Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 På datingapper o.l. får jeg høre at jeg er vakker, søt og sexy! Men føler virkelig ikke at jeg opplever det i hverdagen. Ingen som snur seg etter meg... er det holdningen min?! Eller bare fotogen? Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Eller at menn har skjønt at å stirre etter kvinner ikke er greit. Det var før #metoo. Ikke sier de så lenge de ikke har 2 i promille heller, og de utlendingene som sier det blir mistenkt for å være spesielle eller farlige. Så hva forventer du? Anonymkode: 2833a...9de
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #3 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): På datingapper o.l. får jeg høre at jeg er vakker, søt og sexy! Men føler virkelig ikke at jeg opplever det i hverdagen. Ingen som snur seg etter meg... er det holdningen min?! Eller bare fotogen? Anonymkode: 849b8...92d De færreste opplever så mye av det lenger. Jeg hadde en venninne som ung som fikk enormt med oppmerksomhet. Det stor gutter og menn i kø for å få prate med henne på byen, og jeg overdriver ikke, det formet seg faktisk kø og mange var ekstremt kjipe mot oss som var sammen med henne fordi vi var i veien. Hun var jo pen, flott og morsom men det var flere av oss andre også, jeg forsto aldri hvorfor hun skilte seg så til de grader både for menn som kjente henne og de som bare fikk tilfeldig øye på henne. Jeg har alltid også visst at jeg var pen, mange har sagt det men jeg hadde ikke «draget». Nå… som overvektig førtiåring er jeg plutselig hot. Jeg blir forsøkt sjekket opp av menn som er både eldre og vesentlig yngre. Jeg merker at jeg fpr lange blikk av menn jeg møter gjennom jobb. Enkelte av dem lyser opp som et juletre når jeg kommer inn i rommet. Jeg skjønner ingenting! Du er hekt sikkert nydelig og vakker som de sier, selv om en selvsagt skal være litt skeptisk til menn på datingapper. Anonymkode: 322e5...594
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #4 Skrevet 4. januar 2024 Det er forskjell på en datingapp der man må konkurrere for å få svar og ute på gaten. Anonymkode: 758b7...40a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #5 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Eller at menn har skjønt at å stirre etter kvinner ikke er greit. Det var før #metoo. Ikke sier de så lenge de ikke har 2 i promille heller, og de utlendingene som sier det blir mistenkt for å være spesielle eller farlige. Så hva forventer du? Anonymkode: 2833a...9de Jeg vet ikke. Bare føler at oppmerksomheten jeg får på some ikke er sant Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #6 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er forskjell på en datingapp der man må konkurrere for å få svar og ute på gaten. Anonymkode: 758b7...40a Så da er det ikke sant. Eller jeg ser på meg selv som stygg og kjedelig.. jeg får også mye oppmerksomhet på byn. Venninene mine får ikke det. Veldig rart. Tror det også henger sammen med at jeg var minst likt på barneskolen. Jeg ble alltid valgt sist når vi skulle velge lag f.eks. Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #7 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): De færreste opplever så mye av det lenger. Jeg hadde en venninne som ung som fikk enormt med oppmerksomhet. Det stor gutter og menn i kø for å få prate med henne på byen, og jeg overdriver ikke, det formet seg faktisk kø og mange var ekstremt kjipe mot oss som var sammen med henne fordi vi var i veien. Hun var jo pen, flott og morsom men det var flere av oss andre også, jeg forsto aldri hvorfor hun skilte seg så til de grader både for menn som kjente henne og de som bare fikk tilfeldig øye på henne. Jeg har alltid også visst at jeg var pen, mange har sagt det men jeg hadde ikke «draget». Nå… som overvektig førtiåring er jeg plutselig hot. Jeg blir forsøkt sjekket opp av menn som er både eldre og vesentlig yngre. Jeg merker at jeg fpr lange blikk av menn jeg møter gjennom jobb. Enkelte av dem lyser opp som et juletre når jeg kommer inn i rommet. Jeg skjønner ingenting! Du er hekt sikkert nydelig og vakker som de sier, selv om en selvsagt skal være litt skeptisk til menn på datingapper. Anonymkode: 322e5...594 Så koselig å høre at du blir likt ❤️ Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #8 Skrevet 4. januar 2024 Venninner har sagt til meg at: hvorfor liker alle deg så godt? Og jeg lurer på det samme. Hi Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 Jeg skjønner hva du mener, men i mitt tilfelle er det omvendt. Jeg ser meg i speilet og er fornøyd og vakker. Men hvis jeg tar en selfie så tenker jeg "hvem faen er du?". Noe så jævlig stygt! Jeg får mye oppmerksomhet, men at folk snur seg på gata er noe jeg aldri ser verken hos meg selv eller andre. Det er en uting som forhåpentligvis er over. Vår generasjon begynner å bli for gammel for det, og neste generasjon har øynene klistret i skjermen. Anonymkode: a0fc1...212
