seropa Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Hei Lurer bare på hvordan kan man få 16 årige jente til å bli frisk. Hun snakker ikke med meg men stadig føler seg dårlig, og blir sengeliggende. Jeg får hele skylden siden jeg var sjalu på henne og hennes utseende osv, men jeg vet ikke helt hva de andre vet om dette. Hun har ikke vært på skolen denne uken. Henne bestemor var nylig på besøk og hun ble "sjokkert" av å se hvor mye slankere hun har blitt siden sist. Hun var rasende på hennes far og jeg hørte hun slang mye dritt om meg. Hennes far er også lei seg. Jeg vil jo hennes beste. Jeg kunne ikke tro at min feil vil få så langvarige konsekvenser for henne. Nylig kom hun tilbake fra ferie og virket glad. Jeg vil jo henne godt. Hvordan hadde dere gjort hvis det var deres datter? Jeg er desperat for å gjøre henne frisk. Jeg føler det er da livet mitt kan go videre og vi blir en samlet familie. Hele slekten er på krigsstien og vil ha meg ut. Føles som vi er Meghan og Harry, og de kongefamilien.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Fiks deg selv først. Anonymkode: 1d011...499
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 Flytt ut fra denne familien ig ka 16 åringen få fred. Du kommer aldri (heldigvis) til å bli venn med denne jenta. Anonymkode: 16da2...eeb
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #4 Skrevet 5. januar 2024 At ikke din mann har bedt deg om å flytte ut er helt utrolig da du gjorde så mye skade på hans datter. Det er fånyttes å be deg om å ta ansvar og flytte ut så jeg håper virkelig at din mann ber om skilsmisse asap. Anonymkode: 13899...b8e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Du bidro greit til at denne jenta ikke har det noe særlig og nå er du lei av at hun ikke har det bra. Smak litt på den. Anonymkode: c4ad8...fb2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #6 Skrevet 5. januar 2024 seropa skrev (5 timer siden): Hei Lurer bare på hvordan kan man få 16 årige jente til å bli frisk. Hun snakker ikke med meg men stadig føler seg dårlig, og blir sengeliggende. Jeg får hele skylden siden jeg var sjalu på henne og hennes utseende osv, men jeg vet ikke helt hva de andre vet om dette. Hun har ikke vært på skolen denne uken. Henne bestemor var nylig på besøk og hun ble "sjokkert" av å se hvor mye slankere hun har blitt siden sist. Hun var rasende på hennes far og jeg hørte hun slang mye dritt om meg. Hennes far er også lei seg. Jeg vil jo hennes beste. Jeg kunne ikke tro at min feil vil få så langvarige konsekvenser for henne. Nylig kom hun tilbake fra ferie og virket glad. Jeg vil jo henne godt. Hvordan hadde dere gjort hvis det var deres datter? Jeg er desperat for å gjøre henne frisk. Jeg føler det er da livet mitt kan go videre og vi blir en samlet familie. Hele slekten er på krigsstien og vil ha meg ut. Føles som vi er Meghan og Harry, og de kongefamilien. Du vil at hun skal bli frisk fordi ditt liv skal bli bedre? Du er sjalu på utseendet til en ungdom? Du trekker paralleller fra eget liv til kongefamiliens? Høres ikke bra ut. Anonymkode: 2a8f7...35d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #7 Skrevet 5. januar 2024 Hun er nok deprimert. Da blir man syk. Du er årsaken, og hun blir ikke frisk før du er borte Anonymkode: 97686...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå