfor arbeidstid, men titter også stadig innom på kveldstid også. Eldste rapport jeg har i systemet nå er 13 timer gammel siden jeg ikke fikk vært innom på kveldstid i går grunnet ett styremøte. 

Vi har ikke kapasitet til å lese alle tråder og oppfordrer derfor til å rapportere om man kommer over regelbrudd. Hvilken tråd er det som har hatt regelbrudd i flere døgn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert hvor det har stått i flere døgn, og også ved flere tilfeller har annet blitt ryddet først selv om regelbrudd er nyere! 

Er det ikke litt lurt å ha en moderator til stede her på forumet? Syns det står angrep og avsporinger altfor ofte og altfor lenge. 

Anonymkode: fa460...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha moderatorer på forumet 24/7 ville kostet utrolig mye, samt at det ville vært umulig å forsvare det økonomisk mtp på hvor få regelbrudd det er her i løpet av en uke. Dette er ett forum med lite aktivitet, samt en liten fast brukergruppe. Selv Kvinneguiden som er det største ville det ikke vært mulig å forsvare økonomisk å ha moderator 24/7.

Vi prøver å rydde innen 24 timer, men som oftest står ting mye kortere enn dette også. Noen ganger kan det stå lengre, men da er det urapporterte innlegg som vi ikke har sett i tråder som av erfaring sjeldent har regelbrudd i seg. Og innimellom blir det rapportert ting som ikke er regelbrudd, disse blir såklart ikke ryddet. 

Og jeg må rette meg selv på at forumet ikke hadde vært gått over siden i går, jeg så moderator hadde vært innom og ryddet i dag tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (1 time siden):

Å ha moderatorer på forumet 24/7 ville kostet utrolig mye, samt at det ville vært umulig å forsvare det økonomisk mtp på hvor få regelbrudd det er her i løpet av en uke. Dette er ett forum med lite aktivitet, samt en liten fast brukergruppe. Selv Kvinneguiden som er det største ville det ikke vært mulig å forsvare økonomisk å ha moderator 24/7.

Vi prøver å rydde innen 24 timer, men som oftest står ting mye kortere enn dette også. Noen ganger kan det stå lengre, men da er det urapporterte innlegg som vi ikke har sett i tråder som av erfaring sjeldent har regelbrudd i seg. Og innimellom blir det rapportert ting som ikke er regelbrudd, disse blir såklart ikke ryddet. 

Og jeg må rette meg selv på at forumet ikke hadde vært gått over siden i går, jeg så moderator hadde vært innom og ryddet i dag tidlig. 

Noe som kanskje ikke var regelbrudd.  Og uansett var jo det etter at hi ble skrevet.  Det skjer at regelbrudd som er rapportert blir stående jo. Jeg vet jeg har rapportert minst én ting flere ganger, noe som åpenbart var regelbrudd.  At rapportene ikke kommer frem er jo litt rart? 

Anonymkode: 6f51f...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk feil kan såklart skje, men de aller fleste rapporter blir tatt innen 24 timer, kun i noen tilfeller har det blitt stående lengre, som oftest i høytider som jul og nyttår, eller fordi det har skjedd noe utenfor min kontroll utenfor forumet som har gjort at jeg ikke har rukket innom.

I dag morges var moderator innom og ryddet en tråd for regelbrudd, også tok jeg de resterende når jeg kom i dag tidlig. Da var den eldste rapporten 13 timer gammel. Jeg får varsel på mail når det rapporteres, men med mindre det er typ selvmordstrusler, oppfordring til brudd på norsk lov e.l. så ryddes det ikke før jeg er innom neste gang da store tråder er tungvindt å rydde fra mobilen. Derfor blir f.eks tråder som har vokst seg veldig store pga masse regelbrudd som oftest skjult frem til vi får mulighet til å rydde de skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI, du må huske at admin her inne, mest sannsynlig har egne brukernavn og at de har doble og trippelroller.

Anonymkode: ebb05...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

HI, du må huske at admin her inne, mest sannsynlig har egne brukernavn og at de har doble og trippelroller.

Anonymkode: ebb05...68e

Slutt a.

Anonymkode: 25258...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

HI, du må huske at admin her inne, mest sannsynlig har egne brukernavn og at de har doble og trippelroller.

Anonymkode: ebb05...68e

På tide å ta av foliehatten.

Anonymkode: 5e1ea...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

HI, du må huske at admin her inne, mest sannsynlig har egne brukernavn og at de har doble og trippelroller.

Anonymkode: ebb05...68e

Helt vanlig det 

Anonymkode: 03c93...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.2.2024 den 23.20):

HI, du må huske at admin her inne, mest sannsynlig har egne brukernavn og at de har doble og trippelroller.

Anonymkode: ebb05...68e

Glemt å ta pilla di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...