Gå til innhold

Prøver å bli gravid etter exu, hjelp til å tyde rare EL og G tester


Di32

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt en operasjon og fjernet svangerskap utenfor livmor og høyre eggleder. Dette er 14 dager siden. Jeg hadde ingen smerter og ingen komplikasjoner. 6 dager etter operasjon fikk jeg typisk eggløsningsslim og tok eggløsningstester som viste sterk strek i to-tre dager(0,8-0,9 i Premom app) og deretter sank ned til 0,31 dagene etter. Samtidig tok jeg tidlig graviditetstest som viste negativ for å sjekke at hcg var ute av kroppen. Hcg var på max 1300 før operasjon, så det var raskt ute av kroppen med så lavt nivå.

I går(13 dager etter operasjon) tok jeg ny tidlig graviditetstest som var helt blank/negativ. Har tatt eggløsningstester også som er svake/negative.

I dag 14 dager etter operasjon og 8/9 dager etter den første positive eggløsningstesten er det en svaaak strek på tidlig graviditetstest(så vidt det syntes på bilde), men eggløsningstesten er plutselig sterk igjen(oppe på 0,69!).

Hva i alle dager skjer med kroppen? Forventet ustabil syklus, men kan det være at jeg allerede er gravid igjen? Er det MULIG så raskt? Hvordan er disse testene logiske? Skal selvfølgelig fortsette å teste i dagene fremover.

20240108_100718.jpg

Screenshot_20240108_111705_Premom.jpg

Endret av Di32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Di32 endret tittelen til Prøver å bli gravid etter exu, hjelp til å tyde rare EL og G tester

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...