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 På datingapper sier de vel det de tror skal til for å få komme i buksa på noen? Anonymkode: d4faf...85d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): De færreste opplever så mye av det lenger. Jeg hadde en venninne som ung som fikk enormt med oppmerksomhet. Det stor gutter og menn i kø for å få prate med henne på byen, og jeg overdriver ikke, det formet seg faktisk kø og mange var ekstremt kjipe mot oss som var sammen med henne fordi vi var i veien. Hun var jo pen, flott og morsom men det var flere av oss andre også, jeg forsto aldri hvorfor hun skilte seg så til de grader både for menn som kjente henne og de som bare fikk tilfeldig øye på henne. Jeg har alltid også visst at jeg var pen, mange har sagt det men jeg hadde ikke «draget». Nå… som overvektig førtiåring er jeg plutselig hot. Jeg blir forsøkt sjekket opp av menn som er både eldre og vesentlig yngre. Jeg merker at jeg fpr lange blikk av menn jeg møter gjennom jobb. Enkelte av dem lyser opp som et juletre når jeg kommer inn i rommet. Jeg skjønner ingenting! Du er hekt sikkert nydelig og vakker som de sier, selv om en selvsagt skal være litt skeptisk til menn på datingapper. Anonymkode: 322e5...594 De færreste opplever sånt mer, kun du?? Haha, hjelpes Anonymkode: d4faf...85d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 Du kan ikke sammenligne en datingapp med hverdagen. I en datingapp spør du nokså direkte om en date med rette person og ber om oppmerksomhet. I hverdagen blir du helt sikkert lagt merke til, men responsen er mye mer diskret. Du kan prøve å gå med ei t-skjorte påskrevet "JEG ER SINGEL, TA KONTAKT!" så vil du få nesten samme respons som på en datingapp. Jeg ser drøssevis av nydelige kvinner hver dag, fantasiene og drømmene løper løpsk, men jeg verken glaner eller sier et pip. Du kan tro jeg ville vært atskillig mer direkte og poetisk hadde samme kvinner presentert seg på skjermen min med en datingapp. m Anonymkode: 66d7e...ff2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du kan ikke sammenligne en datingapp med hverdagen. I en datingapp spør du nokså direkte om en date med rette person og ber om oppmerksomhet. I hverdagen blir du helt sikkert lagt merke til, men responsen er mye mer diskret. Du kan prøve å gå med ei t-skjorte påskrevet "JEG ER SINGEL, TA KONTAKT!" så vil du få nesten samme respons som på en datingapp. Jeg ser drøssevis av nydelige kvinner hver dag, fantasiene og drømmene løper løpsk, men jeg verken glaner eller sier et pip. Du kan tro jeg ville vært atskillig mer direkte og poetisk hadde samme kvinner presentert seg på skjermen min med en datingapp. m Anonymkode: 66d7e...ff2 Takk for svar 🥰🥰 Anonymkode: 849b8...92d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (13 timer siden): De færreste opplever så mye av det lenger. Jeg hadde en venninne som ung som fikk enormt med oppmerksomhet. Det stor gutter og menn i kø for å få prate med henne på byen, og jeg overdriver ikke, det formet seg faktisk kø og mange var ekstremt kjipe mot oss som var sammen med henne fordi vi var i veien. Hun var jo pen, flott og morsom men det var flere av oss andre også, jeg forsto aldri hvorfor hun skilte seg så til de grader både for menn som kjente henne og de som bare fikk tilfeldig øye på henne. Jeg har alltid også visst at jeg var pen, mange har sagt det men jeg hadde ikke «draget». Nå… som overvektig førtiåring er jeg plutselig hot. Jeg blir forsøkt sjekket opp av menn som er både eldre og vesentlig yngre. Jeg merker at jeg fpr lange blikk av menn jeg møter gjennom jobb. Enkelte av dem lyser opp som et juletre når jeg kommer inn i rommet. Jeg skjønner ingenting! Du er hekt sikkert nydelig og vakker som de sier, selv om en selvsagt skal være litt skeptisk til menn på datingapper. Anonymkode: 322e5...594 Jeg også merket mer oppmerksomhet da jeg gikk opp i vekt og ikke var prototypen på pen. Men jeg tror det har å gjøre med at man «treffer» en annen gruppe med menn. Man blir oppnåelig for flere menn og de tør å prøve seg siden man ikke er «perfekt». Anonymkode: 2b436...c76
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 Eller så er det virkelig mange som ikke ser ut som seg selv på bilder. Tilgjort, filter, riktig lys… Har en bekjent som ser ut som en feilfri dokke på bildene på sosiale medier. Men i virkeligheten… Anonymkode: 2b436...c76
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2024 #16 Skrevet 5. januar 2024 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg også merket mer oppmerksomhet da jeg gikk opp i vekt og ikke var prototypen på pen. Men jeg tror det har å gjøre med at man «treffer» en annen gruppe med menn. Man blir oppnåelig for flere menn og de tør å prøve seg siden man ikke er «perfekt». Anonymkode: 2b436...c76 Dette tror jeg er helt riktig, sammen med at hun også blir mer jordnær og realistisk, da blir det enklere å gi oppmerksomhet. Prototypen på pen kan være en barriere og skape distanse. Å prøve seg på de peneste kvinnene er pretensiøst, å prøve seg på en helt vanlig kvinne er spennende og gøy. Anonymkode: 66d7e...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå