Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Når jeg autosummerer så blir ikke kolonnene summert, men kopiert. Hva har jeg rotet med for å få det til, og hvordan skal jeg få det tilbake?🥵
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Forstår ikke helt hva du mener. Har du et skjermbilde? En ting du i alle fall kan sjekke er om tallene du prøver å summere er takk. Har du kopiert fra amerikansk format og har punktum i stedet for komma vil ikke norsk Excel oppfatte det som et tall Anonymkode: a08df...40e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Lag nye formler Anonymkode: 6eafb...0ff
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Forstår ikke helt hva du mener. Har du et skjermbilde? En ting du i alle fall kan sjekke er om tallene du prøver å summere er takk. Har du kopiert fra amerikansk format og har punktum i stedet for komma vil ikke norsk Excel oppfatte det som et tall Anonymkode: a08df...40e Jeg har ikke skjermbilde akkurat nå, men om jeg skal summere alt innhold fra f.eks c2 til c14, så kommer ikke summen opp, men alle verdiene legger seg nedover som nye rader, som en kopi. Jeg har ikke kopiert noe fra noe amerikansk, bare lagt inn verdier selv.🫣 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Lag nye formler Anonymkode: 6eafb...0ff Nye formel på autosummer? Går det forresten an å velge tid/timer som verdi?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Den perfekte mor, påan igjen skrev (4 timer siden): Jeg har ikke skjermbilde akkurat nå, men om jeg skal summere alt innhold fra f.eks c2 til c14, så kommer ikke summen opp, men alle verdiene legger seg nedover som nye rader, som en kopi. Jeg har ikke kopiert noe fra noe amerikansk, bare lagt inn verdier selv.🫣 Nye formel på autosummer? Går det forresten an å velge tid/timer som verdi? Ikke bruk autosummer? Ja du kan bruke tid som verdi, høyreklikk i cellen og velg klokkeformat. Og så må du inn med noe mekk for å få den til å summere og ikke gå videre til neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå