Gå til innhold

Hvordan få hodet til å henge med..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned 30 kg de siste 10 mnd etter å ha vært overvektigi over 20 år. Brukte da tøy i xxl/xxxl. Bruker nå stort sett M og S i størrelser. Men jeg ser ikke på meg selv som tynn og går fortsatt og kikker etter store størrelser, gidder ikke gå på diverse butikker fordi jeg enda tenker de ikke har noe som passer. Ikke minst så ser jeg etter tøy med samme type passform som jeg brukte før. Ser jo når jeg prøver det at det ikke passer meg lenger. Noen som har noen gode ideer for hvordan endre tankemønsteret og faktisk innse at jeg ikke er overvektig lenger? 

Anonymkode: 19807...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen gode tips, bare nysgjerrig på h orden du klarte gå ned, noen gode tips?

Anonymkode: 01be8...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat i dag vært og handlet klær med ei som har vært overvektig. Hun har vært flott hele tiden med god selvtillit og er en sterk person som ikke har vært flau over å bruke akkurat de klærne hun ville i alle år. Hun måtte derimot gå ned ganske så mange kilo pga muskelsykdom osv. Hun plukket med seg L og M til prøverommet, og jeg kom etter med S. Hun passet både S og extra small, og ser ikke selv hvor smal hun er blitt. 

Det er ikke noe problem da. Kanskje dere blir vant til det med tiden, men jeg ser fremdeles ikke hva som  er problem her? 

Endret av ReneRene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Har ingen gode tips, bare nysgjerrig på h orden du klarte gå ned, noen gode tips?

Anonymkode: 01be8...89d

Har brukt Wegovy og i tillegg registrert alt jeg har spist. 

Anonymkode: 19807...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (6 timer siden):

Har akkurat i dag vært og handlet klær med ei som har vært overvektig. Hun har vært flott hele tiden med god selvtillit og er en sterk person som ikke har vært flau over å bruke akkurat de klærne hun ville i alle år. Hun måtte derimot gå ned ganske så mange kilo pga muskelsykdom osv. Hun plukket med seg L og M til prøverommet, og jeg kom etter med S. Hun passet både S og extra small, og ser ikke selv hvor smal hun er blitt. 

Det er ikke noe problem da. Kanskje dere blir vant til det med tiden, men jeg ser fremdeles ikke hva som  er problem her? 

Du trenger faktisk ikke å svare på ting du har null peiling på.

Anonymkode: 42b26...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...